Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פוקו שלום.

 

עקב אירוע שיש לי ביום שישי, לא אוכל להגיע.

האם אוכל לצפות למפגש דומה בתאריך אחר, או שאוכל פשוט לבוא להמדד בזמני החופשי,

ואם כן, מה תהיה העלות?

 

תודה

גל

  • תגובות 117
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
גל, כבר פעמיים שאתה מאכזב אותנו, STRIKE THREE AND YOU'RE OUT! ;)

ועל כן אני שואל אם אני יכול באופן פחות מסודר, כי יש לי בעיה להגיע כך... :)

אני גם ככה לא להוט למדוד המערכת כשהיא לא מוכנה ומכוונת, אבל אני בטוח שגם כך

עם ניצול לא מירבי של המגבר אוציא מספר מכובד ביותר ללא שום בעיה. ;)

יש מהמרים על תוצאה? :)

פורסם

יומרני משהו - ללא כיוון מתאים, אבל אני קונה 138DB בתור התחלה.

פוקו-אני מחזיר לך את הנושא, ואם תקבל אותי ביום רגיל בסבר פנים יפות - אבוא להתארח... :)

אני מת לראות את החנות, ולשמוע מערכת SQ ישראלית טובה ואיכותית (עד שאייל יסיים) ;)

פורסם
יומרני משהו - ללא כיוון מתאים, אבל אני קונה 138DB בתור התחלה.

פוקו-אני מחזיר לך את הנושא, ואם תקבל אותי ביום רגיל בסבר פנים יפות - אבוא להתארח... :smile:

אני מת לראות את החנות, ולשמוע מערכת SQ ישראלית טובה ואיכותית (עד שאייל יסיים) :wink:

מה , אייל בונה מערכת SQ ? :wink:

האמת לא נראה לי שהמערכת הזאת תהיה מוכנה בזמן הקרוב ..

נראה לי שאפילו לי תהיה מערכת SQ לפניו :smile:

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

לפי מה שאני זוכר כרגע לא הפיבר תוקע אותנו ..

אפילו סאב תקין אין לך :-)

 

 

***נא לא לזבל ת'רדים בנושאים שלא קשורים, במיוחד כשאתה חאפר שלוקח לו הרבה זמן לעשות פיבר פשוט.

תודה,

ההנהלה :mm_tongue

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
יומרני משהו - ללא כיוון מתאים, אבל אני קונה 138DB בתור התחלה.

פוקו-אני מחזיר לך את הנושא, ואם תקבל אותי ביום רגיל בסבר פנים יפות - אבוא להתארח... :)

אני מת לראות את החנות, ולשמוע מערכת SQ ישראלית טובה ואיכותית (עד שאייל יסיים) ;)

שאלה בכלל ? אתה יכול לבוא מתי שאתה רק רוצה.

אבל אני לוקח RTA מאודי אז צריך לתאם גם איתו אם אנחנו רוצים למדוד.

Leon Cupra 2009

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...