Jump to content

מני ופ

  • הודעות

    46
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של מני ופ

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. מסקנה ?! שלילי ? מישהוא אולי יודע? תודה
  2. שלום לכם ב"ה נולד לי בן ואין לי יותר מקום באקסנט... ראיתי למכירה וולוו 7 מקומות sx90 נפח 2500 שנת 2005 יד ראשונה 200,000 ק"מ במחיר של 21000 ש"ח. אשמח לקבל המלצות וכל מידע על הרכב (או המלצה לשבע מקומות יותר כדאי) וכמובן מי יודע על הצריכת דלק שלו (אני רוצה להתקין לו גז) תודה רבה רבה וחג סוכות כשר ושמח
  3. תודה החיישן הוחלף הוא נמצא מימין לסעפת הפליטה, גישה די קלה כל טוב
  4. צהריים טובים לכולם אשמח מאוד מי שיוכל להדריך אותי איפה בדיוק נמצא החיישן קראנק אצלי ביונדאי אקסנט 2003 וגם האם להחליף או קודם רק לנקות ?? (מה שהיה זה שבחודש האחרון בערך 3 פעמים קרה לי שהרכב נתן סטרטר חלק אבל לא הניע, אחר כך יום אחד נדלקה נורה, בבדיקת מחשב זוהתה תקלה בחיישן קראנק (כיביתי את התקלה במחשב ולבנתיים זה לא חזר), למפרע אני נזכר שכשאני עומד ברמזור על דרייב וברקס יש לי לפעמים גמגומים כאילו הרכב מחסיר פעימה, אולי זה גם קשור ?) תודה רבה רבה
  5. הי חזרתי לעדכון סופי !! מה שקרה שאחרי כמה ימים מהמתיחה של הרצועה שוב חזרו הרעשים ! אפי לא כתבתי כאן כי כבר עניתם לי על הכול אז מה עוד אפשר ? (וסתם היה לי מוזר שאני לא מצליח למתוח נכון רצועה) חפרתי שוב במנוע והיה נראה לי שיש לאלטרנטור קצת תנועה, (התקשרתי לאיש מצברים והוא טען לי שזה לא יכול להיות שנפתח הבורג מלמטה כי הוא היה נופל) אתמול החלטתי לבדוק לבד ולא לחכות להזדמנות שאני ילך לאיש מקצוע והתברר ש... האלטרנטור לא היה מונח במקום ! במקום שהבורג התחתון יהיה בתוך המובלעות שלו (לא יודע איך קוראים לזה - פעם ראשונה שלי בפירוק אלטרנטור) הוא היה מעל - פשוט האלטרנטור נשען על המנוע ונמתח מלמעלה עם הבורג מתיחה ואיך שהוא החזיק! זה אומר שלפני 3 חודשים "כשהמוכשר" ההוא החליף רצועות הוא לא החזיר נכון, בחודש הראשון בגלל שהרצועה היתה חדשה ממש לא היו רעשים בכלל, ואח"כ התחילו הרעשים. (אני יכול לראות שיש שפשוף קל בצד הרצועה שנגרם מהפולי בגלל הזווית הקלה שתפס האלטרנטור) החזרתי את האלטרנטור למקום וב"ה נגמר הסיפור. (ba323f היקר כל מה שכתבת נכון אבל במקרה הזה הפיתרון הוא מה שכתבתי כאן, תודה!) תודה רבה לכולם !!!! (אני אשמח לשנות את כותרת השרשור ל 1. החלפת מותחן בהחלפת רצועת טיימנינג 2. רצועת אלטרנטור מתוחה ובכ"ז שורקת כדי שיהיה לתועלת הכלל איך אני עושה את זה ?)
  6. טוב חזרתי לעדכן... אני חושב שהבעיה נעלמה כליל (בינתיים לא החלפתי פיטר דלק) אני תולה את זה בשסתום pcv שניקיתי (למרות שהוא שקשק גם לפני הניקוי הוא היה מלוכלך וכנראה לא סתם לגמרי) כך שלדעתי הפיתרון שייך ל Igalz (סימנתי כפיתרון) תודה רבה !!!
  7. טוב תודה לכולם על הניסיון והרצון המדהים לסייע המסקנה היא שהמוסכניק שעשה לי יכול ללכת לחפש עבודה בניקיון !! אז ככה בעקבות ba323f שכתב לי שוב למתוח את הרצועה (אחרי שבתחילת השרשור גם dotan123 וגם Igalz כתבו את זה) אז החלטתי שלמרות שהלכתי למוסך בשביל המתיחה הזו בכל אופן ננסה שוב לבד מתחתי וכמובן הכל בא על מקומו בשלום ולכן המסקנה שלי שהמוסכניק שמתח לי את הרצועה צריך לצאת לפנסיה אז תודה רבה לכולם !!!!!! ba323f היקר סימנתי אותך כפיתרון כי בסוף בגללך ניסיתי לבד אבל זה שייך גם ל dotan123 וגם ל Igalz תודה רבה רבה אין כמוכם !!! (ולמה בחודש שאחרי החלפת הרצועות לא היה רעש ?? השערה שלי או שזה תלוי במזג אויר או שאחרי קצת שימוש הרצועה טיפה מתרככת/מתרחבת אני צודק ??)
