Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 117
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קצת עדכונים לגבי המפגש :

החלטנו לעשות מהמפגש הראשון קצת יותר גדול ולחשוף עוד אנשים לתחום ולחברי הפורום אז החלטנו להזמין גם את קוראי מדור הקולנוע הביתי של רן לוי להצטרץ אלינו (מעיתון רייטינג).

 

חוץ מזה שגם יהיה מה לראות פתחנו את מחסני הדברים המיוחדים ולתצוגת החנות נוספו כ 20 פריטים מאוד מאוד מיוחדים כולל כ 5 סאבים שמחזיקים יותר מ 2000W RMS כל אחד (ואחד גם יותר מ 5000W).

 

לגבי האוכל , הזמנתי כבר את הבשר :

550 נקניקיות

200 המבורגרים

לדעתכם מספיק ?!:-)

 

לגבי הבירות , עדיין במשא ומתן לגבי מה יגיע , אני רוצה בירה נורמלית ואנחנו מתכננים להביא לפחות 500 בקבוקים.

 

מה עוד ... מה עוד ... רצינו להדגים לכם ברכב שלנו סטאפ מאוד מיוחד לבמה קדמית אבל לא נספיק לצערי אז לפחות תוכלו להתרשם מבידוד ברכב שמיועד בסופו של דבר להיות החזק בארץ מבחינת SPL.

 

וזהו , מקווה לפגוש את כולם בשישי הבא ואני גם מקווה שזה יהיה המפגש הראשון מתוך שורה ארוכה של מפגשים דומים.

Leon Cupra 2009

פורסם

פשש, פוקו, אתם לא מפסיקים להרשים אותנו!

יש לי תחושה שהמפגש הראשון שלכם, בהחלט לא יהיה האחרון.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
קצת עדכונים לגבי המפגש :

החלטנו לעשות מהמפגש הראשון קצת יותר גדול ולחשוף עוד אנשים לתחום ולחברי הפורום אז החלטנו להזמין גם את קוראי מדור הקולנוע הביתי של רן לוי להצטרץ אלינו (מעיתון רייטינג).

 

חוץ מזה שגם יהיה מה לראות פתחנו את מחסני הדברים המיוחדים ולתצוגת החנות נוספו כ 20 פריטים מאוד מאוד מיוחדים כולל כ 5 סאבים שמחזיקים יותר מ 2000W RMS כל אחד (ואחד גם יותר מ 5000W).

 

לגבי האוכל , הזמנתי כבר את הבשר :

550 נקניקיות

200 המבורגרים

לדעתכם מספיק ?!:smile:

 

לגבי הבירות , עדיין במשא ומתן לגבי מה יגיע , אני רוצה בירה נורמלית ואנחנו מתכננים להביא לפחות 500 בקבוקים.

 

מה עוד ... מה עוד ... רצינו להדגים לכם ברכב שלנו סטאפ מאוד מיוחד לבמה קדמית אבל לא נספיק לצערי אז לפחות תוכלו להתרשם מבידוד ברכב שמיועד בסופו של דבר להיות החזק בארץ מבחינת SPL.

 

וזהו , מקווה לפגוש את כולם בשישי הבא ואני גם מקווה שזה יהיה המפגש הראשון מתוך שורה ארוכה של מפגשים דומים.

פוקו , כל הכבוד על האוכל ( ודיר באלק אין בירות ... ) אנחנו נגיע ישר מהסדנא של יוסי , אחרי עוד יום עבודה על הרכב של אייל .. ונראה לי די מתאים האוכל ...

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

רק עכשיו ראיתי את זה לא היה לי זמן לקרוא את כול התרד

בכול מקרה באמת רעיון מצויין תבורכו

אני אישית לא יודע אם אני יגיע מסיבות של מרחק אבל בכול מקרה יש מצב...

 

בקשר אליכם באמת כול הכבוד שאתם לא רוצים להרוויח מזה

אבל אני חושב שלפחות אתם צריכים לאפשר מכירה לפחות בזה תרוויחו

אני אישית חשבתי להתקין אצלכם כמה דברים פעם ולא באתי רק בגלל מרחק אם זה היה היום והיה לי 2 סיבות לבוא אז הייתי עושה את זה תחשבו על זה

 

בכול מקרה אם פספסתי משהו אני שוב מזכיר שלא קראתי את כול התרד כי אין לי זמן בשיט !

פורסם

בוקר בוקר,

 

אשמח להגיע למפגש הזה, ואולי גם להתפעל ממה שיש לי באוטו, אבל בכל אופן אני בטח אשכח ואני גם לא יודע איפה זה יוצא,

 

אז בבקשה,

310263156 זה האיי סי קיו שלי, מי שיוכל לעזור לי, ולהזכיר לי, ולהסביר לי, אני יודה לו ...

 

MATAN

\\\\\\-Audi TT-//////

............©.............

פורסם

למה אתה עושים את התחרויות כל כך מוקדם אנשים עובדים בשעות כאלה.

אני בא מהצפון ויש לי לפחות שעתיים נסיעה(בלי פקקים).

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

לא חייבים להגיע בדיוק בשתיים , גם בשלוש או ארבע זה בסדר אם מגיעים מהצפון.

וביום שישי בשעות האלה אין פקקים לכיונינו. מה עוד שנוח להגיע כי אנחנו ישר בירידה מגהה.

Leon Cupra 2009

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...