Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מזמן מזמן...

 

לצאת הבייתה ממוצב בלבנון ...

 

יש לי יותר מדי ותק בלבנון. מכל מקום - פעמיים היה לי המזל לתפוס טרמפים לא שגרתיים - על מסוקים. מדובר בפשטות בלתפוס טרפים - פעם אחת מג'בל ברוך שעליו נאמר "טוב בת בתל ברוך מאח בג'בל ברוך", פעם נוספת עם מסוק שבא לפנות קצין בכיר שנפצע קלות בתאונת דרכים. פירוט בהזדמנות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 119
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עופטופיק :

 

א. גיליתי שהיא גרה משהו כמו ק"מ-ק"מ וחצי ממני

ב. הבת שלה פצצה והיינו ביחד חודש :-P

 

WHAT GOES AROUND COMES AROUND

 

אחלה דרך להכיר,ככה בערך הכרתי את האקסית האחרונה - עצרתי לה טרמפ וכשירדה הצעתי לה לצאת ביחד בערב :)

 

היינו חודשיים בערך ביחד וחתכנו.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

צומת גולני, יום שבת בשעה 7:00~

מגיע לצומת ועוצר ברמזור, ניגש אלי הומלס שרצה לשטוף את החלון ואני סירבתי בצורה ברורה.

ההומלס כנראה לא הבין את ה-לא הברור שעשיתי לו והתחיל להשפריץ מים על השמשה הקדמית, אבל לרוע מזלו בפוקוס יש חיישן גשם והווישרים התחילו לעבוד עצמאית.

 

באותו רגע הוא החליט שכנראה שזה אוטו מגניב והוא רוצה את זה ספציפית לעצמו, וניסה לפתוח את הדלת תוך כדי זה שהוא צועק עליי לצאת מהאוטו (וגם הצליח, החלון שלי היה פתוח)...

פתחתי עליו את הדלת בכוח, יד אחת אוחזת לו בגרון והשניה לוחצת עם פרק כף היד על האף שלו - 4 שניות והוא נשכב על הרצפה,

בדקתי שהוא לא מעולף והמשכתי הלאה...

 

אגב הוא היה יחסית צעיר אבל מגודל, הייתי אומר 35 וסאחי לגמרי. מאז אני נוהג לנעול את הדלתות בנסיעות, היה לי בבגאז' ציוד צניחה בשווי 25,000 ש"ח.

פורסם
יש לי יותר מדי ותק בלבנון. מכל מקום - פעמיים היה לי המזל לתפוס טרמפים לא שגרתיים - על מסוקים. מדובר בפשטות בלתפוס טרפים - פעם אחת מג'בל ברוך שעליו נאמר "טוב בת בתל ברוך מאח בג'בל ברוך", פעם נוספת עם מסוק שבא לפנות קצין בכיר שנפצע קלות בתאונת דרכים. פירוט בהזדמנות.

 

חבל שמחקת - הסיפור היה טוב.

 

ויש לי עוד הרבה סיפורים על לבנון... בהזדמנות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

יצאתי הביתה ממצפה עדי (לבנון).

 

גרתי בראשון לציון, רוטשילד 74.

 

עוצר לי רכב פרטי:

נוסע למרכז? כן!

לאן במרכז? ראשון לציון.

ואללה! איפה בראשון? רוטשילד 76, חברה שלי גרה שם! :shock:

 

בקיצור, תפסתי טרמפ ממצפה עדי עד פתח הדלת, תענוג!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
חבל שמחקת - הסיפור היה טוב.

 

ויש לי עוד הרבה סיפורים על לבנון... בהזדמנות.

 

נמחק בטעות בעת עריכה - יעלה שוב הערב או מחר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

התחייבתי - אז הנה הסיפור:

קיץ 1983. עבדכם קצין במוצב בג'בל ברוך. מי שלא יודע איפה זה, אז בקצרה: מדובר במוצב הצפוני ביותר של צה"ל בגזרה המזרחית באותם ימים. מקום מהמם בלב חורשת ארזים עם נוף לבקעת הלבנון ולאגם קרעון, אחד המקומות המדהימים שבהם הייתי. אבל מצד שני המקום מקולל עם התקלויות מול הסורים, אין שום קשר לבית ואפילו המים מגיעים בהיטס, אין מים למקלחת. בקיצור - המקום שעליו נאמר "טוב בת בתל ברוך מבן בג'בל ברוך".

