Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חוץ מהבדלי במחיר , יש הבדל אמיתי בין חומרי האיטום?

או שחומר האיטום עושה את העבודה הלי שום קשר למותג שכתוב עליו?

פורסם
חוץ מהבדלי במחיר , יש הבדל אמיתי בין חומרי האיטום?

או שחומר האיטום עושה את העבודה הלי שום קשר למותג שכתוב עליו?

 

עדיף שיהיה איטום מחברה איכותית ואמינה כמו Dynamet extrem או scan skin איך שלו קוראים לזה, משום שהחומר הזה אם הוא לא איכותי הוא יכול להתקלף מחום או מים.

Clarion HXD2 | Genesis iii + phonix gold ti 500.4 | W: morel dotec ov M: HAT L4 T: pioneer TS-B350PRO and yamaha horn old school

פורסם

המתקין שלי עובד עם חומר בידוד מאותו מותג של המערכת שלי ועם סקנד סקין

המחיר של הסקנד סקין יקר יותר כי את החומר השני הוא מייבא לבד

פורסם

אתה אומר את זה מנסיון?

כיום כבר אין ייבוא של סקונד סקין לארץ ומחיר של באלק דיימנט קפץ בצורה דרסטית.

למרבית האנשים אין תקציב כזה גבוה לשפוך על חומר איטום, אז הולכים על אלטרנטיבות.

 

החומר שאני משתמש בו נדבק ממש טוב ואפילו יותר טוב מדיינמאט הייתי אומר. אמנם הוא קצת יותר דק אבל שתי שכבות של החומר וזה כבר מעל ומעבר לרמת הדיינמאט.

פורסם

הוא מייבא חומר איטום של גלדן, כמו שאר רכיבי המערכת שגם אותם הוא מייבא.

שאלתי אותו מה עדיף , אז הוא אמר ששני המוצרים מצויינים ועל חומר האיטום שהוא מייבא הוא יכול לתת מחיר טוב יותר.

בעבר הוא היה עובד עם סקנד סקין ונשארו לו כמה קיטים לדלתות

פורסם

הפוסט שלי היה מכוון לאריה, לא אליך.

אני לא בטוח שהמוצר של גלדן זהה לסקונד סקין, זה חומר דיי חדש מה שיש לגלדן ועוד לא ראיתי שימוש רחב בו עדיין.

זה חומר שעוד צריך להוכיח את עצמו.

פורסם

עדיאל החומר שאני משתמש בו כבר הוכיח את עצמו על כמה רכבים, לכן אני משתמש בו.

כשאתה עושה איטום שלם על כל האוטו אתה לא רץ להוציא אלפים על דיינמאט.

אני חיכיתי ובדקתי כדי לראות תוצאות, כשראיתי שזה שווה את הכמה גרושים שזה עולה הלכתי וקניתי.


×
×
  • תוכן חדש...