Jump to content

מני ופ

  • פרסום הודעות

    37
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות מני ופ

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. עדכון וקריאת מצוקה מה זה יכול להיות ???? 1.כל הרצועות חדשות !!! 2.הרעש שריקה/חריקה נגרם כשנכנסות מערכות חשמליות שונות לפעולה. (סובבתי הגה עד הסוף וחיכיתי עד שהשתתק ואז הדלקתי אורות ושוב התחיל לחרוק מה שאומר שכשעולה צריכת החשמל זה שורק- האם זה מגלה לנו משהוא ? האם זה אומר שזה לא משאבת הגה ?) 3.הרעש משתתק לאחר קצת זמן (ע"פ הוראות כאן בפורות פירקתי את המיכל של השמן הגה וניקיתי אותו (השמן מלא בחתיכות שחורות קטנטנות) ועשיתי החלפה של כמעת ליטר (שמתי דקסטרון 3) ואני מסופק את זה עזר משהוא) אז מה היה לנו כאן ?? תודה לכולם משווע לפיתרון (או לכל הפחות ל
  2. טוב, חזרתי לעדכון: החלפתי רצועת הגה שכמו שאמרתי הייתה סדוקה וזה לא עזר כך שלפי מה שאני מבין וגם כתבו כאן זה משאבת הגה (כל הרצועות חדשות-והחזקה של ההגה עד הסוף גורם לשריקה). המצב כעת שכשאני מתחיל נסיעה אני מעיר את השכנים ואחרי כמה דקות זה משתתק לבד לחלוטין כמו כן הרעש מתגבר עם הסל"ד וכשיש רעש יש נפילת מתח. והשאלה היא כמובן- אם אני נוסע ככה האם יגרם לי נזק נוסף ?? ומה האפשרויות שלי -שיפוץ משאבה? החלפה? או שאם אני יחליף שמן הגה זה יכול לעזור ?? וכמובן: תודה תודה תודה👍
  3. במבט שלי על הרצועת הגה אני רואה שהיא סדוקה (בצד הפנימי) אני מבין שדבר ראשון אני צריך להחליף אותה ואז נראה... רק עוד שאלה-שמתי לב שבכל פעם שהרצועה שורקת יש לי נפילת מתח חשמל (בלי מדיד מדוייק אבל עם ה usb שבמצת אני רואה די מדוייק-בדקתי אותו פעם) זה מגלה לנו עוד משהוא ?? (הרצועות קיבלו מתיחה קטנה נוספת ונראה לי שזה רק התחזק - האם יכול להיות שבגלל שהרצועות חדשות והרצועת הגה ישנה אז הרצועת הגה גדלה טיפה וזה מה שגורם לברדק הזה ?)
  4. בדקתי עכשיו שוב הגעתי עם הרכב הביתה (אחרי 3 דקות נסיעה) ואז שברתי הגא עד הסוף ואז זה מתחיל לצרוח (זה לא שריקה זה צריחה!) פתחתי מכסה מנוע לראות מאיפה זה נראה (וזה חתיכת רעש!) ואז פתאום זה הפסיק ניסיתי לשבור הגא שוב עד הסוף ימינה ושמאלה והכל כרגיל שקט וכשאני מותח את הסוף אני שומע את הרעש הרגיל (של המשאבה נראה לי) אז... מה זה ? ומה עושים עכשיו ? תודה תודה תודה לכולם ולפורום המדהים הזה
  5. מבדיקה שעשיתי בפה בנשיפה ושאיפה הוא לא תקוע וגם שפירקתי אותו הוא שקשק לי לפני הניקוי כך שלא נראה לי שהוא היה תקוע רק מה - יכול להיות שהוא לא נתן או עדיין לא נותן מספיק אטימה בסגירה (שאיפה בפה זה אולי לא מספיק מדד אבל כשניסיתי היה נראה לי שהוא לא סותם לגמרי הרמטי)
  6. אז איך אני בודק את זה שמן יש מספיק - בדקתי. יש לי השערה אולי זה קשור-כשהחליפו לי טיימינג הוא הוציא את המיכל של השמן הגא ושמר את השמן באיזה קופסה בצד יכול להיות שכשהוא החזיר נכנס לכלוך פנימה ?? ואם כן איך אני בודק את זה ?? יש דרך לנקות את המשאבה ?? או שכל ההשערה שלי לא מסתברת ??
  7. תודה רק לפני שאני חוזר למוסך שימתח את הרצועה אני רוצה לדייק את השאלה שמתי לב עכשיו שהתנעתי והיה את השריקה/יללה וסובבתי את ההגא עד הסוף וזה השתתק (לא תמיד זה משתתק באותו רגע) ואז כשאני מושך את ההגא עד הסוף (שאמורים לשמוע קצת את המשאבה) יש את היללה וכשאני מרפה זה מפסיק. אז מה זה אומר ?? (ronrcz לא הבנתי מה הכוונה "בפיצ גבוה")
