ליאורש
-
הודעות
68 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ליאורש
-
הבנתי שיש דגם חדש ומשופר יותר של הפלואנס עם מנוע חזק יותר וגיר רציף לדעתי כדאי לבדוק אותו - אם השיקול הוא מרחב ותא מטען - לדעתי הפלואנס נותנת תמורה יותר טובה אבל האיבזור יהיה דל יותר.
-
למוסכניק לא בא לעבוד קשה כנראה יש במנוע בעיה מורכבת יותר שלא בא לו להתעסק איתה נסה מוסך אחר , דרך אגב למה פורק או מה הבעיה?
-
מוסך מורשה שקרוב לוודאי יענה על ציפיותך הינו "עד" ברעננה. ניתן להתרשם מאתר האינטרנט של המוסך ויכול להמליץ גם מנסיון אישי (פוקוס 2008),שמטופלת שם לשביעות רצוני המלאה.
-
בדגמים האלו כבר עברו לשימוש בסינטטי מלא - לדעתי בצמיגות 5W30 של total. אם חסרה כמות קטנה שווה לגשת למורשה ולהשלים מפלס ,נראה לי אפילו שלא יחיבו אותך בהשלמת מפלס.
-
לא לא ושוב לא חפש את המקרה שלי ..... לא משלמים כלום...רוצים רכב אז נוסעים לראות או שנכנסים למקום אחר
-
מומלץ בחום להצפין טיפה ולהגיע למוסך "עד" שברעננה. מורשה יבואן ושירות מעולה.
-
מדובר בסילברדו שנת ייצור 2009 הרכב שייך לקרוב משפחה ,שמור ומטופל ולא מתקרב אפילו לחצי ממה שאפשר למצות איתו. ראה נסיעות שטח בודדות ובשטח רך בלבד(חול). אתמול התגלה סדק גדול ומכוער בפלסטיק מעל לוח השעונים, מישהו מכיר את התופעה? האם כדאי לפנות ליבואן?(הרכב כבר ללא אחריות).
-
אפלאוז 93 ידנית - שמן גיר, הגה כח ועוד
ליאורש פרסם הודעה בנושא של כרמל טוכמן בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שמן לגיר ידני - בזמנו ההמלצה הייתה 80W90 החלפה כל 60000 , אם אתה רוצה להשקיע כדאי לשים שמן סינטטי 75W90 (לא חסרים מותגים איכותיים) ואז תוכל להחליף בתדירות הרבה יותר נמוכה... נוזל בלמים - DOT 3 - החלפה כל שנתיים/שלוש. שמן ה"כ - דקסרון 3. ועוד משהו- נוזל קירור , לא כדאי לחסוך יש לשים נוזל איכותי בשביל אורך חיים גבוה של המנוע (כולו מאלומניום). בהצלחה.... -
טיפול טיימינג - פוקוס 92000 ק"מ, 5 שנים על הכביש
ליאורש פרסם הודעה בנושא של lolik78 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
סביב 2500 שקלים כולל כל האביזרים ,המחיר לחלפים מקוריים ועבודה במוסך מורשה ממליץ מאוד לבדוק במוסך המורשה ברעננה (מוסך עד) יש מבצעים שונים באתר המוסך,כדאי לבדוק. -
אם אני לא טועה כיוון המצמד הוא אוטומטי ואם זה כך אין אפשרות לכוון
-
בדוק המצאות שמן גיר בצמיגות 75W80 אם אין ניתן להסתפק בשמן של פז בצמיגות 80W
-
האם לבקש השתתפות בנזק - אופרייט ליס. פוקוס 2008
ליאורש פרסם הודעה בנושא של lahav28 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עדיין לא עברה שנה ... אך האם האחריות מוגבלת בקילומטראז'? אם לא מוגבל בנסועה אז אמורים לכבד את האחריות בנוסף מחיר התקלה גם יכול להוות שיקול לגביהם. -
גם הדור הקודם היה סינטטי.
-
גם הדור הקודם היה סינטטי
-
מסתבר שהנוזל אכן מקורי פורד בלבד ולא רק זאת... עד 2007 הנוזל בצבע אדום ומשנת 2008 עברו לייצר אותו בצבע ירוק - יש אזהרה ואיסור מוחלט לערבב בין הנוזלים. כך שצריך לרוקן את כל המערכת לפני מילוי מחדש.... תודה איתמר.
