Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק


roee

פוסטים מומלצים

לפני שעה, Potato כתב:

עדיף להרוויח 20 במרכז מ12 בבאר שבע

לא יודע מאיפה המספרים האלה אבל להנדסאי עם שנה ותק אני משלם יותר ומצמיד לו רכב.

  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 60.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • יבגניפ

    4893

  • SlowRide

    4762

  • פינדר

    3775

  • m3x7r3m3

    2926

לפני 5 דקות, פינדר כתב:

לא חושב שאתה מפגר. גם במקצוע שלי יש מעט מאוד הזדמנויות תעסוקה מדרום לתל אביב.

כל העניין הוא להראות שזה לא סוף העולם לגור במרחק של שעה נסיעה מהעבודה. לא אופטימלי. אבל אפשר לנהל חיים לא רעים וגם לגדל ילדים.

 

ברור, נסעתי שעה וחצי לכיוון ונסעתי 10 דקות.

הכל אפשרי.

 

עוד משהו שצעירים עוברים בגללו זה בשביל לעבוד עם צעירים, האוכלוסיה הממוצעת בצפון מבוגרת יותר, מעריך שגם בדרום.

לפני 2 דקות, Night Driver כתב:

לא יודע מאיפה המספרים האלה אבל להנדסאי עם שנה ותק אני משלם יותר ומצמיד לו רכב.

 

אני 190 ושוקל 120 קילו.

מה למדנו מזה?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Night Driver כתב:

לא יודע מה קורה עם הנוער של היום אבל כשאני סיימתי אנשים התפזרו לפי מקומות העבודה ולא בחרו מקום מגוריםממנותק ממקום העבודה 

פעם אנשים היו מגיעים למקום עבודה אחרי הצבא ויוצאים משם בפנסיה 

 

לפני שעה, Pika007 כתב:

יש ים הזדמנויות תעסוקה ב "פריפריה" (ראבק שעה נסיעה זה לא "פריפריה".), את הדרום אני לא מכיר אבל הצפון, מכרמיאל ועד חריש בערך, לא חסרים גם מקומות וגם משרות פתוחות.

רק במשולש הפארקים חיפה-יקנעם-מגדל העמק יש כמות משרות פתוחות מרשימה, עוד לפני שאני פוזל למקומות האחרים.

וכמה מרוויחים שם?

ואלו מקומות של היי-טק לא רלוונטי לכולם 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 37 דקות, Potato כתב:

חושבים שאני מפגר?

 

חושבים שאתה מאד קיצוני וסגור בדעותיך. לא חושב שזה עולה כדי הגדרת פיגור.

  • מצחיק 1

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, RK כתב:

 

חושבים שאתה מאד קיצוני וסגור בדעותיך. לא חושב שזה עולה כדי הגדרת פיגור.

 

אני חושב שאני מנסה להציג משהו שונה.

 

יש עבודה(כלשהי) בכל מקום, הדיון התחיל לא ב"האם אנשים מצפון להרצליה ודרום מחולון על חסדי ביטוח לאומי" אלא יותר על למה מוכנים לשלם יקר יותר כדי לגור במרכז ולמה לעבוד בתל אביב ולא בכרמיאל.

 

חוץ מזה שאני לחלוטין עומד מאחורי הטענה שאין עבודה בדרום למרות הסיפורים של נהג לילה על התאחדות התעשיינים ושהוא משלם גזיליון יורו להנדסאי.

בצפון יש יותר עבודה, אבל שוב הרוב הצעיר רוצה לעבוד עם צעירים.

עריכה אחרונה על ידי Potato
  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם התפוד. 

יש הייטק בחיפה, במת"מ ובעיר התחתית. 

אבל על כל משרה בחיפה יש לפחות 10 בגוש דן. 

אנחנו מנסים לגייס עכשיו מישהו עם הרבה ניסיון לתחום האלגוריתמיקה, ופשוט אין. 

