Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם חשבתם שראיתם הכול אז תחשבו שוב ,

אני יורד מהבית לכיוון הרכב , מתיישב ברכב ואז בא אליי צעיר דתי (25-30) .

ושואל אותי איך מגיעים למקום x , אני מטוב ליבי אומר לו שזה כמה קילומטרים מפה וצריך ללכת רק ישר ( הליכה של חצי שעה \ באוטובוס 10 דקות- תחנה נמצאת בהמשך בהליכה של 10 דקות ) .

מה הוא אומר לי ? " אתה יכול לעשות לי טובה ולהקפיץ אותי לשם כי אני לא מכיר את הדרך " .

באותו רגע הייתי בשוק למשמע אוזניי .

אני אומר לו " לא " בצורה יפה ומתעלם ממנו .

הוא עוד פעם אומר לי , " לפחות תשים אותי בתחנת האוטובוס הקרובה " .

חטפתי קריז עליו ואמרתי לו ( בצורה כועסת וחד משמעית) : " לאאאאאאאאאאאאא , תעזוב אותי!!!!! .

בקיצור הוא התרחק ממני כמה מטרים, מילמל משהו לעצמו בשקט והלך .

 

סיטואציות כאלה מרתיחות .

 

גם לכם קרה סיטואציה דומה?

  • תגובות 119
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לך חיים דבש - אם זה מה שמעצבן אותך עד כדי כך...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני פעם חיכיתי לחבר ליד תחנת אוטובוס ואישה מבוגרת ניגשה, פתחה את הדלת, התיישבה אצלי בתוך הרכב ואז ביקשה שאני אקפיץ אותה לתחנה מרכזית... מהקטעים שאתה כל-כך בהלם שאתה אפילו לא מצליח להגיב

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

כמה היא שילמה לך בסיום?

היא חשבה שאתה מונית...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יותר נכון לתאר אותו כנואש ולא כחוצפן, כנראה הוא היה ממש לחוץ להגיע לשם שהוא מבקש ככה טרמפים מאנשים זרים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
כמה היא שילמה לך בסיום?

היא חשבה שאתה מונית...

 

אני פעם חיכיתי לחבר ליד תחנת אוטובוס ואישה מבוגרת ניגשה' date=' פתחה את הדלת, התיישבה אצלי בתוך הרכב ואז ביקשה שאני אקפיץ אותה לתחנה מרכזית... מהקטעים שאתה כל-כך בהלם שאתה אפילו לא מצליח להגיב[/quote']

 

 

אולי זאת אותה אישה הזויה, אבל גם אצלי הייתה אחת שחשבה שאני מונית (הייתה לי בורה לבנה 1.6 בזמנו ) :lol:.

עמדתי בצומת בית-ליד (צומת השרון), פתאום נכנסת אישה לרכב עם שתי שקיות מרעישות, מתמקמת על מושב הנוסע, טורקת את הדלת ובקול אסרטיבי אומרת לי "רעננה !!!" .

 

אני בינתיים מנסה לעכל מה לכל הרוחות קרה פה עכשיו ? :puzzled:

 

בסוף נפל לי האסימון אז אמרתי לה בחיוך נבוך "גברת אני לא מונית".

היא חטפה קריזה וצעקה עלי "נו אז למה לא אמרת...?!" ויצאה מהרכב בעצבים.

 

כל זה במרווח זמן בן 40 שניות.

 

מסקנה: הפעלת נעילה מרכזית בכל נסיעה. 8)

או לחילופין מתן נסיעת תענוגות לנוסע ההזוי, כזאת שהוא לא ישכח אף פעם. :evil::evil::evil:

זמין 8)

פורסם
יותר נכון לתאר אותו כנואש ולא כחוצפן, כנראה הוא היה ממש לחוץ להגיע לשם שהוא מבקש ככה טרמפים מאנשים זרים.

 

הוא לא נראה נואש או מזיע דווקא להפך נראה כאחד שרק יצא מהבית.

פשוט חשב לעצמו לחסוך לעצמו את ההליכה \ נסיעה באוטובוס.

אנשים מבוגרים\קשישים הולכים על הרגליים שלהם קילומטרים הלוך -חזור או לחילופין נוסעים באוטובוס כשהם צריכים להגיע לאנשהו , אז בן אדם צעיר מתחיל לבכות לי ומביע שלל תירוצים רק שאני אקפיץ אותו לשם ? .

ואם הוא צריך להגיע לאנשהו אז שייצא 6 שעות לפני מהבית או שיתכנן נכונה את הזמנים שלו .

