Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזל שיש פורום אוף טופיק.

 

לי ולחברה שלי יש חתול קטן וחמוד.

לצערנו יש לו איזה פצע כרגע שדורש טיפול, אז הלכנו לוטרינר שלנו. כעבור שבוע המצב החמיר אז חזרנו לטיפול מקיף יותר. אחרי הביקור הזה החלטתי שזהו, אני חייב לפרסם אותם כי הם לא פחות ממדהימים!

 

מדובר במקום שנקרא Vet House.

זוג נשוי ונחמד בשם סער ואריאלה שירק שמטפל מכל הלב, מציע תוכניות שנתיות מוזלות, מקפיד על רפואה מונעת ודואג להתקשר לדאוג לשלומו של החולה אחרי טיפול. לא רק זה, מתקשרים להזכיר כשצריך ביקורת על משהו, אם הגיע הזמן לחיסון או טיפול תקופתי אחר מקבלים גם SMS, ואפילו יש טלפון סלולרי שנמצא אצל אחד הוטרינרים שלהם באופן קבוע והוא זמין 24/7!

 

היחס שם פשוט מדהים ברמה שאי אפשר לתאר במילים. באמת. אין לי דרך להעביר לכם במילים כמה היחס שם חם ואוהב.

אם הם היו מכונאים, הייתי מטפל אצלהם באוטו בעיניים עצומות. כל כך עצומות, שכל מה שהם היו אומרים שצריך לעשות הייתי עושה. עד כדי כך מדהימים.

 

בקיצור, כל מי שמתגורר באזור חיפה ויש לו חיה בבית, מומלץ לבדוק את המקום.

 

Vet House, רחוב אינטרנציונל 3, חיפה. טלפון 04-8222181.

 

ותגידו שמשה שלח אתכם. זה עם החתול החמוד שקוראים לו פנדה :lol:

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

×
×
  • תוכן חדש...