Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 119
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

rsm130d, קח עצה ידידותית- פעם הבאה תגיד לאותו בחור לא בקול רם ואם זה לא עוזר תגיד עוד פעם:-D לא בריא לקחת ללב, תאמין לי! ואיך אומר הפתגם '' להתעצבן פירושו- להעניש את עצמך על טיפשותם של אחרים''.

הרוב טוב.

פורסם

יום אחד ישבתי באוטו במרכז העיר ואחי הקטן גם היה איתי, במושב האחורי. ראיתי מישהו שהסתובב ליד החנויות ניגש לרכב שמולי ומדבר עם הנהג. לפי המראה שלו, הבנתי שהוא מנסה להוציא כסף באמצעות זיוני שכל אקראיים. אתם מכירים את סוג הקבצנים המתוחכמים הזה - האישיות הכי מגעילה שתיתקלו בה. כשהוא סיים איתו, כנראה שלא בהצלחה, הוא ניגש לחלון שלי עם תנועת יד המורה להוריד את החלון כאילו צץ לו משהו חשוב להגיד לי. לא הסתכלתי עליו בכלל ופשוט נענעתי בראשי לשלילה. שמעתי אותו מבעד לחלון אומר "תקוע לך זין בתחת?" או משהו כזה והמשיך להסתכל עליי כמה שניות.

 

למזל כולנו, הוא הלך לחפש את הפראייר הבא בלי להחמיר את המצב. למזל אחי, כי היתה מוזיקה ולא נראה לי שהוא שמע את הפנינה הזאת. למזלי, כי לא יודע איך הייתי נוהג אם הסיטואיציה היתה מכריחה אותי להגיב פיזית או אפילו מילולית כשאחי הקטן נמצא איתי. למזלו, כי לא הייתי חושב ללכלך את הידיים בחלאה כזאת, אבל אני מחזיק איתי אקדח גז פלפל צמוד וממש לא חבל לי לבזבז עליו בלון.

פורסם
rsm130d, קח עצה ידידותית- פעם הבאה תגיד לאותו בחור לא בקול רם ואם זה לא עוזר תגיד עוד פעם:-D לא בריא לקחת ללב, תאמין לי! ואיך אומר הפתגם '' להתעצבן פירושו- להעניש את עצמך על טיפשותם של אחרים''.

חס וחלילה לא התעצבנתי , אמרתי לו "לא " ברגיל הוא התחיל עוד פעם לחפור לי ואז אמרתי לו "לא " בטון כועס .

זה לא חבר קרוב \ אח \ קרוב משפחה אלא בן אדם זר לחלוטין שקפץ מהשמים ורוצה בכול תוקף הסעה למקום .

חס וחלילה לקחת ללב . אף אחד לא שווה את זה !

יכול להיות בגלל שאני דרומי אז עדיין לא נתקלתי במקרים כאלה חוץ מהמקרה הנוכחי .

 

כול יום מוליד משהו חדש .

פורסם

החנתי את הרכב שלי יום העבודה, סיימתי לעבוד וחזרתי לרכב.

איזה נרקומן אחד דפק לי על החלון, אמרתי טוב נפתח קצת את החלון נראה מה הוא רוצה. שאל אותי מה השעה, עניתי לו.

ואז ראיתי שהוא בא לפתוח את הדלת שלידי :shock:

אמרתי לו יאללה עוף זוז לי מהפרצוף, דפקתי את הרוורס של החיים שלי ונעלתי מהר את הדלתות (בגטס זה לא כל כך נוח :x) וברחתי משם כמו שבחיים שלי לא ברחתי. מפחיד. :shock:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אני פעם חיכיתי לחבר ליד תחנת אוטובוס ואישה מבוגרת ניגשה' date=' פתחה את הדלת, התיישבה אצלי בתוך הרכב ואז ביקשה שאני אקפיץ אותה לתחנה מרכזית... מהקטעים שאתה כל-כך בהלם שאתה אפילו לא מצליח להגיב[/quote']

נו, מה חשבת?! תחנה מרכזית... כל ה :loco::screwy::shock2::drinking: שם :lol:

 

אגב, דווקא נרקומנים לא מפחידים. סטירה אחת והם נופלים :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני לא מבין, יש פה עדיין אנשים שנוסעים בלי לנעול את הדלתות? אני לא מתחיל נסיעה מבלי ללחוץ על כפתור הנעילה, זה בערך הדבר הראשון שאני עושה לאחר חגירת החגורה.

