Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 119
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בשניה הראשונה רציתי לקלל אותה ואת הילדים שלה.

אבל אחרי שניה, כל כך ריחמתי עליה ועל המשפחה שלה - על המצב בבית שלה וזה שהיא היתה צריכה לקחת בגדים ממישהו זר - כל כך לא פשוט וכל כך משפיל.

והבנתי שכנראה זאת הדרך שלה לפרוק את התסכול, את הצער ואת הבושה.

אז שתקתי, ופשוט אמרתי לה מה שאמרתי.

פורסם

משהו מלפני כמה ימים ספורים,

הלכתי ברחוב שלי כשמולי באו 3 נערים סביב ה16 שלהם,

כשהתקרבו פנה אליי אחד מהם במבטא של ערס צעצוע ומקושט בשלל פירסינגים

" יש'ך סיגריה אחי? "

לא עצרתי את ההליכה שלי ותקעתי בו מבט ממושך ומזלזל ולא עניתי,

כשאני כבר עם הגב אליהם אני שומע אותו מאחוריי

" מה קרה?! קשה לענות בימנו?! "

אז עניתי לו

"לך ת**יין "

כשהוא לא ידע כיצד להחלץ מהפדיחה מול חבריו החליט להשיב לי

במלמול ערסי בסגנון של "בוא נראה אותך "

אז הסתובבתי ופתחתי בריצה אליו אבל זכיתי לראות רק את הנעל שלו שנשארה על המדרכה

אספתי את הנייקי מהרצפה אל ביתי החם בתקווה שיום יבוא ואתקל בערס היחף.

Gn'f'R

פורסם

וואו, אתם מביאים מזל רע עם הגישה הזאת.... היום לראשונה מזה שנים כנהג שאוסף/טרמפיסט בעצמי עצרתי לטרמפיסטית שניסתה לעבוד עלי, למזלי כבר הכרתי את הסיפור והתיאור שלה מחברים והיא נשארה עם הסיפור הלא אמין בתחנה ("אני בדרך מבית חולים לב"ש ונגמר לי הכסף" - כן, כל שבוע ואת תופסת טרמפים בתחנה בכיוון ההפוך:shock:). אני משוכנע שאם לא הייתי נתקל בשרשור זה לא היה קורה :twisted:

אבל אחרי סיפור דומה שהוזכר למעלה, של חבר שאסף מישהי שהחליטה לאיים עליו בתלונה למשטרה אם לא יקח אותה הביתה, אני לא עוצר לבחורה שעוצרת לבד טרמפים (כן, הכו בהערות :wink: ) למעט באיזור מגוריי שבו זה פחות רלוונטי.

 

בתור נהג אני משתדל לעצור לטרמפיסטים שעומדים במקום נורמלי (לא, אם תדפוק על החלון ברמזור זה לא יעזור) ונראים שפויים. מחרדים התחלתי להמנע אחרי שבכמה פעמים החליטו לנסות להחזיר אותי בתשובה עד שהיה אחד שנאלץ לחזור לתחנה.

אני חושב שזכותו של כל אחד להחליט אם בא לו לעצור או לא, מי שעוצר טרמפים צריך לבוא בגישה שהוא מבקש טובה ואף אחד לא חייב לו כלום, אבל עדיין תחשבו שוב לעצור שאתם רואים מישהו, אולי תרגישו עם זה טוב.

פורסם
אבל זכיתי לראות רק את הנעל שלו שנשארה על המדרכה

אספתי את הנייקי מהרצפה אל ביתי החם בתקווה שיום יבוא ואתקל בערס היחף.

 

 

אשכרה גירסת המאה ה-21 לסינדרלה.

 

מתי יוצאת גירסת הבמאי? :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
בשניה הראשונה רציתי לקלל אותה ואת הילדים שלה.

אבל אחרי שניה, כל כך ריחמתי עליה ועל המשפחה שלה - על המצב בבית שלה וזה שהיא היתה צריכה לקחת בגדים ממישהו זר - כל כך לא פשוט וכל כך משפיל.

והבנתי שכנראה זאת הדרך שלה לפרוק את התסכול, את הצער ואת הבושה.

אז שתקתי, ופשוט אמרתי לה מה שאמרתי.

 

כל הכבוד לך, באמת. אין הרבה אנשים שהיו מתנהגים כמוך :mm_yeah:

 

טרמפיסטים הייתי אוסף רק ביציאה מהבסיס (בתחנה המיועדת לכך).