כלומר יש, אבל הם לא רוצים לסוע מהמרכז שעה וחצי לכיוון עד לחיפה בשביל להרוויח קצת יותר. 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יבגני, אציין שלקרוא אותך מהצד בנושא הזה מאוד מעניין, כנראה בגלל שאני רואה עין בעין איתך בהמון נושאים אחרים.

 

אתה כותב משהו נכון אובייקטיבית ("יוממות לכשעצמה איננה דבר חיובי"), ברי הפלוגתא שלך מסכימים איתך ובד בבד טוענים שיש לזה משקל נגד כלשהו (מרחב, חינוך, קהילה וכו'), ואז אתה מתעלם וחוזר על עצמך שיוממות זה דבר חיובי. 

 

עבור רוב האנשים, לפחות אלו המגיעים עם יכולת תבונית כלשהי ולא ממנטליות כת/עדר/אינדוקטרינציה כזו או אחרת (חשיבה ביקורתית) - החיים מורכבים מסט של פרמטרים ומשקלים. פלוני יתעדף צפיפות ועירוב שימושים ואלמוני יתעדף מרחב. אני בטוח שללכת ברגל ולהוריד יוממות זה דבר טוב אובייקטיבית, ובד בבד יודע שמרחב, פרטיות והורדת חיכוכים היא גם דבר טוב, וממשקל בהתאם. 

 

לקחת פרמטר אחד בוואקום ולגזור ממנו מסקנה כללית (="חרא" / "בינוני" וכו') זה באמת כיף בשביל דרמה/הטרלה אבל בתור טיעון זה meh. ואני אומר את זה בתור מי שחושב על שעות יוממות כסיוט. 

 

קצת כמו לטעון שמיאטה זה הרכב הטוב ביותר כי הוכח במדע שהיא מייצרת הרבה יותר חיוכים לקמ מאשר קורולה. נו, סבבה, אבל יש עוד כמה דברים שצריך לשקול כשרוכשים רכב, ויש גם אנשים שאין להם חיבה לזריקות זנב במהירות מבוקרת - כנראה כי הם מתים מבפנים 😬

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, Shmulik_Miata כתב:

כל עוד העם אוכל את זה ומילואימניקים באים למה שיעצרו?

אין מי שיעצור את זה. גם אלה שנדפקים מזה ( מסורתיים וביביסטים) ימשיכו להצביע לאותו חרא שדופק אותם ( פעם זה היה בסתר היום זה בגלוי ועוד אומרים להם שדופקים אותם) אבל שחס וחלילה לא יהיה מישהו אחר מביבי אז המדינה הזאת נידונה לכישלון. מעניין מה ישאר פה אחרי שהוא ילך. באמת מעניין אותי כי את הנזקים שהוא עשה אני לא רואה איך מצליחים לתקן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 44 דקות, Shmulik_Miata כתב:

 

למרות הכותרת ב ynet אין באמת קשר בין הדברים. הצבא צריך את כח האדם הזה עכשיו, גם אם כל החרדים יתגייסו מחר לגולני זה לא יפתור את מצוקת כח האדם שקיימת כרגע. 

 

וחוק הגיוס המוצע לדעתי לא יעבור... 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, oryo כתב:

אתה כותב משהו נכון אובייקטיבית ("יוממות לכשעצמה איננה דבר חיובי"), ברי הפלוגתא שלך מסכימים איתך ובד בבד טוענים שיש לזה משקל נגד כלשהו (מרחב, חינוך, קהילה וכו'), ואז אתה מתעלם וחוזר על עצמך שיוממות זה דבר חיובי.

כמה נקודות מפוזרות (מי שכבר התווכח איתי, לא חייבים לפתוח את זה לעוד סיבוב, הכל טוב, תהנו איפה שאתם :) ).

