Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו כל שחקן LOL. סיפורים מרתקים, מוזר שלי זה לא קרה ואפילו לא פעם אחת.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • תגובות 119
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
גדלת במקום קטן והטרוגני?

בד"כ מפתחים יכולת הסתגלות חברתית שכזו כשזוכים כילדים להתחבר עם אנשים מכל גווני הקשת.

 

מניח ששאלת ברצינות , אז אעניק תשובה רצינית .

אני תוצאה ישירה של גדילה בכור היתוך עם כל היתרונות ותופעות הלוואי המתלוות לכך .

היה כאן את השרשור של הבחור ההוא שביקש כיצד לדעת האם זוגתו יהודייה , באותו פוסט כבר חשפתי

פרטים אישיים לגביי . אני יכול לתת תקציר מנהלים :

המעגל המשפחתי שלי כולל יהודים חילוניים ,חרדים,מוסלמים חילוניים וכאלה שגם התחזקו בכיוון ההוא ,

הוריי עצמם היו חילוניים איש איש בדתו והיה ליברליזם בבית מהבחינה הזו .

כמובן שספגתי את עשן התרבויות הזה באופן טבעי ,אך בסוף הדרך בחרתי לעצמי את אמונתי שלי.

 

במשפחתי תוכל למצוא פועלים פשוטים ממעמד בינוני ונמוך יותר , בני משפחה בתפקידים יוקרתיים ,אנשי רוח ואומנים.

לא גדלתי במקום קטן אך גם הסביבה שלי (חברים וכד') היו משלל רבדי החברה .

בין חבריי הילדות שלי היו עבריינים קטינים שגדלו לשמות משפחה ידועים לשמצה ואחרים שהיו לגמרי בצד השני של המתרס .

 

אני מודע לחסרון מאוד מובהק אצלי שמהווה לי מכשול לא פעם - אני לא צפוי בשיט ,

וזה מאוד מקשה על סביבתי הקרובה לקרוא אותי או לנסות לצפות את תגובתי למאורע מסויים.

 

סה"כ נראה לי שיצאתי בסדר (רק עם כמה שריטות פה ושם)...

Gn'f'R

פורסם

יש לי סיפור נוסף אבל קצת הפוך, למרות שזה אני שלקחתי טרמפיסטיות, נראה לי שעד היום זה הן שמספרות עליי.

 

אז קודם הקדמה קלה, באותה תקופה הייתה לי מיני קופר משופרת,אינטרנט לא היה, הזמנת חלפים בקושי עבדה בטלפון והיית צריך להקריא להם מק"ט בכדי שידעו מה לשלוח ותמיד נעשו טעויות.

 

אני בזמנו נסעתי על וובר 40, התעקשתי לעבור ל 48, הזמנתי מאנגליה סעפת וקרבורטור.

 

הגיע, אבל הגיע עם סעפת ארוכה ולא עם סעפת קצרה וזה לא נכנס, הפייר-וול מפריע.

 

היינו צעירים, היינו טפשים, חל על זה כבר חוק התיישנות, יאללה, פרקתי לוח שעונים, הבאתי דיסק ותוך כמה דקות היה בפייר וול חור בגודל מתאים.

הקרבורטור ישב בתא הנוסעים ולפניו עוד ישבו 2 קונוסים גדולים של K&N בקיצור, חוויה! :lol:

 

הייתי מעשן, נותן גז והוובר-מפלצת היה שואב ישר את כל העשן.

 

 

עבדתי באותה תקופה בנתב"ג ואיזה יום פתאום מודיעים לנו שהרכב של ההסעות נתקע וצריך להגיע למשמרת עצמאית ואם אפשר, לאסוף עובדים נוספים מאזור המגורים שלך.

 

היו בשכונה שלי 3 דיילות של בריטיש (בחורות ישראליות), אספתי אותן במיני, וכל הדרך כולן התפעלו מ"איזה מהר הקטנה הזו נוסעת" ועבדכם הנאמן, מה לעשות, כולו רק בשר ודם, מאיץ ומאיץ להראות כמה השדה הקטנה הזו שווה משהוא.

