-
הודעות
91 -
כאן מאז:
הנקודות של THE-LION
נהג חדש (2/14)
1
מוניטין
-
בינוני? אולי בגלל שאתם לא יודעים לעבוד איתו חשבת על זה? בכל מכשיר מהשורה הראשונה יש נפילה מסויימת בתחום מסויים. יצא לי לשמוע את המכשיר הזה גם בתקנות מושקעות מאוד וזה נשמע לי גם לא משהו בכלל. על תשפוט מכשיר לפי מערכת אחד או שניים.
-
רעש ההארקה מוזר (לא אלטרנטור)
THE-LION פרסם הודעה בנושא של flytomars בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
RCA תקול. -
מפגש צפון בשופרסל דיל בנשר - 28.07.13 - יום שישי בשעה 15:00
THE-LION פרסם הודעה בנושא של THE-LION בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תוכן ההודעה נמחק. חוסר תרבות דיון = שרשור נעול. -
מפגש צפון בשופרסל דיל בנשר - 28.07.13 - יום שישי בשעה 15:00
THE-LION פרסם הודעה בנושא של THE-LION בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כמו שאמרתי אין לך זכות לקבוע לנו מתי יהיה המפגשים אתה לא מנהל. גם אם אני בני אסיף או כל אחד אחר ירצה מפגש, המפגש הייתקיים. זה שאתה בחרת על דעת עצמך שפעם בחודש עובד יותר טוב תשאיר את זה לעצמך. לנו גם טוב פעם בשבועים או 3 וגם עם מגיעים 5 רכבים. -
מפגש צפון בשופרסל דיל בנשר - 28.07.13 - יום שישי בשעה 15:00
THE-LION פרסם הודעה בנושא של THE-LION בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
רגע אז מה אתה מציג פה? לא ברור לי. אז אני פתחתי שרשור מפגש במקומך.. מה קרה? זה חייב להיות אתה? חוץ מיזה למה לפתוח שרשור מפגש ביום ראשון ולא בשישי? מפגש לפי החוק שבוע מראש (כמו שאני יבוא אליך באותו גישה שבאת אלי מי אתה שתחליט לפתוח 5 ימים מראש ולא שבוע), אז יש אנשים לא יושבים על המחשב עד יום חמישי או שישי למה להם לפתוח את המחשב יום שישי ולראות שיש מפגש באותו יום שלא בסדר העדיפויות שלהם ושהם כן רוצים להגיע כי הם לא הספיקו לתכונן למפגש בסדר העיפויות שלהם לאותו יום. אתה לא מנהל פה אז איך לך או לי עוד שום זכות לקבוע כאלה דברים או מפגשים או כל דבר אחר איך כמה ולמה, תודה ולילה טוב. -
מפגש צפון בשופרסל דיל בנשר - 28.07.13 - יום שישי בשעה 15:00
THE-LION פרסם הודעה בנושא של THE-LION בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מור אתה כנראה לא הבנת אותי או שאתה מתווכח עם עצמך. ואני חושב שאם לא הייתי בא ופותח מפגש היום גם המפגש ב-5.7 לא היה מתקיים בגללך. מפגש האחרון אני פתחתי כי ראיתי שאתה כבר לא פותח ולא מפרסם אז? מה אנחנו נחכה עד שיהיה לך חשק לפרסם מפגש או בגלל שאתה חושב שאתה קובע? אם היה תאריכים מסודרים לא הייתי בא ופותח, אבל שאני לא יודע מה קורה לגבי המפגשים ואתה נעלם גם מהקבוצה ולא מעדכן כלום, אז יש לנו זכות לפתוח מפגש מתי שנרצה כמו שאמרתי לא נוח לך אל תגיב ועל תגיע. ולגבי מה שאתה אומר אם אתה בא או לא זה לא עניין בכלל, העניין הוא שאם נרצה מפגש הוא התקיים ולא מתי שיבוא לפתוח לפי הכריזות שלך נקודה. -
מפגש צפון בשופרסל דיל בנשר - 28.07.13 - יום שישי בשעה 15:00