1. התחלתי להגיב, אם אני זוכר נכון, כשראיתי את ספריאל מציע לגור בחיפה, לעבוד בת"א, "להרוויח משכורת של ת"א" ולהנות מההוצאות של חיפה. זו עצה גרועה. ממש. כמו שדוד כתב 3-4 פעמים, אף אחד לא באמת עובד פחות שעות ביום, כי הוא משכנע את המנהלים שלו שיש לו שעה עבודה ברכבת (מה גם שממה שאני יודע מחבריי שנוסעים בה - האינטרנט לא ואו); אני לא בטוח שכל מקום בחיפה באמת קרוב מספיק לתחנות רכבת. אפילו די בטוח שלא. חצי מהשכונות החדשות שם נראות כמו באר יעקוב, ולפי התלונות של התושבים - לא כזה בטוח שגם יש תחבורה ציבורית סבירה לרכבת. וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר בכלל על הגירה שלילית מהעיר.

 

2. רוב הערים בישראל הן פח. רוב הערים בעולם הן פח. ככה זה. גם נתון די אובייקטיבי. גם להציע למישהו צעיר, רווק וכנראה משכיל (כלומר עם מקצוע אמיתי) לגור באמצע שום מקום, בין גדרה לחדרה, זה מוזר בעייני. יש סיבה לזה שהצעירים, כמו שפוטאטו כתב, בוחרים להגר לת"א - גם אחרי תואר בטכניון או העברית או בן גוריון. בדיוק כמו שיש סיבה לזה שהם מהגרים לערים הגדולות והמצליחות במערב. וזה לא רק היצע עבודות. זה גם חיי חברה, זוגיות, סיכוי להקים משפחה ועד. 

 

3. אני יודע שהמון ישראלים מעדיפים בית גדול. 3 כיווני אוויר. 2 מכוניות לפחות למשפחה (שהופכות ל-3 מהרגע שהילד הראשון מוציא רישיון). לרוב תמצא את אותם הישראלים כועסים מאוד על הפקקים בדרך לעבודה שלהם, על העצבים, על "למה לא בונים עוד נתיב?" או "למה לוקחים אחד לאוטובוס?", או "למה אין לי חניה ל-3 המכוניות שלי מתחת לבית". העניין הוא, וגם את זה כתבתי, ואני גם לא ממצב פה את עצמי כאיזה role model, שזה שאנשים מעדיפים משהו לא הופך אותו לנכון. ע"ע ביבי. ולא תמיד אפשר להגיד שזה רק העדפות וכו'. ואנחנו, כלומר מי שזה מעניין אותו, יודעים שישראל משלמת מחיר די גבוה על העדפה של הישראלים בפקקים, נפגעים בתאונות דרכים ועוד. ואנחנו גם יודעים שזה מעגלי. זה מה שישראלים רוצים. זה מה שבונים. דירות קטנות למשפחות קטנות בקושי תמצא. התכנון (שכונות בלון עם כיכרות ופסי האטה) עוין תחבורה ציבורית. וגם איפה שמנסים לקדם אותה, המוני תושבים מתנגדים כי איפה הם יחנו את הרכב, או יסעו אם תהיה שם רכבת קלה, נכון?

 

4. אני לא טרנספורטר, כמו שאתה בטח יכול גם להבין. ולכן הטענה שנזרקה כאן כאילו אני באיזה איזון מושלם, מעמיס ואגיו כל היום וצוחק על כל מי שלא גר בת"א, לא נכונה. אני מתפשר לא מעט על דברים שונים ומשונים. כי מעבר לזה שאני אוהב לחיות בעיר ורוצה לחיות בעיר, אני רואה בזה אידיאולוגיה, אם תרצה. ואני חושב שיש לנו מזל ענק שהצלחנו לשמר את ה2.5 על 2.5 קמ, בערך, פה במרכז, שעוד אפשר ללכת בהם ברגל, לפעמים אפילו יש רחובות מסחריים, יש תחבורה ציבורית סבירה וזה לא רק בנייני קופי פייסט זהים, ברמה כזו, שאתה לא יודע אם אתה בבאר יעקוב, נתניה או חדרה, או שיכוני רכבת עם דיכאון קליני בילט אין מובטח. וזה אולי ישמע פלצני, אבל אני מרגיש יותר טוב עם עצמי, עם כל החיבה שלי לנהיגה, כשהאוטו בחניה ואני לא תורם, יחד עם מאות אלפי ישראלים אחרים, לנזקים האדירים שover שימור ברכב פרטי מייצר.

