Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 117
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מקווה לפגוש את אנשי הפורום כאן.. אני מגיע בקליאו ספורט כחולה :) , למי שאינו יודע, כנראה יגיע עוד רכב מאוד יפה (צביעה יפה) = פיאט אונו! וכן היא יכולה להיות מרשימה עם צביעה שכזו... תאמינו לי.

עם מערכת צעצוע אבל עדיין מערכת חמודה.

נתראה שם אנשים , ב.ה.צ.ל.ח.ה.

פורסם

אני שוב אומר כמו שכבר אמרתי

אם יש לכם אפשרות למכור מחר תמכרו מגיע לכם להרוויח משהו !!!

 

joker2k

אני בא בשביל האוטו שלך !

 

 

נ.ב

אני לא בא עם האוטו שלי אני בא עם תמיר...

פורסם
אני שוב אומר כמו שכבר אמרתי

אם יש לכם אפשרות למכור מחר תמכרו מגיע לכם להרוויח משהו !!!

 

joker2k

אני בא בשביל האוטו שלך !

 

 

נ.ב

אני לא בא עם האוטו שלי אני בא עם תמיר...

זה היה בצחוק אני מקווה...

פורסם
זה היה בצחוק אני מקווה...

 

עידן , הוא לא צוחק - לפחות כך זה נראה. מה , אתה מתבייש ברכבך? :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

טוב, אחרי התלבטויות רבות (סיבות מרחק)

אני אגיע. :-D

 

החלמה מהירה לפצועים והשתתפות בצער משפחות ההרוגים בפיגוע שהתרחש בטאבה :puppydoge

 

עריכה:

(מצעד האהבה יתקיים מחר כמתוכנן (למי שהספיק לראות את ההודעה שהוא בוטל))

 

אורן.

פורסם
זה היה בצחוק אני מקווה...
זה לא היה בצחוק !

אני בה לשדוד אותך !

סתם אחי אין לך מה לדאוג רק כוונוץ טובות...

 

 

 

בקשר לפיגוע באמת חבל שנגמר ככה החג

אחותי נמצאת כרגע בסיני אז היו קצת דאגות..

החלמה מהירה לנפגעים

פורסם

הבירות פה , האוכל פה, הכל מסודר ומחכים רק לכם.

 

אנחנו נמצאים על הירידה מגהה :

פונים לכיוון פתח תקווה (מחלף גהה) בפנייה הראשונה ימינה פונים (הרמזור השני) ואנחנו הבניין הפינתי.

מחנים בחוץ ונכנסים אלינו למתחם.

 

יש שאלות ?

תתקשרו אלינו ל 03-9236650

Leon Cupra 2009

פורסם
לכול האנשים בצפון בוא נעשה שיירה וניסעה כולם יחדיו מה אתם אומרים??
אדי-אתה והשיירה שלך איבדתם את הדרך??:grin:
פורסם

מעניין מה היה אני אישית הייתי אמור לבוא אבל קמתי רק ב4 חחחח..... חוסר אחריות מצדי.

 

למה אין עדיין התרשמויות או תמונות ???

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...