 

מתקרב למחלף נתב"ג, נוסע מהר (מידי) ולפני הכניסה לסיבוב מוריד לשלישי ונותן מכת גז עם מכת הגה קטנטונת להחליק את הנבלה בירידה מהמחלף.

 

מי תכנן בכלל באותו רגע על בק-פייר אדיר שיצא מהקרבורטור :lol:

 

לא רק שחצי מהסיבוב הזה עשיתי על עיוור עם ענן שחור בתוך האוטו, כשנעצרתי ויצאנו מהרכב כל השלוש המטופחות למשעיי נראו כאילו לויילי קויוטי התפוצצה הפצצה ביד!

 

אני בטוח שעד היום הן זוכרות אותי! :roflmao: :roflmao: :roflmao:

 

 

wile-e-coyote.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

חזק! :mm_yeah:

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני בכלל לא מכיר סיפורים כאלו אולי כי אני על דו גלגלי רוב הזמן.

הראשונה שתעלה מאחורי ותבקש לסופר בטוח לא תרצה שאני אחזיר אותה.

פורסם
הוא גם יכל להחזיר להן איזה מבט אטום כזה, להתחיל לפתוח את החגורה ולומר להן בקול שקט "אז אולי נוסיף גם רצח לכתב אישום".

תוך 2 שניות הרכב ריק :lol:

 

 

 

*הומור, כן?

אוקיי, קניתי את הרעיון הזה.

 

אין לי שום בעיה עם טרמפיסטים, אני חושב שהם מפחדים ממני יותר ממה שהם יכולים להפחיד אותי :)

מסכים עם המשפט הזה, גם אצלי זה ככה :twisted:

לא רק שחצי מהסיבוב הזה עשיתי על עיוור עם ענן שחור בתוך האוטו, כשנעצרתי ויצאנו מהרכב כל השלוש המטופחות למשעיי נראו כאילו לויילי קויוטי התפוצצה הפצצה ביד!

 

אני בטוח שעד היום הן זוכרות אותי! :roflmao: :roflmao: :roflmao:

 

 

wile-e-coyote.jpg

באגירה, ניקו, נקרעתי פה! :lol: :lol: :lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ופה כמובן אני מסכים עם ערן...

 

אכן יש דרך לפנות לאנשים, כשאני בא לבקש סיגריה, המילה הראשונה שיוצאת לי מהפה זה לא "אחי/גבר/אחשלי"

אלה "סליחה, יש לך סיגריה?"

 

נכון שזה נשמע טוב יותר ומכובד יותר?

מאשר "אחי יש לך סיגריה?" מי זה אחי? אנחנו אפילו לא באותו צבע עור! עשינו טירונות ביחד? מה אחי?

 

אנשים שוחכים לפעמים שלכל בן אדם יש גישה שונה, גם בין חברים, ואם זה בין אנשים זרים.

ואנשים לפעמים שוכחים שצריך ליהיות מנומסים.

 

מרוב שאני לא רגיל לנימוסים בארץ הייתי בשוק.

 

אותי חיפשה רכב, והרכב שראינו היה פשוט מזבלה. מצאנו מודעה ביד2 של בחור מהוד השרון.

 

הרמתי עליו טלפון ואמרתי לו שזה בקשר לרכב שהוא מוכר וזאת הייתה התשובה שלו!

"כן, מה תרצה לדעת בבקשה?" (בדיוק במילים האלה) לקחת לי בערך 15 שניות לעקל את מה ששמעתי.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

הצרפתים יכולים להיות לא מאירי פנים, אך הם ייראי כבוד: כשהם ייפנו לאדם זר (או אפילו אדם הממונה עליהם, כמו בוס, או מורה) הם לא ייפנו אליו בגוף שני יחיד "את" או "אתה", בטח שלא ייפנו בשם פרטי, אלא בגוף שני רבים: "האם אתם יודעים בבקשה מה השעה?"- כשמדברים כמובן לאדם זר יחיד.

לא רואה מישהו ברחובות פריז "אחימשלי, תגיד יש לכם סיגריה?"

פורסם

גוף שלישי בצרפתית מיתרגם יותר לכיוון של "כבודו יודע מה השעה?"