אנשים כאלה רק מחפשים את ההזדמנות שתגיד להם "כן " , אחרי שבוע אתה כבר נקרא בעיניו " אח" , "אחי ", "חבר "

תעשה לי טובה .

פורסם

כן גם לי יש שכן חדש כזה, גם הוא במקרה דתי ולא עשה צבא.

 

בשיא חוצפתו מזנק לעברי בריצה מדי בוקר לשאול אם אני יורד לעיר.

 

כמובן שהתשובה שלי היא בכל מקרה שלילית - שאלוהים יקפיץ אותו.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אתה מפקשש את העניין - מבחינתו אתה שליח אלוהים...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
כן גם לי יש שכן חדש כזה, גם הוא במקרה דתי ולא עשה צבא.

 

בשיא חוצפתו מזנק לעברי בריצה מדי בוקר לשאול אם אני יורד לעיר.

 

כמובן שהתשובה שלי היא בכל מקרה שלילית - שאלוהים יקפיץ אותו.

 

אוי ואבוי עם מה אתה צריך להתמודד כול בוקר ! :shock:

זה כנראה משעשע אותו לעצבן אנשים. :x

פורסם

הנה חוצפה בשבילך:

 

לאחר שהוצאתי כסף מהכספומט, ניגשה אלי מקבצת נדבות זקנה וביקשה כמה שקלים. כאשר הסברתי לה שאין לי כסף קטן ורק שטרות של מאה היא אמרה:"אין בעיה, תן לי את המאה ואחזיר לך 40"...

 

חייכתי והמשכתי בדרכי..

פורסם
אוי ואבוי עם מה אתה צריך להתמודד כול בוקר ! :shock:

זה כנראה משעשע אותו לעצבן אנשים. :x

זו שיטת המצליח שלו, בסוף תמיד איזה פראייר מסכים.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

כמה עצבים בגלל טרמפיסטים! למה?

פשוט אומרים - "אני לא נותן טרמפים באוטו שלי" זהו. בלי להתנצל או לבקש רשות או להמציא תרוצים. לא וזהו.

 

ד.א - אני דווקא נוהג לקחת טרמפים, בעיקר אם הטרמפיסט נראה בסדר (לא מלוכלח ללא תיק בגודל בית וכ"ו).

פורסם

1. אתם מפספסים נקודה מסוימת, בקרב קהילות דתיות מאוד מקובל שמי שיוצא עם רכב מהשכונה אוסף את כל מי שצריך טרמפ, קראו לזה גמ"ח טרמפים :wink:

אותו בחור ששאל אותך פשוט התנהג כמו שהוא רגיל. בכל מקרה, אין צורך כ"כ להתעצבן, משיבים בשלילה וסוגרים עניין.

 

2. ביקשת סיפורים? קבל.

 

כשהייתי חייל, גרתי בתל אביב והייתה לי חברה דתיה מרחובות. מאחר והיו דתיים, היה אסור לי להעביר שם את הלילה ולכן בשעה 3-4 בבוקר תמיד הייתי מתקפל ונוסע הבייתה.

 

חייל קרבי, יוצא הביתה, נוסע בשבת לפנות בוקר הבייתה, אתם כבר מבינים את רמת העייפות.

 

אז סחבק מגיע לצומת בית דגן, הרמזור אדום, שם את הפיאט 127 בניטרל, מרים הנד-ברייק ומחכה לירוק.

 

מהון להון, מסתבר שנרדמתי שם באוטו :lol:

 

אני מתעורר פתאום מקול תריקת דלת, כולי עפוץ, מסתכל מה נהיה וקולט שיושבת ליידי זונה, נרקומנית, שדופה, כולה עור ועצמות, בלי אף שן בפה שאומרת לי "אחי, תעשה טובה, קח אותי לרמלה, אני צריכה דחוף מנה" :shock2:

 

אני חושב שלקח לי איזה חצי דקה להבין שזה לא חלום (בלהות).

 

ביקשתי ממנה לצאת מהרכב ואז בא השוס הגדול, "אחי, קח אותי ל"כספומט" ברמלה, כדאי לך, אני אעשה לך טוב כל הדרך" :bugeyed: :bugeyed:

 

ביקשתי ממנה שוב לצאת מהרכב, היא שוב סרבה, נהיה ירוק, פניתי שמאלה לכיוון אזור, נעצרתי ושאלתי, את ממשיכה איתי לתל אביב או שיורדת מהרכב?

 

יצאה מהרכב ונסגר העניין אבל עד היום ברגע שאני נכנס לרכב אני מיד נועל אותו :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...