Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבעלותינו היום הונדה סיויק 1.6 2002 וסובארו לגאסי סטייש 2.0 AWD.



אנו משפחה של ארבע נפשות, תינוקת, ילדונת ושני הורים.

מעוניינים להחליף את הסיויק במשהו קצת יותר חדש, נוח ולא שתיין, עדיפות לידנית.

התקציב הוא מכירת הסיויק (יד שניה, 149K ק"מ וטופלה במוסך המרכזי של הונדה כל חייה) + כ 20K ש"ח.

נשמח להמלצות.

תודה.

הנה, יישרתי קו עם כללי החתימה באתר....

פורסם

מנסיון על בנזין - רנו מגאן על דיזל.

מגיעים בתצורה ידנית, חסכוני, מהיר, מפנק, בטיתותי.

אמין מאוד במיוחד שאין גיר אוטומאטי.לא מזמן פגשתי באחד שיש לו מגאן 2004 דיזל והוא מרוצה עד השמים למעט ירידת הערך.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

בבעלותינו היום הונדה סיויק 1.6 2002 וסובארו לגאסי סטייש 2.0 AWD.



אנו משפחה של ארבע נפשות, תינוקת, ילדונת ושני הורים.

מעוניינים להחליף את הסיויק במשהו קצת יותר חדש, נוח ולא שתיין, עדיפות לידנית.

התקציב הוא מכירת הסיויק (יד שניה, 149K ק"מ וטופלה במוסך המרכזי של הונדה כל חייה) + כ 20K ש"ח.

נשמח להמלצות.

תודה.

 

 

שלום kangal,

 

בשנתונים הרלוונטים לתקציב שציינת אין הרבה מכוניות משפחתיות שהגיעו לארץ עם גיר ידני, עיקר המכוניות שנמכרו בשנים הללו היו עם גיר אוטומטי.

אני חושבת שכדאי לך לבדוק למשל את סוזוקי SX4. בתקציב שלך תוכל למצוא SX4 סדאן (4 דלתות) ממודל מתקדם יחסית, שמציגה צריכת דלק מצוינת ועלויות אחזקה נמוכות. אופציה טובה נוספת היא למשל מיצובישי לנסר החדשה. האופציה הזאת אמנם תדרוש מכם להגדיל במעט את התקציב אך בתמורה תקבלו מכונית יפה, נוחה מאוד ובעלת מוניטין אמינות מצוין.

 

מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות,

מיטל מאלדן.

פורסם
בתקציב שלכם תוכל להתאים גם השברולט אופטרה,

ניתן למצוא מודל 08 יד 2 במחיר של 41 אלף ש"ח .

אתה רציני שברולט אופטרה ב:41 אלף ש״ח ב:20 אלף ש״ח לא הייתי קונה

ועוד לעבור מהונדה סיוויק לאופטרה נו באמת קצת היגיון.

בתקציב זה הייתי רוכש פוקוס 2008 או מאזדה 3 2008 או קורולה 2006.

כמובן שיש עוד רכבים טובים אבל לא אופטרה ועוד במחיר כזה גבוה. 

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

×
×
  • תוכן חדש...