Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הטיית המרכב בכניסה לסיבוב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יובל, ומאיפה אתה חושב שהדריפטים האלה באו?

כמובן שמעולם הראלי.

אגב יהיה מענין סיגנון נהיגה של ראלי במסלול פורמולה ולעומת זאת מכונית F1 במסלול ראלי, אפילו על אספלט נאמר ראלי איטליה. אני מינח שהראלי תנצח את הF1 בראלי איטליה למרות הפרשי הכח..

כל סוג נהיגה מתאים עצמו למכונית ולמשטח. מכוניות הראלי ומכוניות הרפליקות ( היפניות שדיברת עליהן) מתאימות לנהיגה בסגנון של ראלי. בדיוק באותה דרך שאתה לא יכול להביא פליק סקנדינבי או 180 מעלות עם הנדברקס במכונית F1, כי לא נועדה לצורת נהיגה שכזו. עם ההיגוי הישיר והאווירודינמיקה שמצמידה אותה לקרקע היא יכולה לקחת פניות במהירות בלי צורך לכל מיני טכניקות ראלי, ולכן הדימוי לקארטינג.

ראלימן

 

:shock:

אני כבר מדמיין את שומאכר נעקף בבורטאליות בכביש משובש על ידי מקריי בגלל שהF1 שלו התפרקה לרסיסים מהבורות.

איזו מין השוואה זו?

אגב, מכוניות F1 יכולות "לזרוק" ויכולות לצאת משיווי משקל אבל סגנון הנהיגה שם מכתיב נהיגה חלקה עם מינימום עד אפס החלקות גוזלות זמן.

במכונית F1 אפשרי וקל לבצע סיבוב 180 מעלות ויותר, תשים לב לתרגילים כאלה שהמנצח עושה לעיתים רחוקות אחרי הנצחון לשילהוב הקהל.

 

אגב, גם קארט אפשר לנהוג תוך החלקה, אבל זה (כמעט ו) לא נעשה מהסיבה הפשוטה שעל הכביש זה גוזל שפע זמן יקר.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וכולכם מדברים על נהיגת מירוצים.... הבן אדם לא דיבר על מירוצים.... אלא על נהיגה בכביש רגיל... ובאשר אליי קח דוגמא....

עשיתי סיבוב די חד... אפילו חד מאוד... קשה לי להסביר לכם אותו... בקיצור רגיל המקסימום שעשיתי הוא ב 90 קמ"ש... ואילו במצב שתיארתי עם הזריקה וכו'... נכנסתי ב 110 קמ"ש ויצאתי ב 95 קמ"ש... תסכים איתי שזה יותר טוב.... אומנם קורע צמיגים אך טוב

פורסם
וכולכם מדברים על נהיגת מירוצים.... הבן אדם לא דיבר על מירוצים.... אלא על נהיגה בכביש רגיל... ובאשר אליי קח דוגמא....

עשיתי סיבוב די חד... אפילו חד מאוד... קשה לי להסביר לכם אותו... בקיצור רגיל המקסימום שעשיתי הוא ב 90 קמ"ש... ואילו במצב שתיארתי עם הזריקה וכו'... נכנסתי ב 110 קמ"ש ויצאתי ב 95 קמ"ש... תסכים איתי שזה יותר טוב.... אומנם קורע צמיגים אך טוב

 

שיהיה, איחלתי לך בהצלחה.

 

אבל רק לצורך העניין: אתה טוען שכשהרכב מאבד אחיזה ואתה מחליק, אתה יותר מהיר מכשיש לך אחיזה ואתה נוהג בזהירות...

טוב, זו גישה מעניינת (ומסוכנת בו זמנית...)

אגב, אם אתה מספיק לראות את המהירות סימן שאתה לא נוהג מהר מספיק.

פורסם

דבר ראשון לא אני רואה את המהירות אלא מי שיושב לידי... ודבר שני אני לא מרגיש איבוד אחיזה... מה שאני עושה בעצם זה נכנס לסיבוב ובמשך הסיבוב הרכב שלי מופנה לכיוון היציאה... כלומר הרכב יושב על שתי הנתיבים ואני יוצא באמצע של הנתיבים בסוף... מקווה שהבנת בערך... אבל זה סיבוב כיפי לאללה....

פורסם

איזו חריגה מהנושא...

 

בכול אופן, נהיגת ראלי ומסלול שונות בתחליט!

 

במסלול כדיי להישאר בכמה שיותר אחיזה, בכניסה לפנייה ניכנסים בתת היגוי ויוצאים בהיגוי יתר.

הכי נכון לחתוך את הדרך, בפנייה שמאלה, היצמדות לימין, הפניית ההגה ליפניי הפנייה בהיתחשב שייווצר תת היגוי, חתיכה של המסלול בהיצמדות שמאלה, ואז הוא מיסתיים בהיגויי יתר שהאוטו ניזרק ימינה שוב.

זו הדרך לישמור על המירות הגבוהה ביותר.

 

בראלי החוקים שונים לגמרי, חוקים למסלול בעל אחיזה ירודה, שם פחות דגש על תרגילים לקיצור הדרך אלה על שמירה נכונה ביותר של כיוון הנסיעה.