פורסם

סיפור קצת מצחיק. יש לי בבניין חתולה שאני משחק איתה ומאכיל אותה כבר כמה שנים, מאז שהיא הייתה גורה. היא בתמורה יושבת מתחת לרכב שלי, ולא עליו, מן הסכם כזה. איזה יום אחד, אני יוצא מהחנייה (היה זה יום קיץ סגרירי), פותח 4 חלונות ונוסע לאט ליד פח האשפה של הבניין, שממוקם ממש בכניסה/יציאה לחנייה.

אני שומע רעש מוזר, כאילו זרקו משהו לרכב, מסתכל אחורה ולא רואה כלום. (רמז: המושב שחור, כך גם החתולה). נוסע איזה דקה-שתיים, פתאום אני שומע "מיאו" והיא קופצת למושב הקדמי. צרחתי כמו ילדה עם קוקיות, בגלל שנבהלתי. הבת יונה צרחה בחזרה, ואז ביקשה ליטופים. צעקתי לה בחזרה: NO KITTY, BAD KITTY (בקול של קרטמן, יש לנו קטע כזה). עצרתי בצד ואמרתי לה תלכי הביתה, והיא שתקה. אחרי זה החלטתי שאני לא מוותר, וצעקתי לה "תלכי הביתה!" מיותר לציין שהיא נסעה איתי עד הסופר, חיכתה לי באוטו בזמן שעשיתי קניות, ואז ירדה בפח האשפה בבית. בחיי, שעד היום אני לא יודע מה היא רצתה מהחיים שלי, אבל חלונות אני פותח רק אחרי שאני עובר את פח האשפה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
אני לא מבין, יש פה עדיין אנשים שנוסעים בלי לנעול את הדלתות? אני לא מתחיל נסיעה מבלי ללחוץ על כפתור הנעילה, זה בערך הדבר הראשון שאני עושה לאחר חגירת החגורה.

 

מישהו יודע מבחינת בטיחות (תאונה) האם זה טוב או רע לנועל את הדלתות?

 

נ.ב

 

ניקו סיפור יפה :-D.

89' Citroen Ax Sport 1.6 8v Twin Weber - נמכר.

פורסם

אני מאחר לרכבת בבוקר, שיא הלחץ ואני בריצה, רואה אישה עיוורת מסתבכת בשביל החדש שסללו בכניסה לתחנה ואף מניאק לא עוצר לעזור כי לא רוצים לפספס את הרכבת.

אני נגש ואומר לגברת שתבוא איתי ואני אוביל אותה אל תחת האוטובוס הקרובה.

מגיעים לתחנה, אני רואה שאם אמהר עדיין אספיק לרכבת, מסביר לגברת היכן היא נמצאת ואומר לה להמתין לאוטובוס.

כתודה החמודה הזאת אומרת לי שאני חוצפן שאני לא ממתין איתה לאוטובוס ולא עוזר לה לעלות.

הסברתי לה שאני מאחר לרכבת ושיש עוד אנשים בתחנה שיעזרו לה אך היא בשלה "אתה חוצפן!".

וואלה, תודה באמת.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
מישהו יודע מבחינת בטיחות (תאונה) האם זה טוב או רע לנועל את הדלתות?

 

נ.ב

 

ניקו סיפור יפה :-D.

 

זה ממש לא משנה.

1. בחלק מהמכוניות החדשות המחשב יפתח את הדלתות ממילא בתאונה.

2. אם התאונה קלה אז אין לזה משמעות. אתה יכול לצאת בעצמך מהרכב, ובחלק ניכר מהמכוניות רק צריך למשוך את הידית מבפנים והדלת תיפתח גם אם היתה נעולה.

3. אם התאונה מספיק רצינית כדי שלא תהיה בהכרה חו"ח, אז רוב הסיכויים שהחלונות ממילא נשברו ואז אין בעיה לפתוח את הדלת.

4. למד"א/מכבי אש יש פטישים לשבירת החלון ובאמת שדלת נעולה לא תעצור אותם.

5. גורמים עויינים שפותחים לך את הדלת זו תופעה הרבה הרבה יותר נפוצה מתאונות קשות. ולא רק בשכונות מצוקה או באמצע הלילה. גם בשעות היום בשכונות טובות חוטפים מכוניות או לחלופין חוטפים תיקים/פלאפונים שמונחים על המושב.

 

אני נוסע תמיד בדלתות נעולות.

ברנו יש מנגנון נעילה אוטומטי שנועל את הדלתות בתחילת הנסיעה ברגע שעוברים 8 קמ"ש, והדלתות נשארות נעולות.