 

ערן, בפעם הזאת זה נגמר ככה, בפעם אחרת לאחד מהם יהיה סכין (במקרה הטוב).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

eran26 - למה פשוט לא לענות "לא, אין לי סיגריה" ולהמשיך ללכת?

זה כבר סתם להכנס למצבים שאפשר להמנע מהם. הפעם סיפרת סיפור משעשע, בפעם הבאה חס וחלילה נקרא כתבה על מישהו שנדקר כי שלח להזדיין את הערס הלא נכון.

זה פשוט נראה כאילו חיפשת צרות.

פורסם
משהו מלפני כמה ימים ספורים,

הלכתי ברחוב שלי כשמולי באו 3 נערים סביב ה16 שלהם,

כשהתקרבו פנה אליי אחד מהם במבטא של ערס צעצוע ומקושט בשלל פירסינגים

" יש'ך סיגריה אחי? "

לא עצרתי את ההליכה שלי ותקעתי בו מבט ממושך ומזלזל ולא עניתי,

כשאני כבר עם הגב אליהם אני שומע אותו מאחוריי

" מה קרה?! קשה לענות בימנו?! "

אז עניתי לו

"לך ת**יין "

כשהוא לא ידע כיצד להחלץ מהפדיחה מול חבריו החליט להשיב לי

במלמול ערסי בסגנון של "בוא נראה אותך "

אז הסתובבתי ופתחתי בריצה אליו אבל זכיתי לראות רק את הנעל שלו שנשארה על המדרכה

אספתי את הנייקי מהרצפה אל ביתי החם בתקווה שיום יבוא ואתקל בערס היחף.

 

בסוף אתה יצאת לא פחות ערס..

פורסם

הוספתי הרגל חדש תודות לכם!! יש פה כמה סיפורים שהייתי מעדיף להימנע מהם ואם זה דורש ממני לחיצה על כפתור בתחילת הנסיעה אז אתחיל לעשות זאת, תודה! :D

JL Audio

פורסם

בגירה, אהבתי, הזכרת לי סיפור, יום אחד נתקעתי ליד שוסטר בלי דלק, התדרדרתי לכיוון תל ברוך ואז יצאתי לדחוף את האוטו עם חבר, איפה כל הזונות, שנינו מזיעים כמו חזירים עם רכב מושבת ומישהי ניגשת אלינו ושואלת אם בא לנו "GOOD TIME" חחחח, כן ברור, אם את משתינה נטול עופרת אז בכייף.

 

אין לי שום בעיה עם טרמפיסטים, אני חושב שהם מפחדים ממני יותר ממה שהם יכולים להפחיד אותי :)

haters will hate

פורסם

שהייתי גר בחיפה היו לי נסיעות בשעות מוזרות לכיוון אשדוד, 2-3 בבוקר.

כמעט תמיד היו טרמפיסטים, וכמעט תמיד הם היו חרדים. הייתי עוצר להם, ולוקח אותם בשמחה, אני רגיל לנסיעות הרבה יותר ארוכות, ולפעמים נחמד להכיר בני אדם ולדבר איתם, כמו סטוץ של דיבורים למשך כמה שעות, וביי. לפעמים זה לא כזה להיט, אבל בגדול רוב הזמן זה נחמד.

הבעיות שנתקלתי עם הטרמפסטים החרדים היו כמעט תמיד אותן בעיות, אם עצרתי בדרך לקנות משהו, בין אם זה סיגריות, שתיה, כריך, כמעט תמיד ביקשו שאקנה גם להם. שהייתי מוריד אותם בסביבות 3-4 בבוקר היו מבקשים כסף לאוטובוס, 50 ש"ח לפאקינג אוטובוס. וכמעט תמיד ביציאה מהרכב לא קיבלתי אפילו תודה. עם חילונים נתקלתי רק פעם אחת במצב כזה, וגם אז זה היה אדם צעיר יחסית, שהסתכלתי איך הוא מסתכל עלי אוכל אז פשוט קניתי לו גם כריך מבלי שביקש עם שתיה, הוא הודה לי 20 פעם. בקיצור, הרגשתי שאני נהיה זונה ציבורית שגם הוקרת תודה אני לא מקבל.

