Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אני בתור !!! או- הגיע תורי להתחדש...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מספר הסדנאות המפורסמות שמתעסקות בשיפור הגרמניות הוא גדול.

יש מוצלחות מאוד, כמו רנטק שהזכרתי מעלה, אשר מתעסקת עם מרצדס מסוף שנות ה80 ופשוט בונה מפלצות, אם אתם לא מסתפקים בC63 למה לא לקחת C74 ???

 

cvr1.jpg

 

 

עידן, לא צריך לגעת באוטו בכלל, לא כרגע לפחות :)

haters will hate

פורסם

אשמח אם תציין (אפילו בפרטי) בכמה מכרת בסופו של דבר את רכבך. תודה ותתחדש

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

תתחדש עידן, הרכב נראה מדהים, אחחח אתה עושה לי חשק גם להחליף רכב :twisted:

אם אני רק יעיז לחשוב עכשיו על החלפת רכב, האישה תהרוג אותי (צריך להשקיע במטבח חדש) :lol:

פורסם

מכונית בת 10 שנראית במצב נ ד י ר - כאילו יצאה מהמפעל. שאפו.

תתחדש - אני מקנא :oops:

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

תודה רבה.

 

המכונית אכן נראית נראית מושלם, אבל אחרי הכל זה בכל זאת רכב בן 10 ויש דברים שמתבלים עם השנים וללא תלות בקילומטרז'.

 

ברגעים אלה ממש אני מסיים הזמנה של משאבת אויר למושבים הדינמיים של הרכב וכן יחידת בקרה ששולטת במיזוג האויר של המושבים (חימום\קירור\אוורור מלפנים וחימום מושב אחורי), 2 הרכיבים שבקו חיים ודורשים החלפה (דבר שהיה ידוע עוד במהלך הרכישה וגולם במחיר הרכישה הנמוך יחסית).

 

פחות קריטי לי החימום מושבים, יותר מעניין אותי המושבים הדינמיים :lol:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
42,000 ק"מ לרכב בן עשר???

 

אכן,

 

אומת מול ספר הטיפולים ומול מחשב הרכב.

 

המכונית עברה טיפול אחרון בינואר 2011 כשהיא עם 39k קילומטר ומאז ועד הרכישה נסעה רק 2000 קילומטר (זו בגדול היתה הסיבה שהיא נמכרה, בעל הרכב שהה הרבה מחוץ להונג קונג).

 

ושוב תודה למפרגנים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

יופי של בחירה!

 

בדילמה בין רכב חדיש לרכב ותיק אבל מיוחד ושמור, הייתי בוחר כמוך בלי להסס.

 

איזה כיף זה אוטו כזה, תהנה!

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

היום רשמית היה "אקורד הסיום" של עסקת הרכישה של המכונית החדשה כשקויים ה"תנאי" האחרון שלי לעסקה-

 

במעמד הרכישה ראיתי פרארי קליפורניה שחונה צמוד אלינו, לשאלתי נאמר לי שהיא שייכת לאותה סוכנות שהחזיקה את הרכב שעמדתי לרכוש.

 

ביקשתי חצי בצחוק חצי ברצינות סיבוב על הרכב לבן שלי שפשוט אוהב פרארי ברמות קשות.

 

איכשהו זה יצא לפועל והיום הבן שלי ואנוכי קיבלנו סיבוב על פרארי קליפורניה.

 

קשה לתאר כמה הוא התרגש!

 

http://www.youtube.com/watch?v=RV7ylc5NspA דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

377718_10151353341414962_1085202030_n.jpg

 

11194_10151353341649962_464554740_n.jpg

 

549781_10151353341489962_1796921573_n.jpg

 

62157_10151353341979962_2070994627_n.jpg

 

 

 

הקטע המשעשע שבגלל פורים הילד היה בבגדי מירוצים מהסרט CARS עם נעלי פומה של פרארי וכובע פרארי (עוד לפני שידענו שהנסיעה הזאת תקרה הערב), כשהגענו לשם הסוכנים פשוט קפצו מהתלהבות ושלפו מצלמות....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

וואוו , רכב כלבבי.

לטעמי זו האי קלאס הכי יפה מבין הדורות השונים, כמובן בצבע הנכון(לא לבן!).

אחלה בחירה , אחלה צבע , מכונית מרגשת.

rover r75 -2.5L v6 -177h.p


×
×
  • תוכן חדש...