Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש דרך לדבר ולפנות לאנשים זרים ברחוב במיוחד כשהם פי שניים מגילך,

אני לא חבר שלו ולא אח שלו.

ואם כבר פנית למישהו אז אל תבוא בפוזה של אבו עלי ובבטחון כזה מופרז.

יש לי כשרון מיוחד,שאני יכול בקלות להתאים את עצמי לסביבה בה אני נמצא בין אם זה ערסים או חברי פקולטה.

לפעמים אני ניגש לפיצוציה בשעת לילה מאוחרת ובחוץ עומדים נערים שחפצים בקופסת סיגריות שאינם יכולים לקנות ע"פ חוק

אני נענה לבקשם המנומסת למרות שאיני מרגיש שלם עם עצמי.

אבל שוב פעם פוזה של ערס לא עליי.

Gn'f'R

  • תגובות 119
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני לא מבין, יש פה עדיין אנשים שנוסעים בלי לנעול את הדלתות? אני לא מתחיל נסיעה מבלי ללחוץ על כפתור הנעילה, זה בערך הדבר הראשון שאני עושה לאחר חגירת החגורה.
כן, נעים להכיר, לא רואה בזה שום צורך. מה זה הסיפורים האלו? זונות, נרקומנים, אונס, כפתורי נעילה. איפה אתם מוצאים את הטרמפיסטים שלכם?
מעבר לסוגיית הטרמפיסטים, לא חסרים בפורום ובעיתונות סיפורים על חמומי מוח בכביש שהחליטו לגשת לנהגים סתם כך וניסו לפתוח את הדלת.
פורסם

נכנס מישהו לרכב: מלמל משהו בערבית שיכלול את המילים עזה, יהוד וכלה באלה. פותר את הבעיה מיד ומבטיח שהיא לא תישנה לאף אחד אחר לעולם :evil:

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

יש לי כשרון מיוחד,שאני יכול בקלות להתאים את עצמי לסביבה בה אני נמצא בין אם זה ערסים או חברי פקולטה.

גדלת במקום קטן והטרוגני?

בד"כ מפתחים יכולת הסתגלות חברתית שכזו כשזוכים כילדים להתחבר עם אנשים מכל גווני הקשת.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

ככלל - אני לא לוקחת טרמפיסטים, אלא רק טרמפיסטיות.

 

בפעמים שלקחתי טרמפיסטים זה רק כאלו שהיו גרים בשכונה שלי ואני מכירה אותם בפנים או לחלופין חיילים. אני פשוט מרגישה לא בנוח כשיש גבר זר ברכב שלי. אני אמנם יודעת להגן על עצמי, אבל אני מעדיפה לא להכנס לצרה שאדם פיקח יודע לצאת ממנה.

פורסם

הטרמפ היחיד שנתתי היה ל4 ילדים שהגיעו לשחק נגד ראשון בכדורגל וירדו בצד השני של הסופרלנד. אז הם זכו גם לנסיעה אתגרית!

סיפור נחמד,

פעם עצרתי באיזור צור הדסה ונס הרים כדי לחכות לשאר החבר׳ה כי הובלתי. פתאום ניגשים אלי כמה דתיים ושואלים אם אני מגיע

לאנשהו (לא זוכר לאן). אמרתי שאני סתם עושה סיבובים ולא כדאי להם לעלות איתי כי אני נוסע מהר. באותה שניה חבר עם GTI

נכנס לעיקול בתת היגוי מטורף עם הצמיגים צורחים. ישר הם אמרו לי ״הבנו אותך. לא חשוב...״ זה היה משעשע.

 

אגב גם אלי נכנס נרקומן בצומת קיבוץ גלויות באמצע הלילה. ביקש טרמפ. אמרתי לו שנראה לי שחסר לי לחץ אוויר בגלגל הקדמי-ימני

ושיצא לבדוק רגע. טסתי משם וכמעט דרסתי אותו. מאז תמיד נועל אוטומטית.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אה, נזכרתי שיש לי סיפור מעולה נוסף על טרמפיסטים.

 

שוב חוזר מאותה חברה, שוב אמצע הלילה רק שיורד גשם זלעפות, בטירוף!

 

יצאתי מראשון לכיוון תל אביב, איך שאני בא לרדת בגשר לכביש 4 עומד שם חייל אומלל ומחכה לטרמפ.

 

מיד עצרתי והעליתי אותו על הרכב, איך שהוא עולה, אני קולט שהוא מגבניק (מה אכפת לי בכלל).

 

3-4 דקות אחרי שהתחלנו לנסוע הוא אומר לי "אתה נוהג מהר מידי בהתאם לתנאי הדרך" (להזכירכם, גשם שוטף).

 

אמרתי לו שהכל בשליטה, הוא יכול להרגע.

 

אחרי כמה דקות "אני רוצה לראות רשיון נהיגה בבקשה"

 

אחרי כמה שניות שהבנתי שהאדיוט רציני עצרתי בצד הדרך (כביש 4, אמצע הלילה, גשם שוטף), פתחתי את הדלת שלו ואמרתי רק מילה אחת, "החוצה!"

 

הוא הבין שאני לא צוחק והתחיל "אחי, מה קורה לך, עזוב שטויות".

 

זרקתי אותו שם באמצע הדרך, הלוואי וקיבל דלקת ראות :twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אתה לא רוצה לקחת אותו? סבבה, אין שום בעיה, זכותך, אבל איך זה הופך את מי שמסכים לעזור לו לפראייר?

כי אולי הוא לא יודע שככה הוא מתנייד כל יום? ולא שאין תחבורה ציבורית או משהו, זו דרך החיים שלו.

 

גם לא עשה צבא.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

כמו כל גולשי טמקא

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...