 

אחרי שסגרתי איזה חודש בתנאים אלה מגיעה ביום חמישי בערב שיירה, ובה מגיע סוף סוף מחליף לסופ"ש. למחרת אני משכים קום ומצטרף לשירה קצרה של 2-3 נגמשים שפותחים ציר עד המפח"ט - מרחק 4-5 שעות נסיעה באבק. מגיל לשם ומוצא איזה 50 איש עומדים ומחפשים טרמפ לכיון הארץ. אבל שום רכב לא יוצא לכיוון, מכסימום לעוד איזה יחידה שכנה. עמדתי מיואש ואז הגיע מצפון מסוק "אנפה" קטן, ומי יוצא ממנו אם לא הסמג"ד שלי. לא היה יכול לעדכן אותי הבחור, נתן לי להתגלגל עם הזלדות. מגל מקום ניגשתי אליו ואז איזו יד נוחתת עלי, ובחור בסרבל טיסה שואל אותי: רוצה ארצה? לפני שעניתי הושיב אותי במסוק (סה"כ 2 טייסים ו-3 נוסעים), וזכיתי לטיסה בנוף המדהים של ג'בל ברוך והרי השוף, דרומה עד מחניים. משם כבר לא היה קושי להגיע לראש פינה.

 

וכמובן, בטרמפיאדה של ראש פינה יש תור ארוך של ממתינים לנסוע דרומה. אז עם כל הציוד (שכפ"צ, קסדה, אפוד מלא, נשק וכמובן תיק אישי) נעמדתי בסוף התור. אפילו לא התיחסתי לאיזה טנדר 504 שעצר ולקח טרמפיסטים. אבל הוא שם לב אלי. קצין שלמד מחזור מעלי וזיהה אותי. התברר כי הבחור נוסע לחיפה. לא היה קושי לשכנע אותו לעשות סיבוב קטן ולהביא אותי הביתה.

 

חצי שנה אח"כ הייתי בגדוד אחר, הפעם בבקעת הלבנון, בדיוק במקום שממנו עולים לאותו ג'בל. הייתי צריך לרדת ארצה לאיזה קורס, ואחד מקציני האוגדה שביקר בגדוד צרף אותי אליו לשיירה לכיוון הארץ. בקיצור, המתנתי לו בעת שישב באיזה ישיבה בגדוד אחר, על גדות אגם קרעון. ואז הודיעו כי לאחד מהקצינים הבחירים בגזרה ארעה תונת דרכים והוא פונה במסוק. בחוצפתי ניגדשת למסוק ושאלתי את הבחור עם הקסדה שירד ממנו אם יש לו מקום. הבחור החליף מילה עם הטייס - והופ, חצי שעה טיסה עד המנחת של רמב"ם. לקורס הגעתי למחרת נקי ורענן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יצא לי כמה פעמים לקחת טרמפיסטים אבל אלה לא סיפורים ששוה לספר. הפעם הכי מוזרה הייתה כשהקפצתי איזה חרדי לצומת יגור כי הוא קבע שם פגישה עם ערבי לקנות ממנו עז, ובמהך הנסיעה הוא התחיל להסביר לי איך בודקים שהעז במצב טוב:?

כשאני חושב על זה, בחיים לא יצא לי לעלות על טרמפ.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
בקיצור, תפסתי טרמפ ממצפה עדי עד פתח הדלת, תענוג!

לתפוס טרמפים מדוגמים זה יותר טוב מלנחש טור שלם בטוטו.

בסדיר שירתתי, בין היתר, ברמת הגולן, באזור בריכת המשושים. כיוון שעל תחבורה ציבורית אין על מה לדבר, היינו יוצאים מהבסיס בטרמפים, והתחלקנו לשתי אסכולות: אלה שמחפשים טרמפ לכיוון בית המכס מתוך שאיפה להגיע למחניים, ואלה בכיוון השני ששואפים להגיע לת. מרכזית טבריה.

אני הייתי מהאסכולה השנייה, ולא פעם זכיתי בטרמפים מדוגמים לעפולה, תל אביב ואחד גם ישירות להרצליה, שם גרתי.

 

מפקדת היחידה שלי ישבה בנעורה, דרומית להר תבור, והבסיס נמצא בקצה כביש שמוביל רק אליו :roll:, כביש באורך 2 ק"מ בערך.

יום חמישי, החזרתי סופה לבסיס אחרי שבוע סד"ח בירושלים. 8 בערב, אני וחברי רוצים לרדת מהבסיס לעפולה והביתה.