-
שלום רב איזה נוזל מתאים להגה כוח של פוקוס (2008 אם זה חשוב)? לפי ספר הרכב הנוזל צריך לענות על תקן של פורד wss m2c 204-a2 מוטוקרפט מרקון 5 ומוטוקרפט טייפ m לא עונים לתקן.... מישהו יודע?
-
ככל שידוע לי היבואן הוא חנות חלפים באיזור התעשיה של אשדוד (מול הדואר) נמכר בכמויות לא רעות למוסכים באיזור התעשייה - איך במקומות אחרים בארץ? לא יודע....עושה רושם שמדובר ביצרן רציני שלא מצליח להכנס לשוק בארץ (יש עשרות מותגים ולא לכולם יבואנים חזקים).
-
נדמה לי שזה נקרא גם גריז ליתיום (מכיל את החומר הזה)
-
אני בטוח שהרכב יהיה אמין הודות לשורשים מקוריאה אבל למה העיצוב צריך לסבול??? הרכב נראה לא עדכני ומשעמם אולי היבואן בונה על שוק המוניות??? מאוד מאוד משעמם..... רנו צריכים להתחבר לעבר שלהם ולשאוב ממנו השראה.(והכוונה היא לא לרנו 9.....) הייתי מצפה לתעוזה בסגנון של הקליאו החדשה.
-
ערב טוב, שתי הבהרות: הראשונה לגדי: לרשום שהגרסה שלי לא כל כך מדוייקת זו זכותך (אף על פי שאני עומד על זה שהיא מדוייקת מאוד!!!), אבל לרשום את זה למרות שכלל לא בררת את נסיבות המקרה איתי למרות ה"פ שהשארתי לך עם מספר טלפון למקרה שתרצה לדבר ,זה לא כל כך לעניין. ההבהרה השנייה: לגבי המגיבים שהעלו ספק אם כלל נרשמה קבלה עבור המקדמה ששולמה , והעלו רעיון שהיא הגיעה לכיסו של סוכן המכירות , אז אני רוצה לציין שנרשמה קבלה כחוק של קרסו טרייד אין. ערב נעים ושבוע טוב.
-
עדכון קצר (בין חזרה מהעבודה ויציאה ללימודים),היום התקשר אליי אחד הנציגים מקרסו טרייד אשדוד, ומסר לי שהוחלט להחזיר לי את ה500 שקלים . אני רוצה להודות לגדי נציג קרסו טרייד על התערבותו.
-
אני רוצה להבהיר כמה נקודות : 1.נכנסתי לטרייד אין מוכר ומוכח מהסיבה שאין שום מצב שאני יכנס למגרש סוחרים פרטי ורגיל - בין השאר על מנת לקבל שירות איכותי אמינות ויושרה - בתקווה שהמוניטין של היבואן יעמוד לצידי. 2.אני מקבל את העובדה ששינוע רכבים מין הסתם עולה כסף, ואם זה המצב אפשר ליידע את הלקוח שההובלה השנייה תעלה סכום מסויים או אפילו כל הסכום - במקרה הזה הלקוח יחליט אם מתאים לו או לא. 3.במידה מסויימת נחפזתי (מה שלא אופייני לי כלל) ולא חתמתי על איזה שהוא מסמך לגבי החמש מאות שקלים . נכון שהייתי צריך לברר את "האותיות הקטנות" אבל טעיתי ולא עשיתי את זה - שוב בגלל שמדובר בטרייד אין ידוע ורציני. שסוכן מכירות במקום אומר לי בע"פ שהסכום יוחזר אם הרכב לא יראה לי ,ושהרכב באמת לא היה לטעמי עוד מגדיל ואומר אין בעיה נביא לך את הרכב שרצית (שמהתחלה היה צריך להגיע), אז כן ,אני מצפה לקבל את הכסף חזרה. אני אדם ישר ומיד שהנושא של רכישה מהם התבטל דאגתי ליידע - לפי ההסבר של הנציג אם הייתי מגיע גם לראות את הרכב השני ולא הייתי רוצה אותו - אז הכסף היה מוחזר ....נראה הגיוני????? (חסכתי הובלה מיותרת לקרסו) ממתין לבדיקה של ספונסר קרסו ומקווה לטוב.
