Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אני בתור !!! או- הגיע תורי להתחדש...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תתחדש ידידי, אכן מדובר במכונה בת זונה. למי שלא נסע/נהג ב AMG קשה להסביר מה ההרגשה.

סע רק בדרכים טובות, ותהנה. אין ספק שכל לחיצה על הגז גורמת לחיוך גדול, שלפעמים מתקזז ממבט

על מחוג הדלק ;-)

פורסם

אני מניח שאפשר "לתקן" את ההתנהגות, לא?

אני לא ממש מכיר אותך. אבל קריאה של ההודעות שלך, אני מניח שבאיזשהו שלב יגיע גם טיפול במתלים.

 

אגב מרצדס, ככל שהזמן עובר, אני מבין שהחיבה שלי לאמריקה וה-V8ים שלה מתחלפת אט אט בחיבה למקבילה הגרמנית למכוניות שרירים (מבחינתי, כן?)

 

נ.ב.

 

זה לא שאם היה לי, הייתי מחליף צ'ארג'ר ישנה או CUDA במרצדס, היא פשוט הייתה הדיילי שלי :)

 

בינתיים אני אמשיך לחלום ואדמיין שהטנדר היפני שלי הוא איזה f-100 עם מנוע של מוסטאנג :oops:

 

נ.ב.

 

לא פחות חשוב!

שתסע בדרכים טובות, ושהרכב (והאישה, והילוד) יתן(נו) לך שקט. מברוק!

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
נראית מעולה, תתחדש !!

 

אפשר לשאול כמה הבובה עולה אצלך בניכר? סתם כדי להשוות לארץ ולבכות ...

 

המחיר ההתחלתי היה 150k שקלים, עשיתי להם שחור בעיניים על כך שהרכב עמד הרבה זמן ויש המון חלקים להחליף וצמיגים כו׳ ושאני צריך להשקיע עליו עוד 30k שקלים כדי להביא אותו למצב סביר, דאגתי שהמכונאי שלי יגבה את הדברים שלי.

בסוף נסגר 78k שקלים ויש לי לשים על הרכב עוד 10k שקלים שייכללו צמיגים חדשים ודביקים ויישור קו מקיף.

 

תתחדש ידידי, אכן מדובר במכונה בת זונה. למי שלא נסע/נהג ב AMG קשה להסביר מה ההרגשה.

סע רק בדרכים טובות, ותהנה. אין ספק שכל לחיצה על הגז גורמת לחיוך גדול, שלפעמים מתקזז ממבט

על מחוג הדלק ;-)

 

אכן קשה להסביר למי שלא נהג על AMG את הפאן המיוחד שיש לרכבים האלה ביחס נניח לדגמי M המקבילים.

הנפח מנוע עושה את שלו, כך גם האופן שבו הכח יורד לכביש, דבר שבמקרה של ה-E55 מגיע בברוטליות מפגרת שמעלה חיוך דבילי על הפנים כי אתה סוחט את הדוושה ומקבל בעיטת מומנט ראשונה ואז הסופר צ׳ארג׳ר הפסיכי הזה נותן לך בעיטה שבכלל מעיפה אותך לקיבינימט......תענוג צרוף.

 

אני מניח שאפשר "לתקן" את ההתנהגות, לא?

אני לא ממש מכיר אותך. אבל קריאה של ההודעות שלך, אני מניח שבאיזשהו שלב יגיע גם טיפול במתלים.

 

 

לומר את האמת?

 

לא יודע אם אגע במיתלים, זה יהרוס את הייחודיות של הרכב.

הוא לא נועד להיות מפלצת פניות, הוא נועד להיות מפלצת שיכולה לשייט ללא ציוץ על 250 קמ״ש (ואם תמשוך אותה תגיע ל-320.... עוד לפני ששיחקת עם המנוע והעלת 50כ״ס בעלות שולית) ועם יכולת להתנהל במהירות בדרכים מפותלות.

 

זה לא M3, זה לא C63 שמגהצות כבישים פתלתלים.

לרכב יש מתלי אויר נשלטים חשמלית עם 3 מצבי קשיחות וריבאונד שדואגים להנמיך את הרכב ולהקשיח אותו כשהמערכת מבינה שחשקה נפשך בהתגרזנות.

 

קיימים קיטים שכן הופכים אותה לחורכת פיתולים (ברבוס למשל), אבל לטעמי זה להרוס את הרכב במידה מסויימת.

 

הרכב הנוכחי שלי הוא קרש גיהוץ, מונמך, מוקשח על 18 אינץ׳ עם צמיגים נמוכי חתך, הוא לא נעים בכבישים משובשים.

 

היה לי כיף היום כשלקחתי את הכלה החדשה למוסך והרכב גיהץ את אותם שברי אספלט ששברו לי את הגב מקודם מבלי להרגיש כלום וללא ציוץ בתוך הרכב (מדהים כמה שהוא מוצק!).

 

כשאגיע לכביש מהנה פשוט אלחץ פעמיים על כפתור והרכב ״יתנמך״ ויתקשח.

 

חוץ מזה, שים אותה מול M3 בקטע כביש שישלב כביש פתוח וקטע טכני- אני לא בטוח מי מהן תנצח ובכמה יהיה גדול הפער...

 

יש לה תאוצה פשוט פנומנלית (וזה עוד כשניסיתי להאיץ עם צמיגים מתים שחפרו בראשון.....ובשני....וגרמו לבקרת האחיזה לעשות אורגן אורות בלוח שעונים).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

שיחקת אותה!

 

תתחדש תהנה ותמשיך לעדכן...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
המחיר ההתחלתי היה 150k שקלים, עשיתי להם שחור בעיניים על כך שהרכב עמד הרבה זמן ויש המון חלקים להחליף וצמיגים כו׳ ושאני צריך להשקיע עליו עוד 30k שקלים כדי להביא אותו למצב סביר, דאגתי שהמכונאי שלי יגבה את הדברים שלי.

בסוף נסגר 78k שקלים ויש לי לשים על הרכב עוד 10k שקלים שייכללו צמיגים חדשים ודביקים ויישור קו מקיף.

 

 

קנית אותה באותו מחיר (כמעט) שאני מכרתי את ה E320 מאותו שנתון עם ק"מ פי 3.5 :wink: .

 

אגב, מה התוכניות לגבי הבמוו ?

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

מזל טוב על התרחבות המשפחה! תזכו לנחת!

מזל טוב על הרכישה החדשה, התאריכים אצלי משחקים תפקיד רק כשמדובר על מוצרי חלב במקרר :wink:

Gn'f'R

פורסם

 

אגב, מה התוכניות לגבי הבמוו ?

 

עומדת למכירה, אני חייב להעיף אותה כמה שיותר מהר כדי לשחרר את החניה עבור הבהמה.

 

תודה לכל המפרגנים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עידן! תתחדש ענקי! נראית לא רע עכשיו - אחרי שתסיים איתה תראה מעולה :)!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

תתחדש חבר!!! נראית ממש יפה ושמורה... תהנה ממנה ואל תשכח לנהוג בזהירות. כמו כן, לא לשכוח להוסיף דגם שלה - רק כך היא תצטרף באמת אל חיק המשפחה :wink: ומכאן, אסיים בברכת "שכל המכוניות שעל הקיר יעברו גם בחנייה בשלב כזה או אחר..." :-)

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png


×
×
  • תוכן חדש...