כדי לאפשר את המנגנון יש לבצע באופן חד פעמי לחיצה ארוכה (5 שניות?) על לחצן נעילת הדלתות. זהו.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
אני מאחר לרכבת בבוקר, שיא הלחץ ואני בריצה, רואה אישה עיוורת מסתבכת בשביל החדש שסללו בכניסה לתחנה ואף מניאק לא עוצר לעזור כי לא רוצים לפספס את הרכבת.

אני נגש ואומר לגברת שתבוא איתי ואני אוביל אותה אל תחת האוטובוס הקרובה.

מגיעים לתחנה, אני רואה שאם אמהר עדיין אספיק לרכבת, מסביר לגברת היכן היא נמצאת ואומר לה להמתין לאוטובוס.

כתודה החמודה הזאת אומרת לי שאני חוצפן שאני לא ממתין איתה לאוטובוס ולא עוזר לה לעלות.

הסברתי לה שאני מאחר לרכבת ושיש עוד אנשים בתחנה שיעזרו לה אך היא בשלה "אתה חוצפן!".

וואלה, תודה באמת.

אני לא אומר שאתה חוצפן, אבל כן אומר שמותר לך לעבוד עוד קצת על מידת החסד.
פורסם

עיוורת או לא, הוקרת תודה זה משהו שכולם צריכים לדעת לעשות.

תחנת אוטובוס מלאה באנשים שאומרים שיעזרו לה, אין סיבה ששנינו לא נרוויח, היא תעלה לאוטובוס ואני אספיק לרכבת.

לא מן הנמנע שהיא הייתה מבקשת ממני לנסוע איתה עד התחנה של הבית ולעזור לה להכנס.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
אם חשבתם שראיתם הכול אז תחשבו שוב ,

אני יורד מהבית לכיוון הרכב , מתיישב ברכב ואז בא אליי צעיר דתי (25-30) .

ושואל אותי איך מגיעים למקום x , אני מטוב ליבי אומר לו שזה כמה קילומטרים מפה וצריך ללכת רק ישר ( הליכה של חצי שעה \ באוטובוס 10 דקות- תחנה נמצאת בהמשך בהליכה של 10 דקות ) .

מה הוא אומר לי ? " אתה יכול לעשות לי טובה ולהקפיץ אותי לשם כי אני לא מכיר את הדרך " .

באותו רגע הייתי בשוק למשמע אוזניי .

אני אומר לו " לא " בצורה יפה ומתעלם ממנו .

הוא עוד פעם אומר לי , " לפחות תשים אותי בתחנת האוטובוס הקרובה " .

חטפתי קריז עליו ואמרתי לו ( בצורה כועסת וחד משמעית) : " לאאאאאאאאאאאאא , תעזוב אותי!!!!! .

בקיצור הוא התרחק ממני כמה מטרים, מילמל משהו לעצמו בשקט והלך .

 

סיטואציות כאלה מרתיחות .

 

גם לכם קרה סיטואציה דומה?

כ"כ כואב לראות איך שהדור מתדרדר, בס"ה הוא ביקש ממך טובה, אז מה קרה, לא רוצה אז לא, אבל למה להתעצבן, יותר הייתי רוצה לראות אם הייתה כותב שאמרת לה עם חיוך "כן, בחפץ לב תבא " בס"ה אנחנו כולנו אחים, תחשוב אם האח שלך היה מבקש ממך אז גם הייתה מתעצבן, אני לא אומר שאתה מחוייב, אבל לפחות לשאוף להגיע לכזה רמה רוחניות ולאהוב לתת לאנשים, ואני לא מדבר על אנשים שממילא נוסעים לאותו כיוון ולא רוצים לקחת טרנפיסטים, זה ממש אנשים עם לב רע, (חוץ כמובן כשיש חשש לבטיחות, כשלא מכירים אותם וכד') ועוד לא מתביישים ולהתגאות עם זה, איכס.
פורסם
אני לא מבין, יש פה עדיין אנשים שנוסעים בלי לנעול את הדלתות? אני לא מתחיל נסיעה מבלי ללחוץ על כפתור הנעילה, זה בערך הדבר הראשון שאני עושה לאחר חגירת החגורה.

גיליתי שיש נעילה אוטומטית ברנו, הפעלתי אותה ומאז אני נוסע בראש שקט.

התחלת נסיעה או אפילו רוורס קצר נועלים את הרכב ואני יכול לנסוע בראש שקט.

כל אחד ברמזור יכול לנסות לפתוח את הרכב עד מחר. :shock:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...