היום אני לוקח כל הזמן טרמפיסטים, בגלל המקום בו אני גר ליד קרית שמונה, גם עד תל אביב. אחרי שגם פה עברתי חוויות דומות עם חרדים, התחלתי כבר להתעצבן ולהיות אנטי, ושחרדי דופק לי בצומת ומבקש להכנס, אני שואל אותו איך הוא לא מתבייש להכנס לרכב שחברה שלי בפנים? ואני עוד אדם מאמין שומר כשרות, אבל פשוט נשבר לי.

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם
זו שיטת המצליח שלו, בסוף תמיד איזה פראייר מסכים.

אתה לא רוצה לקחת אותו? סבבה, אין שום בעיה, זכותך, אבל איך זה הופך את מי שמסכים לעזור לו לפראייר?

 

אני לא מבין, יש פה עדיין אנשים שנוסעים בלי לנעול את הדלתות? אני לא מתחיל נסיעה מבלי ללחוץ על כפתור הנעילה, זה בערך הדבר הראשון שאני עושה לאחר חגירת החגורה.

כן, נעים להכיר, לא רואה בזה שום צורך.

 

 

מה זה הסיפורים האלו? זונות, נרקומנים, אונס, כפתורי נעילה. איפה אתם מוצאים את הטרמפיסטים שלכם?

אני מרגיש שאני חי בחו״ל (טוב נו, צפת זה באמת לא בדיוק ישראל). מגיל 13 בערך התחלתי לתפוס טרמפים, ומרגע בו קיבלתי את הרישיון, לפני בערך 10 שנים (גיל 17), אני באופן כמעט יומיומי עוצר לכל סוגי הטרמפיסטים- חרדים, חילונים, גבוהים, נמוכים, שמנים, רזים, גברים ונשים ובכל זאת אין לי ולו סיפור אחד ששווה אזכור, לא סחיטה, לא איומים, לא בקשות לקניות, כלום, אפילו להחזיר אותי בתשובה אף אחד לא ניסה, אני מרגיש מקופח (טוב נו, כנראה שבאמת עולם אכזר שם מחוץ לצפון הרחוק).

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

פורסם
וואי, גם לי, אחד לאחד! אשה מבוגרת פתחה את הדלת, התיישבה, הידקה חגורה וביקשה שאקח אותה לעבודה.

לקחתי אותה, כשהגענו, משום מה היא ביקשה שאחזור בשעה 13:00 כדי לקחת אותה הבייתה :shock:

חזרתי בשעה 13:00, לקחתי אותה הבייתה וביקשה שנעשה את הסידור הזה כל בוקר, אמרתי לה אמא עזבי אותי אני לא נהג מונית :shock2:

מאז למדתי לנעול את הדלתות בכל כניסה לאוטו, לך תדע מי הייצור הבא שייצא לך.

 

:roflmao: :roflmao: :roflmao:

פורסם
משהו מלפני כמה ימים ספורים,

הלכתי ברחוב שלי כשמולי באו 3 נערים סביב ה16 שלהם,

כשהתקרבו פנה אליי אחד מהם במבטא של ערס צעצוע ומקושט בשלל פירסינגים

" יש'ך סיגריה אחי? "

לא עצרתי את ההליכה שלי ותקעתי בו מבט ממושך ומזלזל ולא עניתי,

כשאני כבר עם הגב אליהם אני שומע אותו מאחוריי

" מה קרה?! קשה לענות בימנו?! "

אז עניתי לו

"לך ת**יין "

כשהוא לא ידע כיצד להחלץ מהפדיחה מול חבריו החליט להשיב לי

במלמול ערסי בסגנון של "בוא נראה אותך "

אז הסתובבתי ופתחתי בריצה אליו אבל זכיתי לראות רק את הנעל שלו שנשארה על המדרכה

אספתי את הנייקי מהרצפה אל ביתי החם בתקווה שיום יבוא ואתקל בערס היחף.

 

הוא רק שאל שאלה של כן או לא. מה הבעיה לענות?

 

ולי אישית לא יוצא לעצור לטרמפיסטים כמעט בגלל שרוב הנסיעות אצלי עירוניות או בשעות הזויות, אבל אם מישהו נראה נורמלי אין סיבה שאני לא אעצור לו.

 

Shay_u, הרגת אותי! גם לי מוכרת התופעה :roll:

קקטוסולר ידנית

 


×
×
  • תוכן חדש...