THE-LION פרסם הודעה בנושא של THE-LION בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מור לא סתם אומרים אתה מלך הויכוחים. וזה שמתאנל הגיב בזה שפתחתי את המפגש בבורג קודם כל אין לא זכות כי אם לא אני אז לא היה מפגשים בכלל בתקופה שאני הייתי מפרסם. ומה אני עושה ברכב שלי לא עניינך מה אני מחליף כמה ולמה, אני בחור רציני בתחום ולא משחק בקקי של לקנות ולסגור את הבסטה הכיף שלי זה להחליף רכיבים, ולשחק איתם כמה שאפשר, אחרת התחום הזה היה אצלי מזמן מת, גם אם יהיה לך את הסאונד המושלם אחרי תקופה האוזן תמיד תרצה שינוי אלה אם לא יהיה לך כוח להתחיל הכל מחדש. לא מעניין איזה פידבק אתה מקבל על המערכת שלך מאנשים שלא מבינים כלום בסאונד, בעיניי זה נשמע כמו רמקולים שקבורים בתוך קופסה בלי אוויר. -
מפגש צפון בשופרסל דיל בנשר - 28.07.13 - יום שישי בשעה 15:00
THE-LION פרסם הודעה בנושא של THE-LION בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני לא מחפש להיות מרכז העניינים ולא בטיח, ולא מחפש שמערכת שלי תיהיה יותר טובה משל כולם ולא כלום בשביל שיקירו אותי או משהו, את זה כבר עברתי ואתה עכשיו נמצא בשלבים שאני כבר שכחתי, אני מנסה לבנות לעצמי סטנדר שונה בסאונד, אבל זה לא הנושא כי יש לך עוד הרבה ללמוד בשביל להבין בכלל לאן אני שואף ובנתיים בתנאים כרגע לא יכול לממש את מה שאני רוצה. ולא מבין מה הקשר של מגברים נתוניים על נייר וכל השטויות שלך עכשיו. כולה פתחתי מפגש (ולא אחרי שבוע) ואני לא צריך לבקש ממך רשות אם כל הכבוד, זה פורום פתוח לכולם, ואין פה שליט מפגשים. מי שרוצה מוזמן לפתוח מפגש בתדירות ראויה כמובן. -
מפגש צפון בשופרסל דיל בנשר - 28.07.13 - יום שישי בשעה 15:00
THE-LION פרסם הודעה בנושא של THE-LION בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
גם בפנים אני יגיד לך אם אני ירצה, זה שאני לא אומר כלום במפגשים זה לא אומר כלום, וגם בפנים אני יגיד לך אם יהיה הצורך. אתה לא מפחיד אותי אני לא צריך אף אחד מיכם בנוכחותי, עם חברים כמוכם לא צריך אויבים, מי שירצה אני יפתח בפניו את הדלת מי שלא שלא ידבר איתי פשוט. גם ככה תרומה לעולם האודיו אין מיכם, רק באים לבלבת תמוח והולכים. -
מפגש צפון בשופרסל דיל בנשר - 28.07.13 - יום שישי בשעה 15:00
THE-LION פרסם הודעה בנושא של THE-LION בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני לא יודע מי החליט לפעם בחודש מפגש אבל דיברתי אם כמה אנשים וזה היה קצת מאוחר להם לפעם בחודש, ואם מישהו לא יכול החודש והוא רוצה מפגש קרוב אז מה הוא יככה חודשיים בגלל שאתה ואדי ועוד כמה חברה נפגשים לבד ופשוט נמאס להם מהמפגשים הקרובים והדלילים? דבר שאני ראיתי את ההעלמות שלך גם מהקבוצה שאתה "יצרת לנו" וגם מנוכחות המפגשים אז החלטתי לפתוח מפגש בלי לערב אותך כי ראיתי שגם קצת ירדת מעניין כי אין לך זמן וכי לא הייתה בעניינים אז מה אתה יוצא עלי וכמו שאמרתי לך ואני יגיד לך שוב לא מתאים לך על תגיע אתה לא עושה לי טובה. אבל על תהרוס יכולת לבוא להגיד לי בפרטי המפגש מתוכננן לשבוא הבא אז תוריד את השרשור, ולא על דפי הפורום בשביל להתנשא שאתה קובע או משהו. -
