Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אני בתור !!! או- הגיע תורי להתחדש...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מתי אפשר לבוא לסיבוב?

 

יום חמישי היא אמורה לצאת מהמוסך עם שמני גיר\דיפרנציאל\מנוע חדשים, נוזל בלמים חדש ורענן, אטמי גיר ומנוע חדשים, רצועות חדשות, פילטרים חדשים, מצבר חדש וצמיגים חדשים- לאחר מכן- WELCOME.

 

 

:lol:

 

מה שכן, לפני כשנה+ כשעשיתי נסיעת מבחן על ה-C63 ולאחר מכן על ה-M3 התאהבתי ב-C63 בגלל הרבה סיבות שבראשון עמד הסאונד הפסיכי של הרכב הזה.

 

אתמול בנסיעת מבחן זכרתי למה הבטחתי לעצמי שכאשר תיהיה לי התלבטות בין M לבין AMG אני אבחר את זו האחרונה.

 

לשמוע את הגרגור של ה-V8 דרך ארבעת המפלטים פשוט תענוג!!!

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תתחדש! רכב מדהים!

כמובן שהציפיות עולות לכן חוץ מתמונות יש גם דרישה לסרטון!

כל הכבוד גם לאשה התומכת שגם מבינה את הצד המוטורי!

פורסם
תתחדש! רכב מדהים!

כמובן שהציפיות עולות לכן חוץ מתמונות יש גם דרישה לסרטון!

כל הכבוד גם לאשה התומכת שגם מבינה את הצד המוטורי!

 

אמרתי את זה כבר כמה פעמים, אישתי באמת אלופת עולם, אני בעצמי הופתעתי שרגע לפני שאנחנו רוכשים רכב שעל הנייר מתאים לנו ב-100% היא החליטה לרדת מזה כי התעקשה שאקנה רכב שיספק את הצורך המשפחתי ואת הצורך האישי שלי.

 

ביום שישי אצלם כמה תמונות יותר נורמליות של המפלצת ואז גם אוכל להקליט את הסאונד שלה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אני ממש רואה אותך חוזר אחרי זה לארץ ולוקח פוקוסטיישן ליסינג. :lol:

 

 

הלכת רחוק, הרגיש לי ליסינגי לסיים את הנסיעת מבחן על הבהמה ולחזור לרכב הנוכחי שלי...

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
תתחדש! חלום.

 

הדור הזה של ה E היה הרבה יותר אמין מהדור הקודם אבל הרבה יותר צפוף, במיוחד ליושבים מאוחר.

 

 

שששששש........אל תגלה לאישתי, מה, אתה רוצה להצית שרפות?...

 

:wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
מזל טוב כפול, עידן!

הדגם הזה מגיע עם המונה כבר ברמת האבזור הבסיסית? ;)

 

 

לא, המונה לא כלול במחיר.

 

מצד שני, כורסאות המסאג' עם החימום\קירור\אוורור כן כלולות במחיר שלי (בעל הרכב שילם עליהם המון במעמד הרכישה מהסוכנות....)

 

:lol:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...