-
שלום לחברי הפורום ברצוני לשתף אתכם בחוויה שלילית (לצורך העניין בסניף אשדוד), בסוף שבוע שעבר הגעתי לסניף אשדוד של קרסו טרייד והתעניינתי ברכישת מגאן 2009. הרכב הספציפי שרציתי לראות היה בסניף ירושלים, הגעתי לסניף באשדוד עם מספר הרישוי של הרכב המבוקש. הוסבר לי כי במתן מקדמה של 500 שקלים ידאגו שהרכב יגיע לאשדוד לבדיקתי ובמידה ולא יראה לי יוחזר הסכום לאחר שבועיים בצק על שמי - עד כאן טוב ויפה. הרכב הגיע אתמול לפני ההשבחה - אני לא נכנס בכלל לצד המכאני בואו נניח שהוא פיקס. הרכב הגיע שרוט עם שפשופים בפגושים חלק מהבטנה של הגלגל הקדמי חסרה,ניתוק אגרסיבי שבוצע לדלקן והשאיר חוטים חשופים בתא המטען,כל צמיג מתוצרת שונה ומתאריך אחר, בקיצור לא ירד לי טוב בגרון - ושיא השיאים למרות שנתתי את מספר הרישוי של הרכב שרציתי לראות הגיע רכב אחר (אף על פי שבאותו הצבע). הודעתי לסוכן שלא מתאים לי ושלא מדובר בכלל ברכב שרציתי לראות - בתגובה מסר שאין בעיה להביא את הרכב שרציתי. היום בלי שום תכנון מראש נתקלתי ברכב שמאוד מצא חן בעיני הרכב התאים המחיר התאים - בקיצור נעשתה עסקה. מיד לאחר מכן התקשרתי לסוכנות והודעתי שקניתי רכב אחר - תנחשו מה? אין החזר כספי..... ההסבר המטומטם שנמסר לי זה שאם הייתי רואה גם את הרכב השני ולא היה נראה לי אז כן היה מוחזר לי הכסף......נו באמת... אני מתייחס לסיפור ההזוי הזה ככפרת עוונות, וקורא לכל מי שחושב לרכוש רכב בקרסו טרייד לחשוב פעמיים או יותר במיוחד אם הסוכן אומר לכם בואו תבצעו עסקה ואז נעשה לרכב מקצה שיפורים - ואם התיקונים שיבצעו לא יהיו לשביעות רצונכם???? ברגע שהכסף לא אצלכם יכולים לתקן את האוטו איך שבא להם - כסף לא תקבלו חזרה וכאן יהיה מדובר בהרבה יותר מחמש מאות שקלים..... ואני בכלל לא רוצה לחשוב איך נראים תיקונים שלהם שבאחריות של השלוש שנים...... אני יודע שהדגמים האחרונים של המגאן אמינים וטובים.. אבל רנו אני לא יחשוב לעולם לקנות בישראל ולו רק בגלל היבואן - יש דברים כנראה שגם יחצנות טובה מאוד לא יכולה לשנות - קרסו,הגינות ושירות זה כנראה לא בdna שלכם....
-
ערב טוב אני לפני עסקת קניית רכב, אלו פרטי הרכבים: 1. פוקוס 2 ליטר מרכב 5 דלתות יד שנייה פרטית - גמאה 133000 ק"מ בעיקר בנעירוני. 2.רנו מגאן סדאן מליסינג (קרסו טרייד אין) גמאה 100000 ק"מ לא ידוע באיזה תנאים. נמכרת במבצע של קרסו וכוללת שלוש שנות אחריות (1 מלאה 2 גיר+מנוע) על הפוקוס דורש המוכר 46000 (כמובן שאם תהיה עסקה זה יגמר בפחות) על המגאן דורש קרסו את אותו הסכום(זה לא אומר שיקבל אותו). יש לציין שהלב בכיוון של הפוקוס - אבל גם המגאן באה בחשבון . שני הרכבים עדיין לא נבדקו על ידי (מתחיל בפוקוס מחר) - מה כדאי יותר בדגש על עלויות טיפולים ואמינות (שמירת הערך לא מעניינת אותי כי אני הולך להחזיק את הרכב שיבחר הרבה זמן). תרגישו חופשיים לייעץ......
-
סיריון 2007 1.3 ליטר - תצרוכת דלק 1:10 זללן
ליאורש פרסם הודעה בנושא של drcool בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תשומת ליבך שהפלאגים (denso/ngk) הם בעלי 3 אלקטרודות צודק המגיב מעליי - פלג מסוג אחר ישרוף לך סלילי הצתה.
