Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז סחבק מגיע לצומת בית דגן, הרמזור אדום, שם את הפיאט 127 בניטרל, מרים הנד-ברייק ומחכה לירוק.

 

מהון להון, מסתבר שנרדמתי שם באוטו :lol:

 

בגירה המלך ! :lol:

 

גם כשבגירה ישן- הוא נוהג ! :sleeping:

זמין 8)

  • תגובות 119
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בלאנסר החל משנת 2008 יש מערכת של נעילת הדלתות ברגע שמתחילים נסיעה, הבעיה היא שההדלתות משתחררות כשעוצרים את האוטו ולכן אם עוצרים ברמזור, הזונה מהמקרה של bagira עדיין יכולה להכנס. :lol:

ואגב זה ממש מעצבן בתנועה זוחלת ולא מן הנמנע שזה גם דופק את המנגנונים.

 

הבת יונה צרחה בחזרה, ואז ביקשה ליטופים. צעקתי לה בחזרה: NO KITTY, BAD KITTY (בקול של קרטמן, יש לנו קטע כזה

 

:lol::lol::lol:

פורסם

בדוק בספר הרכב, בטח יש אפשרות להגדיר את הנעילה שלא תיפתח מעצמה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

עוד מהשרשור של "מה אסור לעשות אצלכם ברכב" אני די מופתע מהסירוב הגורף של הרבה כאן לקחת טרמפיסטים. אני לא מונית שירות ולא לוקח אוטומטית טרמפים, אבל במקומות מסויימים שאני יודע כמה קשה להתנהל בהם בתחבורה ציבורית (בכביש הגישה למושב בו גרתי, למשל) תמיד אעצור.

אם מישהו ישאל אותי ברחוב איך מגיעים לא-ב, ואני נוסע לכיוון אקח אותו בכיף (כמובן רק אם החלטתי שהוא לא מהווה סכנה).

גם אני לא ממש אוהב את נטיית הרבה דתיים/חרדים לנסות טרמפים כמוצא ראשון ע"מ לחסוך את דמי הנסיעה באוטובוס, אבל תחת אותם תנאים שציינתי - אקח. יש לי רק חוק אחד במקרים כאלה - לא מנהלים דיון על דת, לטובת שני הצדדים. הגדיל לעשות חרדי אחד שלקחתי מת"א למודיעין עילית בצהרי שישי, שפשוט לא הפסיק לנסות לשכנע אותי לחזור בתשובה. כמה פעמים איימתי שאוריד אותו, עד שהחלטתי שהמגננה הכי טובה היא התקפה. שמתי דיסק של יהודית רביץ, והכרזתי שאם לא טוב לו הוא מוזמן לרדת (לפני כן ביקש להעביר תחנה כשהיה שיר של זמרת). המשיך איתי כמו גדול, אך בשקט מוחלט.

 

לפני עשור פלוס טיילתי באוסטרליה וניו זילנד בטרמפים. הכמות הגדולה של האנשים הנחמדים שעצרו לי ועשו מעל ומעבר (הארכת דרכם כדי להקל עלי, הזמנות לארוחות ואפילו ללינה) זכורה לי עד היום, ואני משתדל להחזיר בדרכי.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
כ"כ כואב לראות איך שהדור מתדרדר, בס"ה הוא ביקש ממך טובה, אז מה קרה, לא רוצה אז לא, אבל למה להתעצבן, יותר הייתי רוצה לראות אם הייתה כותב שאמרת לה עם חיוך "כן, בחפץ לב תבא " בס"ה אנחנו כולנו אחים, תחשוב אם האח שלך היה מבקש ממך אז גם הייתה מתעצבן, אני לא אומר שאתה מחוייב, אבל לפחות לשאוף להגיע לכזה רמה רוחניות ולאהוב לתת לאנשים, ואני לא מדבר על אנשים שממילא נוסעים לאותו כיוון ולא רוצים לקחת טרנפיסטים, זה ממש אנשים עם לב רע, (חוץ כמובן כשיש חשש לבטיחות, כשלא מכירים אותם וכד') ועוד לא מתביישים ולהתגאות עם זה, איכס.

 

א' כל - אנחנו כולנו לא אחים, אנחנו אנשים זרים. לחשוב שכל עם ישראל אחים וכו', זה מגוחך לדעתי.

אני לעולם לא אקח טרמפיסט ולא משנה מה. למה? לא מכיר את האדם, לא רוצה אנשים זרים ברכב שלי ובחברתי. זכותי? בהחלט. להגיד שאין לי לב? טעות לדעתי.

א' אני לא מכיר את האדם ולא יודע מה יש לו בראש, לא רוצה לקחת סיכונים. ב' - פשוט לא אוהב אנשים זרים במרחב האישי שלי.