  8. ba323f היקר וכל החברים כבר כתבתי שכל הרצועות חדשות ! הרצועה מתוחה ועברה מתיחה נוספת ! אז מה יכול להיות !?! (אחד טען לי שזה יכול להיות מיסב - איך אני מאבחן אם הוא צודק?)
  9. עדכון וקריאת מצוקה מה זה יכול להיות ???? 1.כל הרצועות חדשות !!! 2.הרעש שריקה/חריקה נגרם כשנכנסות מערכות חשמליות שונות לפעולה. (סובבתי הגה עד הסוף וחיכיתי עד שהשתתק ואז הדלקתי אורות ושוב התחיל לחרוק מה שאומר שכשעולה צריכת החשמל זה שורק- האם זה מגלה לנו משהוא ? האם זה אומר שזה לא משאבת הגה ?) 3.הרעש משתתק לאחר קצת זמן (ע"פ הוראות כאן בפורות פירקתי את המיכל של השמן הגה וניקיתי אותו (השמן מלא בחתיכות שחורות קטנטנות) ועשיתי החלפה של כמעת ליטר (שמתי דקסטרון 3) ואני מסופק את זה עזר משהוא) אז מה היה לנו כאן ?? תודה לכולם משווע לפיתרון (או לכל הפחות לדעת שלא נגרם מזה נזק) תודה
  10. טוב, חזרתי לעדכון: החלפתי רצועת הגה שכמו שאמרתי הייתה סדוקה וזה לא עזר כך שלפי מה שאני מבין וגם כתבו כאן זה משאבת הגה (כל הרצועות חדשות-והחזקה של ההגה עד הסוף גורם לשריקה). המצב כעת שכשאני מתחיל נסיעה אני מעיר את השכנים ואחרי כמה דקות זה משתתק לבד לחלוטין כמו כן הרעש מתגבר עם הסל"ד וכשיש רעש יש נפילת מתח. והשאלה היא כמובן- אם אני נוסע ככה האם יגרם לי נזק נוסף ?? ומה האפשרויות שלי -שיפוץ משאבה? החלפה? או שאם אני יחליף שמן הגה זה יכול לעזור ?? וכמובן: תודה תודה תודה👍
  11. במבט שלי על הרצועת הגה אני רואה שהיא סדוקה (בצד הפנימי) אני מבין שדבר ראשון אני צריך להחליף אותה ואז נראה... רק עוד שאלה-שמתי לב שבכל פעם שהרצועה שורקת יש לי נפילת מתח חשמל (בלי מדיד מדוייק אבל עם ה usb שבמצת אני רואה די מדוייק-בדקתי אותו פעם) זה מגלה לנו עוד משהוא ?? (הרצועות קיבלו מתיחה קטנה נוספת ונראה לי שזה רק התחזק - האם יכול להיות שבגלל שהרצועות חדשות והרצועת הגה ישנה אז הרצועת הגה גדלה טיפה וזה מה שגורם לברדק הזה ?)
  12. בדקתי עכשיו שוב הגעתי עם הרכב הביתה (אחרי 3 דקות נסיעה) ואז שברתי הגא עד הסוף ואז זה מתחיל לצרוח (זה לא שריקה זה צריחה!) פתחתי מכסה מנוע לראות מאיפה זה נראה (וזה חתיכת רעש!) ואז פתאום זה הפסיק ניסיתי לשבור הגא שוב עד הסוף ימינה ושמאלה והכל כרגיל שקט וכשאני מותח את הסוף אני שומע את הרעש הרגיל (של המשאבה נראה לי) אז... מה זה ? ומה עושים עכשיו ? תודה תודה תודה לכולם ולפורום המדהים הזה
  13. מבדיקה שעשיתי בפה בנשיפה ושאיפה הוא לא תקוע וגם שפירקתי אותו הוא שקשק לי לפני הניקוי כך שלא נראה לי שהוא היה תקוע רק מה - יכול להיות שהוא לא נתן או עדיין לא נותן מספיק אטימה בסגירה (שאיפה בפה זה אולי לא מספיק מדד אבל כשניסיתי היה נראה לי שהוא לא סותם לגמרי הרמטי)
  14. אז איך אני בודק את זה שמן יש מספיק - בדקתי. יש לי השערה אולי זה קשור-כשהחליפו לי טיימינג הוא הוציא את המיכל של השמן הגא ושמר את השמן באיזה קופסה בצד יכול להיות שכשהוא החזיר נכנס לכלוך פנימה ?? ואם כן איך אני בודק את זה ?? יש דרך לנקות את המשאבה ?? או שכל ההשערה שלי לא מסתברת ??
×
×
  • תוכן חדש...