  8. בעצם אם היה שיפור אז זה כנראה כן קשור למה שעשיתי אבל למה לא לנסות-אני יחליף פילטר דלק רק לאיזה פילטר אתה מתכוון לזה שבתוך המשאבה (אני לא יודע איפה זה אצלי הבנתי שיש רכבים שזה בתוך המיכל דלק) או לקטן הזה עם החיבורים המהירים
  9. היי חזרתי לעדכן אני לא יודע אם יש לי פיתרון או לא - אז ככה: ניקיתי מצערת וחיישן maf ואחרי זה היה נראה לי שיש אולי שיפור קל. (באמצעות ספריי מגעים כי לא הצלחתי להבין מה הבעיה - אני מצליח להבין שיש אולי חומר חריף בספריי קרבורטורים שעלול להזיק אבל ספריי מגעים מנקה ומסיר קורוזיה מלוחות עדינים מאוד - אני יכול להבין אם מישהוא יגיד שזה לא מנקה טוב כי זה לא אמור להסיר פיח אבל אני לא רואה סיבה לנזק) אח"כ ניקיתי את השסתום pcv באמצעות ספריי קרבורטורים (בתוך שקית עם ניעור חזק) אחרי שיצא כל הלכלוך החום בסוף יצא גם פירורים שחורים (כולי תקוה שזה לא גומיה מתפוררת) ואחרי זה היה שיפור ני
  10. צהרים טובים לכולם ברשותי יונדאי אקסנט 2003 לאחרונה החלפתי רצועות (טימינג מזגן אלטרנטור) בעת ההחלפה המוסכניק טען שלא צריך להחליף מותחן אחרי כמה ימים נהיה לי רעש של יללה/צרימה בהתנעה בבוקר ובעת סיבוב ההגא והרעש פתאום מפסיק (ולא מופיע לאורך הנסיעה) אמרו לי שצריך לבדוק אם הרצועות מתוחות נכון. אז יצאתי לשוטט כאן בפורום (כמובן !) ומצאתי את הנושא הזה טיפול טיימינג - מותחנים חובה ? ועכשיו יש לי שתי שאלות 1. האם זה רצועות או שזה יכול להיות מותחן 2. האם זה קריטי שהוא לא החליף לי מותחן או שזה הגיוני תודה רב
  11. מה הכוונה ? אם אפשר הסבר ? לי יש אקסנט ישנה וגם אני חשבתי לעשות כזה דבר עצמאית.(חשבתי לפתוח ולתק חוט חשמל ולשים מתג-עוד לא פתחתי כך שאני לא יודע איך זה נראה מבפנים-אני מבין שזה עלול להיות מסוכן... -אבל תכננתי לברר ולבדוק) אשמח להבין אם זה לא כדאי. תודה
  12. תודה om2 פלגים הוחלפו לפני 10,000 והיום שוב, חוטי הצתה מקוריים הוחלפו לא מזמן (לא זוכר כמה חודשים בדיוק), לגבי החיישן שכתבת יצאתי לחיפוש ואני רואה שיש כל מיני שמתווכחים אם כדאי בכלל לפתוח אותו ואיך מותר לנקות אותו, אתה יודע לומר לי על הרכב שלי אם כדאי ? (ידיים טובות יש לי) ולגבי מצערת - לפרק אותה ? או שלרסס בתוכה ולחפור עם האצבעות כשהיא מחוברת זה מספיק ובכלל בהתחשב במה שפירטתי למעלה למה זה הכי מתאים אחרי שהורדנו פלגים וחוטי הצתה מצערת/סליל/חיישן?
  13. דבר ראשון -תודה לכל המגיבים. אז ככה, האוטו אצלי שנה וחצי ותרמתי לו 30,000 ק"מ והתופעה לא כ"כ חדשה אבל יותר מורגשת בחודשיים האחרונים. אני ינסה לפרט מה שאפשר לתועלת האיבחון כמו שכתבתי בתחילת השרשור אני לוחץ גז ולפעמים רק אחרי 2/3 שניות אני מרגיש תגובה, זה קורה במיוחד בבוקר אבל לא רק. היום גם הסתכלתי במנוע, התנעתי (אחרי שעתיים שהוא היה מכובה) ונתתי לו גז ורואים שבל נתינת גז יש רעידה של המנוע בהתחלה, קשור/לא קשור/נורמלי ? לא יודע כשאני מתניע בבוקר התרגלתי לתת גז כי אם לא לפעמים זה נותן כמה שניות של קפיצות במנוע כאילו חסר פלג ואז נרגע ומעלה טורים ל2/3 שניות ונרגע לגמ
  14. קראתי שוב, תודה, אני רוצה להבין - יש היגיון שזה קשור לאטם ? או שזה צריך להיות קשור לגומיות של הבוכנות שאותם לא רואים חיצונית ?
×
×
  • תוכן חדש...