Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

ראיתי היום סיריון ממש מקסימה משנת 2008. יד שנייה, ראשונה מליסינג 99 אלף ק"מ.

כמה שאלות:

1) במידה ואין מסמכים של נהג יחיד וכדומה, לפי המחירון מורידים 22% מערך הרכב, נכון?

2) ברישיון לא ראיתי שרשום "רישום בעלות קודמת". כלומר, אין זכר לליסינג. מה זה אומר? רשום שמספר הבעלים קודמים 01.

3) איך משכנעים מישהי שהיא קלולס לגמרי מה זה "מתחייב על שילדה"?

היא קנתה את הרכב מליסינג, קיבלה שנה אחריות מלאה על מנוע גיר שילדה ולא בדקה את הרכב.

היא מעולם לא עשתה תאונה. היא לא שמעה בחיים על החזר כספי במידה ויש פגיעה בשילדה.

התקשרתי לליסינג והם אמרו שהם מעולם לא מוכרים רכבים עם פגיעה בשילדה אז שאצלם לא הייתה שום תאונה.

שמתי לב לגבי הכל שהיא באמת לא מבינה כלום בשוק המשומשות. שמעה התחייבות ונסוגה.

מה עושים כדי לשכנע? חבל לי לפספס כזה רכב כי בדיקה אעשה בכל מקרה.

פורסם

יש לה כלבים/ילדים?

תחטוף אותם, ותאמר לה שתשחרר אותם רק אם היא מסכימה להתחייב.

 

מזה השטויות האלו?

אני לא רואה סיבה מבחינתה להשתכנע.

היא לא בדקה, היא לא יודעת, על מה היא תתחייב?

 

אם את/ה מעוניין/ת ברכב תיקח/י את הסיכון האדיר של 400-500 ש"ח למכון הבדיקה. ביג דיל

פורסם

חחחחח

בדקתי כבר שני רכבים ושילמתי על בדיקות 700 ש"ח. חבל לי לשלם עוד 400 ש"ח אם אגלה שיש מכה בשילדה, זה הכל

ועד כמה שידוע לי רובם היום מתחייבים כי זה משהו שנהוג לעשות

פורסם

גם אפשר לחשוב - מפחד להפסיד סיריון...

יש כמו זבל ועוד עם עבר בליסינג.

אגב, אתה יודע שדייהטסו עזבו את השוק המקומי והאירופאי נכון?

פורסם

כמו זבל אין ולא במחיר שהסכמנו עליו.

קח בחשבון שכל עוד אני לא מוצאת משהו, אני שוכרת רכב וזה כסף

כמו כן, ממש לא בקלות מוצאים רכב טוב עם נתונים טובים ובמחיר שאתה שואף אליו

אז לא מסכימה איתך.

אין כמו זבל

יש מלא רכבים עם קילומטראז' מעל 140 אלף. לא תודה

פורסם

קודם כל לא שמתי לב שזה "את ולא "אתה" - מתנצל.

 

תאמיני לי שאני מדבר מתוך נסיון.

לפני שנה מכרתי סיריון של אשתי - שנת 2008, פרטי, 70000 ק"מ.

לא יכולתי למכור תקופה ארוכה ובסוף מכרתי ב 8000 ש"ח מתחת למחירון.

השוק מוצף ברכבים האלה ובגלל שעתיד המותג בארץ לא ידוע, כשמקשיבים טוב בלילה אפשר לשמוע את מחיר הרכב צונח.

 

ועכשיו לסיבה שמכרתי את הרכב הזה לאחר שהיה אצלנו פחות משנה:

הרכב הזה הוא פשוט סכנת נפשות. לרכב יש צמיגים של אופניים, אין בקרת יציבות, יש רק שתי כריות אויר ומרכז הכובד די גבוה מעל הכביש.

התוצאה היא שכאשר הכביש רטוב, הרכב מחליק ומסוכן מאוד. לא הייתי מוכן שאשתי והילדים שלי יסעו ברכב כזה.

 

לי זה נראה הרבה יותר חשוב מהתחייבות לבדיקה...

פורסם

מסמכים של נהג יחיד לא תמצאי גם אם תקני ישירות מחברת הליסינג..

בכל מקרה היא לא חייבת להתחייב על שלדה, הסוד הוא ללכת לבדיקה רק אחרי שהרכב והמוכר נראים אמינים..

×
×
  • תוכן חדש...