Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שיהיה בהצלחה.

 

מבחינתי אני אצטרף לרכב שייצא מאזור הצפון - קריות - חיפה.

מיותר לבוא עם הרכב שלי שכן אין לי עדיין מערכת רצינית.

 

הצעות לטרמפ יתקבלו בברכה.

הימים הקשים חלפו :-)

  • תגובות 117
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני שמח מאוד על כל התגובות החיוביות.

 

בשלב הראשון אנחנו כן מעוניינים שיבואו כמה שיותר אנשים . סטריאו לרכב הוא לא נחלתם של קבוצת אנשים מצומצמת ודווקא הייתי שמח שאנשים חדשים לתחום יבואו יתרשמו וילמדו משהו מחברי הפורום הוותיקים.

 

אי לכך , אני לא מעוניין לגבות כרגע כסף עבור השתתפות ואנחנו בשלב הזה נממן את כלל האירוע וכל הנלווה אליו.

 

לגבי השעה , קיבלתי את ההערה ונשנה את זה לשעה 14:00.

 

ואני מצטרף לאייל - אם זה יצליח או לא , תלוי רק בכם.

 

מי שמתכוון להגיע , שיתן כאן תגובה , ככה אני אוכל לתכנן את האירוע לפי מספר משוערך של אנשים. תציינו גם אם אתם מביאים חברים או לא (כולם מוזמנים).

Leon Cupra 2009

פורסם

כל הכבוד על היוזמה! :-P

אני יגיע בשמחה עם הרכב והמערכת ואולי גם אצרף חבר או שניים.

אני מקרית גת ואני מוכן להגיע לפתח תקווה, כי המרחק לא אסטרונומי, כמו המרחק עד חיפה.

סוף סוף יש מפגש, שכדי להגיע אליו אני לא צריך לצאת מהבית יום לפני. :wink:

 

אם עוד מישהו מתכוון להגיע מכיוון דרום, אני אשמח לנסוע אחריו כדי לא ללכת לאיבוד.

 

 

דימה

פורסם

אני כמובן מתכוון להגיע (לא שאני לא נמצא שם בערך כל יום..)

 

 

בכל מקרה, אני באמת חושב שיוזמה כזאת באה לקדם תחום מסויים בארץ, תחום שלאנשים רגילים, אין מגע איתו אם יבואנים או בעל עסקי אינם חושפים אותם לתחום. כל הכבוד כל הרעיון וכמובן נראה אותכם שם.

 

נ.ב - דימה, אם אתה בא מקריית גת, אתה נוסע על כביש מספר 4 לכיוון צפון. נוסע נוסע עד שאתה מגיע לצומת "גהה" שם אתה לוקח ימינהובצומת הראשונה ימינה שוב ואתה שם. הבניין הוא אדום - אי אפשר לפספס אותו..תאמין לי.

 

להתראות במפגש. :)

פורסם
ואיך להגיעה למקום מחיפה?
אדי הסבר מיוחד SPECIAL FOR YOU

1-כביש החוף -עד צומת גלילות ,פונים שמאלה-ממשיכים כ-4 קמ עד מחלף מורשה ופונים ימינה לכביש 4 עד גהה.

או

2-בשיטה "הכורדית" (ויסלחו לי הכורדים )

סע מקניון חיפה ישר דרך טירת הכרמל-חדרה נתניה-כפ"ס עד שמגיע למחלף גהה

אני חושב שתעדיף את 2 לא?:smile:

 

אני מקווה שהבנת אדי

פורסם
מסכים והייתי אפילו מוסיף תשלום סמלי להוצאות האירוח השתייה והכיבוד ככה ביגלל שאני נחמד..

 

בפנים !! כל הכבוד על היוזמה !!

אשתדל למשוך גם את SUB-ZERO .

 

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם
אדי הסבר מיוחד SPECIAL FOR YOU

1-כביש החוף -עד צומת גלילות ,פונים שמאלה-ממשיכים כ-4 קמ עד מחלף מורשה ופונים ימינה לכביש 4 עד גהה.

או

2-בשיטה "הכורדית" (ויסלחו לי הכורדים )

סע מקניון חיפה ישר דרך טירת הכרמל-חדרה נתניה-כפ"ס עד שמגיע למחלף גהה

אני חושב שתעדיף את 2 לא?:smile:

 

אני מקווה שהבנת אדי

 

אוקי אני מכיר את הדרך ה1

 

אבל איזה נוח יותר?

פורסם

fixxer שלכתי לך בפרטי אני שואל פה כדי לראות אם יש עוד אנשים מהסביבה

 

אז ככה, הבעיה שלי היא שאני עדין במסגרת המלווה וזה אומר שהמערכת עדין לא יושבת באוטו

אז אם יש מישהו מבאר-שבע או הסביבה שמתכון לנסוע אז בבקשה שיראה אם אני יכול להצטרף אליו.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...