עומדים בש.ג ומקווים שמישהו יבוא, ופתאום אורות! של אוטו! עם קצינה!! שואלים אותה אם אפשר לרדת איתה למטה והכלבה- "רק אחד"

:shock::shock:

"כן, יש לי דברים במושב האחורי..." תעיפי אותם לבאגז' יא בת שר%^&ה!!! 8 בערב, חושך וערבים מסביב!! את רצינית??

הייתה רצינית...

אני וחברי מכניסים מחסנית ומתחילים לרדת כמו שני כלבים. כמה דקות אחרי זה עבר מגאן צבאי והעיף אותנו לעפולה...

 

עשיתי קורס נהיגת האמר בבה"ד 6 בצריפין. בוקר אחד אבי התנדב להסיע אותי, הגענו לשער יפו, הוא הוציא תעודת קצין במיל' והופל'ה אנחנו בפנים. אני כולי מתלהב והוא עונה לי "אם תעצבן אותי אני גם נכנס לתוך הבה"ד"

ממשיכים ונכנסים לבה"ד 6, הוריד אותי ליד הביתנים שישנו בהם :lol:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

יפה יפה :)

 

גם אני פעם נסעתי לאוגדה בבירנית לצורך שיבוץ (בחיי איזה חור).

 

סיימתי שם הכל ואני עומד בש.ג מתלבט מאיפה להתחיל לצעוד ברגל ל"אגד" נהריה.

 

מהון להון מגיע טנדר צבאי,נסע לפיקוד צפון (בצפת,איפה שאני גר!)

 

אחלה טרמפ :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אין לי כל כך סיפורים מוזרים משלי על טרמפים.

אני כן יכול לספר, על כך שיצאתי מאיזה יישוב בדרך חזרה לכיוון נשר, ואספנו 2 חיילים שרצו טרמפ.

קצת שיחה, שאלתי מאיפה אתם, והתחילו לספר לי על איזה בסיס הם משרתים בו, איפה הוא נמצא, כמה חיילים יש בו...:roll:

טוב- שאלו אותי לאן אני ממשיך (עלו עליי כדי להגיע לכניסה ליישוב לתחנה), אמרתי להם נשר.

"פיייי, איזה בעסה, עד שתופסים טרמפ מושלם ללכת הבית (השגיאה במקור) אנחנו בדרך לבסיס!" :lol:

גם זה קורה...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

יש לי קטע עם טרמפים.

כשקניתי את האוטו, אחרי שעה וחצי של נסיעה אליי הבייתה, 10 דקות מהבית היה בחור דתי בצומת שרצה טרמפ וכמובן שאני וחבר שישבנו ברכב צחקנו לנו והמשכנו, דקה אחרי זה נכנסתי לבור עמוק בטירוף שתלש לי את הציריה מהמקום והעיף את הגיר מהתושבת.

בקיצור אני עשר דקות מהבית מחכה שעתיים לגרר.

מאותו יום אני נותן טרמפ לכל מי שמבקש, זה גרם לי לעשות עיקופים מטורפים וסתם נסיעות של 40 דקות שאני לא צריך אבל זה אמונה תפלה כזו שאין לי מה לעשות איתה.

רק כשאני נוהג אני משכנע את עצמי בקיומה של קארמה.

יצא לי להקפיץ דוס מים המלח לאילת (הייתי בדרכי מהמשפחה בנצרת עילית הבייתה), חבר'ה מאילת ליטבתה למרות שכלל לא הייתי צריך לצאת מהעיר, חבר'ה מאזור מעלה אדומים לבית שאן ועוד הרבה טרמפים כאלה ואחרים.

פורסם

אחד הפוסטים ההזוים ומעניינים בזמן האחרון.8)

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היום, בכניסה לחניון של ביה"ח תל-השומר, עמד זוג שדרש (בדגש על דרש) הקפצה למיון. בכניסה הם עצרו שני רכבים לפני שסרבו לקחת אותם, כעת הגיע תורי. עם הכניסה אני בדיוק עוצר לשאול את השומר איך אני מגיע לבניין X והבעל, תוך כדי שמדליק סיגריה, דורש מהחלון הימני שאקח אותו ואת אשתו לבניין המיון.

תוך כדי שהשומר נותן לי הסבר, אני עוצר אותו שניה, מסובב את הראש וזורק לבעל - "לא"!

איך שאני מסובב את הראש חזרה לשומר, אני קולט באוזן את הבעל אומר לאשתו "זה... זה שונא ישראל, זה".

 

חצוף מזוהם, שגם בספק אילו היה אומר תודה אם כן הייתי מסכים לקחת אותם עם הסיגריה הדלוקה שלהם. :x


×
×
  • תוכן חדש...