Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במחירים בה היא נסחרת, האפיקה עסקה לא רעה כלל, בייחוד עם הדרישות מהמכונית צנועות יחסית, ומתמקדות בנוחות, מרווח פנימי ואיבזור.

לשכן שלי היתה כזו משנת 06' והוא היה די מרוצה ממנה ולא נתקל בשום בעייה מיוחדת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

בעקרון הטיפול ברכבי שברולט הקוראניים הינו פשוט וזול למדי אם הוא מבוצע עם חלקים מקוריים ובמוסכים המתמחים. התקלות (שמתמקדות בד"כ במערכת התזמון) קורות בעיקר בשל טיפול ע"י כוח אדם שאיננו מיומן או כתוצאה משימוש בחלפים שאינם מקוריים או שניהם כאחד.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
שברולט סילברדו למשל, זו מכונית מחורבנת, הייתה כזאת לדודה של אמא של אחותי וכל הזמן היא התקלקלה וישבה במוסך.

אפשר לבוא לקחת אחת לסופ"ש כדי להתרשם מהדגם החדש?

 

אתה תמיד יכול לתאם נסיעת מבחן,

אני אנסה גם לתאם לסופ"ש.

תפנה אלי בפרטי.

פורסם

בסופו של דבר הכל עניין של תמורה לכסף.

נציג שברולט מגיב בצורה מנומסת ומסביר בצניעות שהם מנסים לשפר ולשפר משנה לשנה.

יתכן כי הרכבים החדשים של שברולט הם רכבים ראויים, אולם ירידת הערך הלא נמוכה שלהם הופכת דווקא את המשומשות שלהם לאטרקטיביות.

אפיקה זה רכב עם מוניטין אמינות סביר בהחלט, ובהתחשב בעובדה שהוא זול יותר מכל משפחתית בסיסית משנתון מקביל, זו עסקה לא רעה בכלל.

כמו תמיד, כשקונים רכב משומש צריך למצוא רכב שמור וצריך מזל.

בהצלחה

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

בלי שום קשר שיש לי רכב אמריקאי, כיום האמריקאים נותנים את התמורה הכי טובה לכסף שלך לדעתי האישית.

היו לי יפניות, אירופאיות ואמריקאיות ככה שיש לי בסיס להשוואה.

תמיד אפשר להתווכח עלזה אבל תזכרו איפה היו שברולט/ביואיק/קאדילק לפני 5 שנים ואיפה הם היום.

 

מאליבו אחת מרכבי המנהלים המשתלמים (עם הדגם החדש קצת פחות), מכרה המון מהרכב הזה בשנים האחרונות.

ביואיק להקרוס שברה את שיא המכירות בסגמנט ואני אישית לא מכיר רכב ברמה הזאת במחיר כזה, יש יותר קטנות אבל זה לא זה.

קאדילק cts אחד הרכבים עם העיצוב הכי מעניין בשוק הרכבים היום, קצת קשה לו להצליח בגלל המחיר והמתחרים.

 

בגדול בשנים האחרונות הם שיחקו אותה לא משנה מה יגיד מי.

 

יום טוב.

פורסם

קראתי את כל התגובות אני בטוח לא מתכוון לקחת אותה למוסך מורשה, מה שכן אי אפשר לקנות רכב כזה מרשים במחיר כזה...

מה הוא לוחש בלילה, מה הוא לוחש?

פורסם
שברולט סילברדו למשל, זו מכונית מחורבנת, הייתה כזאת לדודה של אמא של אחותי וכל הזמן היא התקלקלה וישבה במוסך.

אפשר לבוא לקחת אחת לסופ"ש כדי להתרשם מהדגם החדש?

 

 

 

:mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

גם אני מתעניין ברכב.

 

זול, גדול.

 

רוב התגובות שנכתבו פה לא היו מגוף הראשון, אלה גוף 2-3-4.

יש לי חבר שיש לו חבר שסיפר שB4 חרא של אוטו. אז מה? אכתוב את זה בפורום? לא! כי אני אין לי נסיון עם בוקסר יפני גדול

 

למשל פה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=230282&page=2 בתחתית העמוד יש תגובה של בעל האוטו

 

באמת מעניין אותי ניסיון אישי של בעל רכב כזה במשך כמה שנים.

בעבר:

פיג'ו 206

סוזוקי ליאנה

היום: מזדה 6 2005

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

גיא שלום .

קניתי היום אפיקה 2008 גימור LT EPICAX חדשה כמו מהחברה.

יש לי בעיה שאני לא יודע איך אני מוציא אוויר מהמפשיר אדים הקידמי כל מה שלחצתי לא עזר .

האם זה אוטומטי?

האם יש איזה חיישן שמפעיל רק כשיש אדים?

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...