 

טייל ברחובות פריז בערב, יש שם יותר חברות של נערים מוסלמים צעקנים ובלגניסטים (לא עבריינים, סתם נוער המוני וצעקני) מאשר באום-אל-פחם ביום האדמה.:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אם בטרמפים עסקינן:

 

1. ביום שקיבלתי את רכבי הראשון (פג'ו 309 אוט' מודל 02 גרפיק בצבע בג') יצאנו אני וחברי לס"ד,

מרחוק זיהינו בחורה שעוצרת טרמפים ואמרנו למה לא? למה? כי ה"בחורה" היתה בת חמישים +, מסריחה מבירה שעלתה

עם בקבוק נוסף (סגור אומנם) ביד. היא היתה שיכורה לחלוטין וכל הזמן צעקה: "אבא קנה לך אוטו, תן גז! תן גגגזזזז!!!

לאחר מכן היא צעקה עלינו שניקח אותה למישטרה כי אנסו אותה וכל זאת תוך כדי שהיא מנסה לפתוח את הבקבוק השני עם השיניים.

לבסוף, באיזור מרכז הכרמל עצרתי את הרכב וחברי אמר לה שהוא יפתח עבורה את בקבוק הבירה על שפת המידרכה, היא יצאה

מהרכב, השארנו את הבקבוק על המידרכה ועפנו משם כל עוד נפשנו בנו.

 

2.מסיים יום עבודה בנטוויז'ן ויוצא לכיוון נו"ש עם הVRS (איך אני מתגעגע אליה!!!), ברמזור עטים עלי שני צעירים בבקשה לטרמפ

למרכז חורב. אני עונה שאין בעיה אך שייקחו בחשבון שאני ממש ממהר. בחיים לא ראיתי נטישה כזאת של רכב וזה עוד באיזור רמת

אשכול. כמה אהבתי את הVRS הזו!!

 

3.השלמה חיילית של קורס קצינים ואנוכי מנסה למצוא טרמפ מאיזור צריפין לרכבת בת"א. מונית עוצרת ואני אומר שאינני מעוניין

בנסיעה בתשלום והנהג אומר שאין בעיה והא ממילא בכיוון. באמצע הדרך הוא קיבל קריאה למקום אחר, הזמין לי מונית אחרת

והתעקש לשלם עליה למרות שאמרתי שאסתדר רק כי הוא הבטיח להביא אותי לרכבת- צדיק!

 

יש עוד סיפורים.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

מזמן מזמן...

 

מקבל צ'ופר בערב חג - לצאת הבייתה ממוצב בלבנון - טרמפ על מוביל שנוסע על כביש 99 לקריית שמונה מסתבר כסכנה גדולה לא פחות מהפעילות השוטפת - הנהג שפוך ולא מפסיק לנקר...

בשלב מסויים הנהג מבין שהוא לא יכול להמשיך והוא מודיע לי שהוא נכנס לבסיס או חניון של הנדסה שעל הכביש.

 

יורד עם החבילה (שכפ"צ, קסדה ואפוד מלא) והצ'ימדאן והגלילון ומתחיל ללכת ברגל על הכביש אשר היה כבר חשוך לכיוון קרית שמונה. אף אחד לא עוצר והאמת שגם אין יותר מדי תנועה. לאחר מסע מסויים ובלתי נשכח צדיק אחד עוצר ומקפיץ אותי לתחנת הדלק בקרית שמונה.

 

מנסה לברר בין המכוניות מי יוצא לכיוון המרכז...מתקרב למכונית אשר בעליה מתדלק ובת זוגו יושבת במקומה - הגברת קולטת אותי ומיד סוגרת את החלון... ואז בעל הרכב קולט אותי ומרביץ שאגה - "עוף עוף מפה...!". קשה להסביר את התחושה...

 

ואז מגיע טנדר צבאי 404 או אולי 504 אשר לשאלתי אומר שנוסע למחוז חפצי ת"א אבל דרך חיפה - בשמחה!!! עליתי...

באמצע הדרך (לפני התחנה הראשונה), הנהג עוצר באמצע הדרך פותח מכסה מנוע ואז גם מגיע לתא מאחור ומספר שיש בעיה - המכונית התחממה... כנראה תצטרך להמשיך מכאן.

