
sagiv791
-
פרסום הודעות
135 -
תאריך הצטרפות
-
פעילות אחרונה
מוניטין
1 נייטרליאודות sagiv791
-
דירוג
נהג חדש (> 40 הודעות)
צפיות אחרונות בפרופיל
צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.
-
מאחר ומדובר בגיר ידני הייתי מנחש שהקלאץ הגיע לסופו ויש לך החלקה. העניין ילך ויחמיר עד שגם לא תחת עומס תרגיש ירידה בכח.
-
יש בעיה בחוזק ההצמדה בין המגב לשמשה (הבעיה לא במגב). אני כופפתי את המוט פלדה שאליו המגב מחובר כלפי השמשה (כיפוף קל - זה מוט מאוד חזק וקשה לכופף אותו), הדבר יצר הצמדה טובה יותר וזה פתר את הבעיה. בהצלחה
-
ברכב שלי מורכבת רצועה עם 108 שיניים. רכשתי רצועה עם 104 שינים (רוחב זהה 17 מ"מ). האם הרצועה (104 שיניים) מתאימה לרכב שלי ?
-
הרעש מופיעה כאשר אני לוחץ את דוושת המצמד עד הסוף (נשמעים ציפצופים). כאשר דוושת המצמד לא לחוצה אין רעש. לדעתי מדובר ברכיב שנקרא Pilot Bearing שממוקם במרכז גל התנופה (רואים אותו שמפרקים את המצד). החלפתי את המצמד לפני 90k , הראשון החזיק 133k. לדעתי יש למצמד עוד "בשר" ל-40k. כרגע למעט הרעש נוסע כרגיל. השאלה היא האם רעש מהרכיב הנ"ל מחייב תיקון (שאז מחליפים את כול מצמד)?
-
השאלה האם ניתן להמשיך "לחיות" עם הרעש ולא לבצע החלפה (של מיסב הלחץ)?
-
האם רעש ממיסב לחץ מצמד מחייב החלפת המצמד בחדש? במידה ולא מחייב החלפת מצמד כמה זמן ניתן "למשוך"?
-
לחץ אוויר בדוושת הבלם לפני התנעה פיגו 306 01 1.4 215k
sagiv791 פרסם הודעה בנושא של sagiv791 טכני, אחזקה וטיפולים
הדוושה קשה. לא רק בבוקר אם האוטו עומד מס' שעות הדוושה חוזרת להיות קשה. השאלה היא אם זה מצביע על תקלה? -
לחץ אוויר בדוושת הבלם לפני התנעה פיגו 306 01 1.4 215k
sagiv791 פרסם הודעה בנושא של sagiv791 טכני, אחזקה וטיפולים
כן הדוושה מתקשה לאחר מס' פימפומים. לצורך הבדיקה התנעתי את האוטו הדוושה חזרה להיות רכה, כיביתי ופימפמתי 3-4 פעמים והדוושה חזרה לנק' ההתחלה (לפני התנעת הרכב), קרי קשה. -
תופעה שלא קרתה לי בעבר, שאני לוחץ על דוושת הבלם לפני שאני מתניעה את האוטו אני חש בלחץ אוויר בדוושה, כאילו פימפמתי. עם ההנעה מרגיש שהלחץ בדוושת הבלם יורד וחוזר להיות נורמלי. בעבר זה לא היה קורה, האם זו תקלה?
-
צריכת שמן מוגזמת ברכבי פיגו 207 208 308 .
sagiv791 פרסם הודעה בנושא של yakovhar טכני, אחזקה וטיפולים
איך אתם מסבירים את זה, שברשותי פיגו 306 2001 1.4 ,האוטו גמע 200k, מעולם לא הוחלפו גומיות שסתומים או משהו מסויים במנוע (בבעלותי 13 שנה) והאוטו אוכל מעט מעט שמן (חצי ליטר ל 10k). המנועים החדשים של פיגו לא משהו -
מצרף סיכום אחזקה של פיגו 306 1.4 ידנית 188k, האוטו בבעלותי משנת 2006 [TABLE=width: 0] [TR] [TD][/TD] [TD=bgcolor: #D8D8D8, align: right]תאריך[/TD] [TD=bgcolor: #D8D8D8, align: right]החלפה/תיקון[/TD] [TD=bgcolor: #D8D8D8, align: right]קילומטראז[/TD] [TD=bgcolor: #D8D8D8, align: right]עלות[/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [TD=align: right]6/12/2011[/TD] [TD=align: right] צמיגים -מישלין[/TD] [TD][/TD] [TD=align: right]1500[/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [TD=bgcolor: #548DD4, align: right]10/13/2012[/TD] [TD=bgcolor: #548DD4, align: right] שמן מנוע (LM) +מסנן דלק מקור
-
בחירת צמיגים. Michelin או Continental ועזרה בדגמים
sagiv791 פרסם הודעה בנושא של yair123123 טכני, אחזקה וטיפולים
חוץ מהמישלין אנרגי כול בחירה תהייה טובה. ביחס למישלין אנרגי מתייבשים תוך שנה מנסיון אישי שלי.