Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

רכב של חבר פיאט פונטו 16v 1250 התחיל לא מזמן לעשות בעיות ולהיכבות בזמן האטה, לדוג בכניסה לכיכר שנמצאת בעליה

מאיטים עם הרכב והוא נכבה, או בעצירה לקראת חניה.

לפי מוסך אחד שהוא ביקר אצלו הבעיה טמונה בחיישן מאפ.

הזמנו אחד דרך איביי לפי מספר קטלוגי על החיישן המקורי של בוש.(יש לציין שהזמנו חיישן תחליפי).

לאחר חיבור החישן החדש הרכב נדלק ונכבה מיד.

בהתחלה חשבנו שהחיישן בעייתי אבל מסתבר שהתקלה חזרה על עצמה עם 3 חיישנים שונים.

לפי מה שהבנתי צריך לאפס את המחשב בעת החלפת חיישן? זה נכון?

אודה לכם אם תוכלו לעזור לי לפתור את הבעיה.

 

תודה רבה

פורסם

תקלה על חיישן מסויים לא תמיד מעיד על בעיה בחיישן עצמו,יכול להיות שיש לך בעיה בחיווט של החיישן או במחבר שלו.,או שהמחשב מקפיץ לך תקלה על MAP ביגלל שנתון של תת לחץ בסעפת יניקה לא מקביל למצב פתיחת המיצערת או לסלד המנוע.

מה הקוד תקלה ?

פורסם

יתכן מאוד שהבעיה אינה בחיישן עצמו, אלה תוצאה בעקיף של משיכת אוויר מסעפת היניקה.

 

מה קורה כאשר אתה מחזיק את דוושת הגז לחוצה המנוע גם מתכבה?

 

נסה להתניע ולהחזיק את הגז לחוץ על 2500 סל"ד למשך כדקה ובדוק מה קורה לאחר שאתה עוזב את הגז.

 

האם המנוע עבר התחממות בעבר ובוצע תיקון בראש המנוע?

×
×
  • תוכן חדש...