 

5. כמעט כל פעם כשהשם "ת"א" נזרק כאן, זה מעורר אמוציות שאני מתקשה להבין. פעם ההוא חושב שכולם פה שותים קפוצינו במאה שקל כל היום, ובין לבין הולכים להפגין בשטחים. פעם אחרים שלא היו בעיר 100 שנה בטוחים שזה רק פקקים וצפיפות (שזה אולי לא מפתיע). או שהחיים פה הם סמל סטטוס למישהו. המון הנחות על מערכת חינוך, גנים ציבוריים, קהילה ועוד. חלק לא נכון. וחלק מתעלם מבעיות מובנות בישראל שקיימות בפריפריה, אבל לא כ"כ קיימות בת"א (אני כולל בתוך זה גם את רמת גן, גבעתיים וברמה מסוימת כנראה גם את הרצליה וחולון מצהד השני). לא יודע. קצת וייבים מהשרשור השכן על "and  you are lynching nig...".

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Potato כתב:

חוץ מזה שאני לחלוטין עומד מאחורי הטענה שאין עבודה בדרום למרות הסיפורים של נהג לילה על התאחדות התעשיינים ושהוא משלם גזיליון יורו להנדסאי.

בצפון יש יותר עבודה, אבל שוב הרוב הצעיר רוצה לעבוד עם צעירים.

נראה לי שאתה מתכוון לעבודה איכותית שבה ניתן להתפתח אישית/מקצועית.

 

לפני שעה, Shmulik_Miata כתב:

היתרון היחיד של החוק הזה שהורידו את הגיל ל21 במקום 26.

השאלה מה תהיה התוצאה בסוף, האם החרדים ילכו לעבוד או שנממן אותם בדרך אחרת.

אני המוזר פה שרוצה שהם יצאו לעבוד אבל עכשיו מודע לכך שיש מלחמה ועכשיו צריך לקחת אותם בכוח ולחייל אותם ולשלוח אותם לקרב.

הם הדם החדש שצריך להיכנס לצהל ולהכניס להם לראש, צהל זו לא תוכנית לבקשתך.

 

אם הם מחליטים לעשות שטויות ולהתנגד לגיוס, כלא זה אחלה בשביל ליישר אותם ולהכין אותם לחיים נורמטיבים במדינת ישראל.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 39 דקות, יבגניפ כתב:

התחלתי להגיב, אם אני זוכר נכון, כשראיתי את ספריאל מציע לגור בחיפה, לעבוד בת"א, "להרוויח משכורת של ת"א" ולהנות מההוצאות של חיפה. זו עצה גרועה. ממש.

+200, מזעזע. יש לי חברים שעושים את זה.

 

לפני 40 דקות, יבגניפ כתב:

אני יודע שהמון ישראלים מעדיפים בית גדול

הערת צד שתשמע מתנשאת למרות שהיא אובייקטיבית נכונה - אין כמעט ישראלים שגרים בבית גדול, דירת ״5״ חדרים (3 וממד) זה לא שום דבר גדול, בית ישראלי ״גדול״ של עשירון עליון שקול ל starter home שאנחנו משכירים כאן לצווארון כחול. הכל יחסי.

