הייתה לנו במשפחה אחת כזאת שנרכשה כחדשה בשנת 2009.
הרכב נמכר אחרי שנה וחצי ולאחר 22000 ק"מ.
אז ככה:
לצד החיוב, הרכב פשוט מטוס (3.5 V 6)
שקט מאוד נוחות מעולה אך כיסא הנהג פשוט לא מושלם בתמיכה שלו ובנהיגה ממושכת מעייף.
אחיזת כביש והתנהגות לא מושלמת אבל מעולה ביחס לאמריקאיות.
לוח מכוונים פשוט מאוד מיעוט מתגים ושטויות (אני אהבתי- יש כאלו שלא)
סאונד עשיר ונעים במערכת המקורית.
מזגן חזק מאוד.
לצד השלילה:
איכות ייצור מזעזעת , הדשבורד פשוט עשוי ממש מקרטון, פתחי המיזוג וחלקים נוספים
בתא הנוסעים מצופים בכרום שמתקלף אחרי זמן מאוד קצר, כל החיווט בתא המנוע מבודד
ועשוי כאילו הורכב ע"י ילד בן שמונה עם בעיות קשב וריכוז ונראה שהוא מזמין בעיות...
ועוד משהו מעצבן...טיפול כל 7500 ק"מ לפי התראת טיפול של המחשב ברכב, לפי umi אפשר גם לבצע
כל 15000 אבל אף אחד שם לא מוכן לקחת אחריות.....
וכמובן צריכת דלק איומה - בקיץ בנסיעה עירונית ראיתי גם ליטר ל 5.5/6 קילומטר.
אני אישית חושב שיש אופציות נוספות אולי יותר טובות אף על פי שסך הכל מדובר בעסקה נחמדה - בהצלחה!!!