לא חושב שיש בכך משהו פסול.

 

לפותח השרשור - אני גם לא חושב שיש פה מה להתעצבן על אותו דתי, ביקש - סירבת, שילך לחפש. גם אם הוא ביקש פעמיים, עדיין לא רואה סיבה להתעצבן על זה. באמת, קוראים כל כך הרבה דברים מעצבנים על ידי כל כך הרבה אנשים חרא שדברים קטנים כאלו לא אמורים להזיז לאדם, אחרת החיים פשוט יהיו מרוכזים בעצבים.

פורסם

כואב לי על כל שנאת הדתיים בתקופה האחרונה.

 

היות ובלקיחת טרמפיסטים יש שתי מצוות (חסד עם הזולת והכנסת אורחים) מדובר בנוהג ביישובים דתיים.

פותח השרשור, חבל שהתעצבנת. סה״כ הוא רגיל שבקהילה שלו זה לגיטימי.

 

אגב, אני גר בישוב דתי ואין לכם מושג איך טרמפ טוב יכול לעשות לכם את היום.

פורסם

טרמפ טוב גם יכול להיגמר ברצח, שוד או נחשון וקסמן 2.

אני אישית אוסף טרמפיסטים לפעמים, אבל לאף אחד אין שום זכות להלין על מישהו שלא אוסף טרמפיסטים בכלל, וזאת כי כל טרמפ יכול להיגמר באסון. מעשים טובים אפשר לעשות בהרבה צורות, ומבלי לסכן את עצמך. אין לי כל טענה, ולו קטנה, כלפי בנאדם שלא אוסף טרמפיסטים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
טרמפ טוב גם יכול להיגמר ברצח, שוד או נחשון וקסמן 2..

 

אל תלך כ"כ רחוק, חבר טוב העלה שתי טרמפיסטיות שאחרי שהגיע ליעד אמרו לו שאם הוא לא ממשיך עוד 50 ק"מ הלאה ליעד שלהן, הן יתלוננו שהוא אנס אותן...הוא המשיך ולקח אותן עד משטרת זכרון והגיש תלונה נגד שתיהן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
כואב לי על כל שנאת הדתיים בתקופה האחרונה.

 

היות ובלקיחת טרמפיסטים יש שתי מצוות (חסד עם הזולת והכנסת אורחים) מדובר בנוהג ביישובים דתיים.

פותח השרשור, חבל שהתעצבנת. סה״כ הוא רגיל שבקהילה שלו זה לגיטימי.

 

אגב, אני גר בישוב דתי ואין לכם מושג איך טרמפ טוב יכול לעשות לכם את היום.

 

אני מניח שאתה גר ביישוב מספיק קטן כך ש"כולם מכירים את כולם" לפחות מבחינת פרצופים.

ביישובים כאלו באמת יש תרבות שלוקחים טרמפים את תושבי היישוב האחרים.

 

זה שונה לגמרי מאדם זר לחלוטין שזו הפעם הראשונה בחיים שראית אותו.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אל תלך כ"כ רחוק, חבר טוב העלה שתי טרמפיסטיות שאחרי שהגיע ליעד אמרו לו שאם הוא לא ממשיך עוד 50 ק"מ הלאה ליעד שלהן, הן יתלוננו שהוא אנס אותן...הוא המשיך ולקח אותן עד משטרת זכרון והגיש תלונה נגד שתיהן.

הוא גם יכל להחזיר להן איזה מבט אטום כזה, להתחיל לפתוח את החגורה ולומר להן בקול שקט "אז אולי נוסיף גם רצח לכתב אישום".

תוך 2 שניות הרכב ריק :lol:

 

 

 

*הומור, כן?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אל תלך כ"כ רחוק, חבר טוב העלה שתי טרמפיסטיות שאחרי שהגיע ליעד אמרו לו שאם הוא לא ממשיך עוד 50 ק"מ הלאה ליעד שלהן, הן יתלוננו שהוא אנס אותן...הוא המשיך ולקח אותן עד משטרת זכרון והגיש תלונה נגד שתיהן.

 

ברור שהגזמתי בנושאי החטיפה, ואפילו הרצח. אבל להישדד זה ממש לא נדיר. הרבה טרמפיסטים, הם בעצם נרקומנים עם דוקרן, שרק מחכים לקורבן הבא. הם גם עושים את זה לנהגי מוניות.

