Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אני לא טועה המבצע הוא לשבוע.

חשבתי לקנות מיכלי שמן ולאחסן במחסן לחודש עד חצי שנה (עד למועדי הטיפול ברכבים השונים).

מספר שאלות:

1. האם במבצעים כאלה נפתרים בעצם משמן ישן ? כלומר מה אורך חיי המדף של שמן מנוע ?

2. האם תאריך הייצור מופיע על המיכל ?

3. מה לגבי שמן בלמים ?

פורסם

היו מספר דיונים על אורך חיי מדף של שמן מנוע, בצע חיפוש.

 

בגדול, עד 5 שנים זה בסדר.

 

היצרנים הרציניים מציינים תאריך ייצור על האריזה.

 

 

פורסם

אני לא בטוח שהמבצע "תופס" לגבי שמנים. הוא לא כולל גגונים, לא כולל תוספים לדלק כמו גולד לייבל ואחרים, לא כולל מצברים, לא כולל צמיגים ויש עוד רשימה של מספר פריטים. צריך לקרוא שם את השלט.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

מזל שלא כתבו שם "מבצע מוצר שלישי בשקל לא כלל מוצרים שעולים יותר משנקל"

 

:roll:

 

מי נכנס עדיין בכלל לאוטודיפו? בשביל מה?

horsepower is an illusory mathematical equation; torque is real and the source of all good things in the universe

פורסם

אוטו דיפו בשבילי חסר כל טעם, אבל, וזה אבל גדול, לפעמים יש שם מבצעים ממש משתלמים, מה רע במבצע המדובר?

תקנה 2 יחידות של מוצרי טיפוח/שמנים ותקבל את השלישי ב-1 שקל?

יכול להיות ממש שימושי אם תכננת לקנות שם בכל מקרה.

פורסם

מישהו מכיר את צמיגי הטייפון שבמבצע? כתוב שזה מבית קונטיננטל, אבל לא מצאתי מידע באינטרנט, אולי אני לא מחפש נכון. כאשר התקשרתי, נאמר לי שהייצור הוא בגרמניה. השאלה האם אלה צמיגים איכותיים או סתם זבל?

פורסם

הי !הייתי במקרה באייס שהיום מאוחד עם אוטו דיפו. והיו בחוץ

ערמת צמיגים עם פרופיל דומה ל t1r של טויו .הסתכלתי מקרוב :

אלו היו טיפון תאריך יצור טרי וארץ יצור צרפת במחיר שלהם

זו חלופה לצמיגים סינים והאיכות כנראה מקבילה לאנטרי לבל של האירופאיות

ניר

פורסם
אני לא בטוח שהמבצע "תופס" לגבי שמנים

 

הבנתי מהבחור שם שזה טופס לגבי שמנים, שמן ברקס ומוצרי טיפוח (זה מה שאני צריך).

את המוצרים אני צריך ל-3 רכבים כך שזה נשמע ממש נחמד.

הבעיה היא שלא היה שם (בסניף הקטן בעפולה) את השמנים של MOBILE, רק של LM.

גם CASTROL לא היה שם.

×
×
  • תוכן חדש...