מפגש צפון בשופרסל דיל בנשר - 28.07.13 - יום שישי בשעה 15:00
THE-LION פרסם הודעה בנושא של THE-LION בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני לא צריך זנבות כאלה אני אוהב להיות בזכות עצמי. וזה שאין רמה זה תמיד היה מין משפט צחוק בצאט, אבל עכשיו שאתה אומר אז זה לבוא ולראות שכונה ולא מפגש אודיו זה באמת לא רמה למפגש אודיו. ואדי תתחיל להרגיע ומהר, אידיוט. -
מפגש צפון בשופרסל דיל בנשר - 28.07.13 - יום שישי בשעה 15:00
THE-LION פרסם הודעה בנושא של THE-LION בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מור ידיד זה הורס שזה שגם הנוכחות הזאת באה לידי ביטוי גם במפגש הציבורי. אין בעיה עם האיחוד חוץ מיזה שזה לפעמיים גם גורם למריבות, וויכוחים שמגיעים גם למריבות בנינו זה עוד ניחה, אבל שזה גם נראה במפגש עצמו וזה מה שגורם למפגשים להיום כאלה דלילים. -
מפגש צפון בשופרסל דיל בנשר - 28.07.13 - יום שישי בשעה 15:00
THE-LION פרסם הודעה בנושא של THE-LION בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אין קשר לסטודנטים ולתקופות ולכל זה, אני מדבר לאלה שכבר מגיעים לחדשים ולאלה שגם פעם ב.. גם אני זוכר שהייתי רואה אותך במפגשים שהייתה מגיע לא מוצא את עצמך שם בכלל ממה שהולך שם ואחרי חצי שעה הולך בגלל שזה לא נראה כמו מפגש אודיו, אז תעשה לי טובה. אני מדבר עכשיו על אנשים שבאים ולא מכירים אחד את השני. צודק הייתי מגיע והייתי בוואצאפ וכל החלטורה הזאת בגלל שלא היה משהוא אחר חוץ מיזה מהשכונה הזאת שגם גררה אותי, אבל לא עוד המפגשים לא יהיה שכונה יותר, עוזי חזר לעניינים ואני ינסה להחזיר עוד כמה שמפגשים יהיו מפגשים אודיו ולא מפגשים של שכונה עם נרגולות ואלכוהול. -
מפגש צפון בשופרסל דיל בנשר - 28.07.13 - יום שישי בשעה 15:00
THE-LION פרסם הודעה בנושא של THE-LION בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
בהתחלה היה הכל טוב ויפה עד שראיתי שזה פוגע במפגשים. בגלל זה החלטתי לחזור להתחום הישן שלי כי כבר לא היה עניין במפגשי האודיו, כל הזמן אותו שכונה. זה שהפסקתי לפרשם מפגשים בתחילת 2012 זה כי נחסמתי ובגלל ויכוחים על מוצרי אודיו עם אנשים וזה גם הוריד לי קצת את החשק החסימה. וכמו שאמרתי אני אף פעם לא באתי ואמרתי לך שפתחת שרשור מפגש זה לא מתאים לי, אז על תתערב לי וכמו שאמרתי אתה לא רוצה על תגיע תודה. מצידי תפתח אחד שבוע אחרי. -
מפגש צפון בשופרסל דיל בנשר - 28.07.13 - יום שישי בשעה 15:00
THE-LION פרסם הודעה בנושא של THE-LION בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
עזוב בני מור אדי ואבי רק מראה את על מה שאני מדבר, לא משנה מה מור יגיד או אבי או אדי בין עם זה נכון או לא הם יצדיקו אחד את השני. וזה מה שקורה במפגשים, כל חבורה בדעה שלה, במקום כל אחד בדעה משלו לנושא.