בנתיים בעוד אני נערך בשולי הכביש...מסתבר שהרדיאטור יבש ולנהג יש בקבוק עם ליטר או ליטר וחצי מים - זהו.

רגע- אני יכול לעזור לך...על מה אתה מדבר? יש לי 2 מימיות מלאות. וואלה? יצאת גדול. חיכינו קצת מלאנו את הנוזלים החסרים והמשכנו.

בסוף הגעתי!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני מבין שיש סיכון אבל אפשר להפעיל שיקול דעת. פעם הייתי בעבודה ובאתי לצאת. אישה (בת 50 לערך) עמדה והזמינה חמגשית וממש מיהרה, אז זירזתי את העובדים. שהיא רואה שאני מתלבש ועם מפתחות של אוטו ביד היא שאלה אותי לאן אני נוסע. אמרתי לה לX, היא אמרה איזה יופי Y זה בדיוק על הדרך יש מצב תקפיץ אותי ? אמרתי לה בכיף, הסעתי אותה ולא קרה כלום לאוטו אבל:

א. גיליתי שהיא גרה משהו כמו ק"מ-ק"מ וחצי ממני

ב. הבת שלה פצצה והיינו ביחד חודש :-P

 

WHAT GOES AROUND COMES AROUND

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם
יש לי סיפור נוסף אבל קצת הפוך, למרות שזה אני שלקחתי טרמפיסטיות, נראה לי שעד היום זה הן שמספרות עליי.

 

אז קודם הקדמה קלה, באותה תקופה הייתה לי מיני קופר משופרת,אינטרנט לא היה, הזמנת חלפים בקושי עבדה בטלפון והיית צריך להקריא להם מק"ט בכדי שידעו מה לשלוח ותמיד נעשו טעויות.

 

אני בזמנו נסעתי על וובר 40, התעקשתי לעבור ל 48, הזמנתי מאנגליה סעפת וקרבורטור.

 

הגיע, אבל הגיע עם סעפת ארוכה ולא עם סעפת קצרה וזה לא נכנס, הפייר-וול מפריע.

 

היינו צעירים, היינו טפשים, חל על זה כבר חוק התיישנות, יאללה, פרקתי לוח שעונים, הבאתי דיסק ותוך כמה דקות היה בפייר וול חור בגודל מתאים.

הקרבורטור ישב בתא הנוסעים ולפניו עוד ישבו 2 קונוסים גדולים של K&N בקיצור, חוויה! :lol:

 

הייתי מעשן, נותן גז והוובר-מפלצת היה שואב ישר את כל העשן.

 

 

עבדתי באותה תקופה בנתב"ג ואיזה יום פתאום מודיעים לנו שהרכב של ההסעות נתקע וצריך להגיע למשמרת עצמאית ואם אפשר, לאסוף עובדים נוספים מאזור המגורים שלך.

 

היו בשכונה שלי 3 דיילות של בריטיש (בחורות ישראליות), אספתי אותן במיני, וכל הדרך כולן התפעלו מ"איזה מהר הקטנה הזו נוסעת" ועבדכם הנאמן, מה לעשות, כולו רק בשר ודם, מאיץ ומאיץ להראות כמה השדה הקטנה הזו שווה משהוא.

 

מתקרב למחלף נתב"ג, נוסע מהר (מידי) ולפני הכניסה לסיבוב מוריד לשלישי ונותן מכת גז עם מכת הגה קטנטונת להחליק את הנבלה בירידה מהמחלף.

 

מי תכנן בכלל באותו רגע על בק-פייר אדיר שיצא מהקרבורטור :lol:

 

לא רק שחצי מהסיבוב הזה עשיתי על עיוור עם ענן שחור בתוך האוטו, כשנעצרתי ויצאנו מהרכב כל השלוש המטופחות למשעיי נראו כאילו לויילי קויוטי התפוצצה הפצצה ביד!

 

אני בטוח שעד היום הן זוכרות אותי! :roflmao: :roflmao: :roflmao:

 

 

wile-e-coyote.jpg

 

תמונה של הדיילות המפויחות יכלה להיות פרסומת מעולה למוצר כלשהו:-o

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים


×
×
  • תוכן חדש...