 

לפני 43 דקות, יבגניפ כתב:

זה שאנשים מעדיפים משהו לא הופך אותו לנכון

ברור, כמו שזה שאתה מעדיף לגור בדירה קטנה עם הילדים לא הופך את זה לנכון, או זה שאני מעדיף לגור עם ילדים בסביבה בה לא מחנכים אותם לערכי היהדות או מונעים התבוללות הופך את זה לנכון. אבל מה טיב הדיון? להוכיח שעירוניות או צפיפות היא-היא הדבר הנכון עבור כולם כי עירוב שימושים זה שם דבר בפקולטה לארכיטקטורה? כאמור, בליל של העדפות משקלים ופשרות יוצא פונקציה, שהתוצאה שלה תהיה שונה עבור יבגניפ/פינדר/אוריו. אני גרתי בצפיפות רוב חיי, לא מתאים לי, ועם זאת אני לא חושב שאתה <סופרלטיב שלילי> כי אתה סבבה עם לשמוע שכנים או מתעדף הליכה ברגל. אני גם לא חושב שטוקיו זו עיר פח למרות שהצפיפות בה היא משהו בלתי סביר בעליל, עבורי.

 

לפני 49 דקות, יבגניפ כתב:

הטענה שנזרקה כאן כאילו אני (...) צוחק על כל מי שלא גר בת"א, לא נכונה.

תראה זה אתה שקראת לנס ציונה שיא הבינוניות ולחיים של משתמש אחר חרא כי הוא שומע פודקאסט ברכבת 🤷‍♂️

 

לפני 52 דקות, יבגניפ כתב:

יש תחבורה ציבורית סבירה וזה לא רק בנייני קופי פייסט זהים, ברמה כזו, שאתה לא יודע אם אתה בבאר יעקוב, נתניה או חדרה, או שיכוני רכבת עם דיכאון קליני בילט אין מובטח.

הערת צד: אני מבולבל מהמשפט האחרון כי בת״א יש המון שיכוני רכבת עם מזגנים דולפי חלודה על הצד שנראים גועל נפש, אני לא מומחה לעיר אבל כל האזור סביב אבן גבירול לדוגמא, נראה דוחה (למגורים) ברמות - עבורי. כמובן שבד בבד מדובר באזור מדהים ליציאות/בילויים/אוכל ואני לגמרי יכול להבין איך חברה מהלימודים רכשה שם דירה בלי מעלית עם שכנים מגעילים וחניה ״פרטית״ במרחק 10 דק׳ הליכה מהבית, כאשר בד בבד זה נראה לי כמו הזיה.

 

לפני 56 דקות, יבגניפ כתב:

אני אוהב לחיות בעיר ורוצה לחיות בעיר, אני רואה בזה אידיאולוגיה

מאוד לגיטימי וכאמור - אני מבין אותך, גם אם לא מסכים בעצמי, כי משקלים שונים וכו׳.

(בדומה לחיים בישראל/ארה״ב :))

 

לפני 56 דקות, יבגניפ כתב:

כמעט כל פעם כשהשם "ת"א" נזרק כאן, זה מעורר אמוציות שאני מתקשה להבין

אני חושב שאתה מתעלם, בכוונה או שלא, מהתרומה שלך לאמוציות מבחינת הקצנת השיח כלפי מי שחושב אחרת - ע״ע הדוגמאות הנ״ל. אני חושב שת״א עיר אדירה, מהערים היותר מגניבות בעולם כולו, פשוט אני רואה בזה כמו משהו מגניב לתייר בזמן שאתה רואה בזה משהו מגניב למגורים - ושנינו צודקים, זה הכל תלוי משקלים אישיים.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Potato כתב:

 

אני 190 ושוקל 120 קילו.

מה למדנו מזה?

שמהנדס בדרום מקבל הרבה יותר מ 12.

  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 31 דקות, DareDevil כתב:

היתרון היחיד של החוק הזה שהורידו

על מה אתה מדבר? כולם יודעים שזה לא באמת חוק שאמור לעבור. כל הפארסה הזו היא כדי למרוח זמן מול בגץ. החרדים לא יקבלו את החוק הזה בקריאה שלישית.

  • אהבתי 1

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...