Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה ברשותי סובארו אימפרזה 2005.

יש לי מערכת מולטימדיה של premier - dvm6500

בנוסף רמקולים של jbl בדלתות מקדימה ואחורה

אני לא זוכר בדיוק את הגודל שלהם אבל מקדימה זהו גודל סטנדרטי ומאחורה יותר קטן כי הדלת לא מאפשרת גודל סטנדרטי מאחורה.

רציתי לדעת איך אני יכול לשפר את המערכת יותר מבחינת סאב ומגבר, האם שווה להוסיף עוד רמקולים על הדשבורד מאחורה - דורש חיתוך ולא יהיה סימטרי בגלל חגורה שעוברת שם, האם שווה בכלל להשקיע עוד במערכת הנ״ל?

 

תודה לעוזרים

פורסם

אפשר לשפר המון דברים, החל ממשחק בכיוונים של המערכת וכלה בדברים כאלה:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=376119

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=465006

 

כמה דברים:

1. מה המטרה שלך? שיפור העוצמה? שיפור האיכות?

2. מה התקציב שלך לשיפור?

3. האם יש לך נקודת השוואה? האם יש רכיבים או רכבים מסוימים ששמעת ואהבת?

4. עומק ההתקנה בדלתות הקדמיות לא נדיב כלל.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אז ככה:

1. בגדול אני רוצה לשפר את האיכות יותר ממה שהיא עכשיו, לא שהאיכות גרועה כרגע אבל מעדיף לשפר עוד קצת.

2. התקציב שלי לשיפור הוא עד 2500 ש"ח.

3. אין לי נקודות להשוואה כרגע.

 

אשמח אם תוכל לעזור לי

פורסם

העינין הוא שאני לא רוצה ממש להשקיע עכשיו בפירוקים ותוספות מטורפות זה לא העינין.

 

סך הכל הצעה למגבר וסאב טובים למה שיש לי עכשיו, כנראה שלא הבנתם את הכוונה של מה שאני מחפש.

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...