Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 117
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מאוד מעוניין להגיע אבל כנראה שהאוטו שלי לא רוצה (אתמול בלילה נסעתי והתחיל לצאת לי עשן מהגלגל של הנהג, אז המשכתי ליסוע לאט כי חשבתי זה רק הלאגר, עכשיו זה משולשים ואללה כל הבית צריך להחליף),אז אם מישהו נוסע מאשקלון ויכול לקחת טרמפ (אם הוא רוצה אני ישתתף איתו בדלק), אני בא.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
קצת עדכונים לגבי המפגש :

החלטנו לעשות מהמפגש הראשון קצת יותר גדול ולחשוף עוד אנשים לתחום ולחברי הפורום אז החלטנו להזמין גם את קוראי מדור הקולנוע הביתי של רן לוי להצטרץ אלינו (מעיתון רייטינג).

 

חוץ מזה שגם יהיה מה לראות פתחנו את מחסני הדברים המיוחדים ולתצוגת החנות נוספו כ 20 פריטים מאוד מאוד מיוחדים כולל כ 5 סאבים שמחזיקים יותר מ 2000W RMS כל אחד (ואחד גם יותר מ 5000W).

 

לגבי האוכל , הזמנתי כבר את הבשר :

550 נקניקיות

200 המבורגרים

לדעתכם מספיק ?!:-)

 

לגבי הבירות , עדיין במשא ומתן לגבי מה יגיע , אני רוצה בירה נורמלית ואנחנו מתכננים להביא לפחות 500 בקבוקים.

 

מה עוד ... מה עוד ... רצינו להדגים לכם ברכב שלנו סטאפ מאוד מיוחד לבמה קדמית אבל לא נספיק לצערי אז לפחות תוכלו להתרשם מבידוד ברכב שמיועד בסופו של דבר להיות החזק בארץ מבחינת SPL.

 

וזהו , מקווה לפגוש את כולם בשישי הבא ואני גם מקווה שזה יהיה המפגש הראשון מתוך שורה ארוכה של מפגשים דומים.

האם הרכב הנ"ל הוא החיפושית שדיברת איתי עליה בזמנו ?

פורסם

הייתי מגיע - אבל אני בחו"ל..

 

נבוא פעם הבאה :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

שלום לכולם, זאת ההודעה הראשונה שלי פה...

אני מפ"ת ובכלל לא ידעתי את סאונד FX, אני בדיוק עכשיו רוצה להתקין מערכת חדשה שלמה ומחפש בנרות מקום נוח מבחינתי...

 

אני מאד ישמח להגיע למפגש שכזה, מתי הוא מתקיים בדיוק?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
שלום לכולם, זאת ההודעה הראשונה שלי פה...

אני מפ"ת ובכלל לא ידעתי את סאונד FX, אני בדיוק עכשיו רוצה להתקין מערכת חדשה שלמה ומחפש בנרות מקום נוח מבחינתי...

 

אני מאד ישמח להגיע למפגש שכזה, מתי הוא מתקיים בדיוק?

מזל שלא ידעת את sound fx:shock: :?:-D
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...