Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

... אז ככה: אני אובד עצות...

 

ראשית, אציין כי אני מעוניין להשקיע מהתחלה על דברים טובים ולא להתבעס אח"כ שקניתי דברים בינוניים.

 

בינתיים יש לי HU של פיוניר (מהדגמים של לפני שנה בערך - בלי התצוגות והקשקושים) וקניתי רמקולים של JBL ואכן הכ(קו)ל נשמע אחלה. אבל... אין באסים בכלל!!

 

אמרתי: נחפש סאב ומגבר. הלכתי לחנויות, והמצב כזה: כל אחד מלכלך על מה שהשני מוכר. לדוגמא: חשבתי בהתחלה לקנות סאב JBL - ובחנות אחרת אמרו לי שרוב הJBLים מזוייפים (?!).

 

אז.. הייתי שמח לקבל את עצתכם: איזה מגבר ואיזה סאב ייתנו לי תמורה טובה לכסף. התקציב שלי הוא 1500 גמיש כלפי מעלה. אציין כי רוב הזמן אני נוסע עם חלונות סגורים, ושומע מוזיקה לעצמי - והייתי רוצה באסים "מלטפים" ולא בומים (סליחה על הניסוח ה...מעפן).

 

אציין כי בעיקר במגברים אני לא מבין את ההבדלים בן הטובים לפחות.

 

נ.ב ההצעה שקיבלתי במחיר סביר (1300 מזומן) היא סאב של V12 (אמרו לי שהוא סאב טוב - מישהו מכיר?) וסאב פיוניר 800. מה דעתכם?

 

יום טוב לכולם.... ותודה רבה

פורסם

את הסאב פיוניר 800 - אפשר להביא בכיף ב500 שקל כולל תיבה!!

 

ואת המגבר הזה אפשר להביא בסביבות ה600-700 שקל

 

ב1300 כולל התקנה וכל החוטים?

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

פורסם

יש רק לקחת בחשבון שסביר להניח שהתיבה אינה מותאמת לסאב, ולכן תאבד המון מיכולתו\איכותי.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לפי דעתי תקנה את הJBL 1000W אחלה סאב משהו חזק!!!.

 

סאב של V12 ??!!?!?!?! לא נראה לי שיש סדרה כזאתי לאלפיין.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

איפה כתוב אלפיין ? V12 כבר הפך להיות רישמית של PLATINUM AUDIO, לא שמת לב לזה בזמן האחרון ?

 

בכל אופן הוא התבלבל , הוא התכוון לכתוב מגבר..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...