סלואורייד, יופי של רעיון.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
אל תלך כ"כ רחוק, חבר טוב העלה שתי טרמפיסטיות שאחרי שהגיע ליעד אמרו לו שאם הוא לא ממשיך עוד 50 ק"מ הלאה ליעד שלהן, הן יתלוננו שהוא אנס אותן...הוא המשיך ולקח אותן עד משטרת זכרון והגיש תלונה נגד שתיהן.

 

מכיר מישהו שנפל קורבן לזה, והסיע את הסחטנית עד ליעד כמו ט'ט'לה.

 

אצלי בשכונה יש בחור מבוגר עם משקפיים שתמיד מנסה לעצור מכוניות שיקפיצו אותו.

בפעם הראשונה שראיתי אותו, לא הכרתי אותו, ואמרתי למה לא לעזור? הסעתי אותו לאן שהוא ביקש, והוא במקום להגיד תודה ביקש ממני שאני אביא לו כסף.

מאז כל פעם שאני רואה אותו מנסה לעצור טרמפים, ממשיך לנסוע.

 

לא מזמן הסעתי מילואימניקים (עמוד ענן 2), אין לי תלונות להתנהגות שלהם כי הם היו סבבה, אבל הריח שנשאר אחרי שהם יצאו מהרכב, עמד איזה שבועיים :?.

 

לחבר נכנסו פעם לרכב באמצע רמזור אדום 2 בני דודים, אחד הצמיד לו סכין, אמרו לו לצאת מהאוטו, וכך גדלה לה סטטיסטיקת גניבת הרכבים בארץ. (קסארה TDI)

פורסם
אני פעם חיכיתי לחבר ליד תחנת אוטובוס ואישה מבוגרת ניגשה' date=' פתחה את הדלת, התיישבה אצלי בתוך הרכב ואז ביקשה שאני אקפיץ אותה לתחנה מרכזית... מהקטעים שאתה כל-כך בהלם שאתה אפילו לא מצליח להגיב[/quote']

 

הזוי, היה לי אותו מיקרה. אשה מבוגרת פתחה את הדלת, התיישבה, הידקה חגורה וביקשה שאקח אותה לסופר.

לקחתי אותה, כשהגענו, משום מה היא ביקשה שאחכה לה עד שתסיים ואחזיר אותה הביתה. :shock:

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם
הזוי, היה לי אותו מיקרה. אשה מבוגרת פתחה את הדלת, התיישבה, הידקה חגורה וביקשה שאקח אותה לסופר.

לקחתי אותה, כשהגענו, משום מה היא ביקשה שאחכה לה עד שתסיים ואחזיר אותה הביתה. :shock:

וואי, גם לי, אחד לאחד! אשה מבוגרת פתחה את הדלת, התיישבה, הידקה חגורה וביקשה שאקח אותה לעבודה.

לקחתי אותה, כשהגענו, משום מה היא ביקשה שאחזור בשעה 13:00 כדי לקחת אותה הבייתה :shock:

חזרתי בשעה 13:00, לקחתי אותה הבייתה וביקשה שנעשה את הסידור הזה כל בוקר, אמרתי לה אמא עזבי אותי אני לא נהג מונית :shock2:

מאז למדתי לנעול את הדלתות בכל כניסה לאוטו, לך תדע מי הייצור הבא שייצא לך.

פורסם

כמו שציינו, מאד מאד נפוץ בישובים רבים (חילוניים ודתיים) לקחת טרמפיסטים.

מה הבעיה עם זה?

אני כמעט בכל בוקר מעמיס 2-4 אנשים ומפזר אותם בדרך שלי. אצלנו בישוב (חילוני למהדרין) מי שלא עוצר, מניאק.

לא מפריע לי, עוזר לאותם אנשים (במיוחד אם פספסו את האוטובוס) - עשינו מעשה טוב.

 

ובקשר לסיפורים ההזויים, לפני פסח החלטתי שאני מעיף 90 אחוז מהבגדים שיש לנו בבית ותורם אותם.

מאחר ולא אני ולא אשתי פועלי בנין, הבגדים היו במצב מצויין ואשתי עוד כיבסה, יבשה וגהצה לפני המסירה.

 

פרסמנו מודעה במייל הישובי ואיזה זוג הגיעו לקחת את הבגדים.

 

אחרי שעתיים אני מקבל טלפון והאישה מדברת בטונים גבוהים - "מה זה איזה בגדים הבאתם לנו? הכל מיושן ולא אופנתי. מי ילבש את זה? הילדים שלי לא מוכנים כי זה לא באופנה. יש כאן ג'ינסים וחולצות עתיקות (כולה שנתיים כן?) אני לא מוכנה לקחת את זה ואני מחזירה לכם".

 

אחרי שהתאוששתי מההלם, אמרתי לה שתתרום אותם...


×
×
  • תוכן חדש...