 

(שלא יהיו ספקות, אני היתכוונתי לנהיגת כביש בעל אחיזה גבוהה)

פורסם

קובי, לסיכום ובזה אני בטוח

 

נהיגה כמו שאמרת שראית בסרטים במקס טיונינג הינה יותר איטית

כל נהיגה על אספלט, עם החלקות ולא נקיה היא יותר איטית מנהיגה נקיה

 

בקיצור, הכי טוב על אספלט לנהוג בדיוק רב ובקווים הנכונים ולא בהחלקות שגורמות לנהיגה להיראות יפה יותר, אך בפועל לא מהירה יותר

יובל.

פורסם

החלקה על אספלט= איבוד זמן. לא יעזור דבר.

 

קובי- כתבת שנכנסת לסיבוב ב110 ויצאת ב95, לאור הדברים שאתה כותב אני מתקשה להאמין אם עברת קורס נהיגה כזה (או שאני פשוט מתקשה להבין את הדברים שאתה כותב בפורום), היית יודע שהמטרה היא לצאת יותר מהר או לפחות במהירות בה נכנסת לסיבוב!

 

אם משתמשים בטכניקה רק לשם ביטול ה"תתיגוי" זה מוצלח ולגיטמי אבל עדיין לדעתי גוזל זמן, המטרה היא עדיין לשמור על הרכב מאוזן כמו פלס ואת הצמיגים במצב אוחז.

 

רומאו כתבת פה גיבוב שטויות שלם לדעתי הכנה:

 

במסלול כדיי להישאר בכמה שיותר אחיזה, בכניסה לפנייה ניכנסים בתת היגוי ויוצאים בהיגוי יתר.

 

אם כבר החלקה על המסלול, אז היא היגוי יתר (ב99% אחוז מהמקרים), ואם היא מתוכננת מראש אז זה יהיה תמיד בכניסה לפניה-על מנת להכין את הרכב ליציאה ישרה ומהירה כמה שיותר מהפניה.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם
אם כבר החלקה על המסלול, אז היא היגוי יתר (ב99% אחוז מהמקרים), ואם היא מתוכננת מראש אז זה יהיה תמיד בכניסה לפניה-על מנת להכין את הרכב ליציאה ישרה ומהירה כמה שיותר מהפניה.

 

לפי זה כניראה לא הבנתה אותי נכון, אני אנסה לימצוא סירטוט שיסביר למה היתכוונתי.

פורסם

הודעה למנהלי Carsforum :

 

תגידו, באמת, בכל הרצינות,

 

אין איזשהו גבול תחתון לשטויות ולרמה הנמוכה של ההודעות שניתן לכתוב בפורום הזה ?

 

אני חושב שצריך לשים לזה סוף ולשמור על רמת מקצועיות מינימלית !!

 

לא יתכן שיבוא אדם פלוני וימציא את הגלגל מחדש, יבוא אחד אחר יתקן אותו בכתיבת שטויות אחרות, וכל זה יהפוך לת'רד של התנצחות על עובדות שהן שגויות מיסודן ...

 

במילים אחרות,

 

או שאנחנו פורום מקצועי שכותב דברים נכונים, רציניים ומקצועיים , או שהכל זיבולי שכל. לי אישית נמאס כבר !! :mad:

 

דני G.

פורסם
הודעה למנהלי Carsforum :

תגידו, באמת, בכל הרצינות,

אין איזשהו גבול תחתון לשטויות ולרמה הנמוכה של ההודעות שניתן לכתוב בפורום הזה ?

אני חושב שצריך לשים לזה סוף ולשמור על רמת מקצועיות מינימלית !!

לא יתכן שיבוא אדם פלוני וימציא את הגלגל מחדש, יבוא אחד אחר יתקן אותו בכתיבת שטויות אחרות, וכל זה יהפוך לת'רד של התנצחות על עובדות שהן שגויות מיסודן ...

במילים אחרות,

או שאנחנו פורום מקצועי שכותב דברים נכונים, רציניים ומקצועיים , או שהכל זיבולי שכל. לי אישית נמאס כבר !! :mad:

דני G.

 

דני, אתה לא יכול לצפות מהאנשים פה לדעת הכל. הבעיה היא שיש אנשים שמתעקשים לכתוב דברים שהם לא בטוחים בהם, או דברים שהם שמעו או ראו, ולהציג אותם בתור עובדות. מצד שני - אם יש לך מה להוסיף בנושא (ואני יודע שיש לך) - למה שלא תכתוב את זה? עדיף שאותם אנשים יכתבו את השטויות כדי שאנשים כמוך יוכלו לתקן אותם וללמד אותם - הרי זאת מטרת הפורום!!

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מסכים עם רוני!

 

באמת ניכתבו פה הרבה שטויות, בטוח גם מצידי, אבל אני מנסה ליכתוב את הדברים בצורה שיהיה ברור שאני לא מקור מוסמך.

 

ובאמת, כל מי שחסר אסמכה, שיבהיר זאת.

 

(כניראה שהפעם כתבנו המון שטויות, דני פעם לא איבד עד כדי כך את קור הרוח...)

 

ודני, בבקשה תנסה לקחת בקלות :D

פורסם

האמת היא שאני די מסכים עם דני , נכתבים פה יותר מידי שטויות.

 

ביותר מידי נושאים וע"י אותם האנשים.... :roll:

 

זה די מוריד מהרמה הגבוהה שהפורום הזה מנסה לשמר. :?

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .


×
×
  • תוכן חדש...