Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה קורולה -


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

1-אני מעונין בקורולה ...הבנתי שיש שנים בהם היו לקורולה בעיות בוצה ותקלות קשות

אני בעיקרון מעונין ב2003 עד ל2008 אוטומטי בלבד -אשמח לשמוע הערות מחכימות והמלצות

2- אין לי כוח לחפש באינטרנט וסוחרי רכב ערמומיים ...אני מעונין רק אצל סוכנויות גדולות כמו טריידמוביל ,טופ טרייד כרגע הם הכי פחות מסוכנם ממגרשי מכוניות רגילים וגם עושים העברה ומימון במקום....האם בכול זאת לשלם מאות שח לבדיקה נוספת או להסתמך על הבדיקה שלהם?

3- האם יש הבדל בין קורולה סאדן לבין RNUX חוץ מגודל הבאג'? ביצועים וכו'?

4- מה אורך החיים של מנוע קורולה יש שאמרו לי 200,000 ויש שטענו 400,000 אז לפי הדיעה הראשונה רכב עם קמש של 175,000 בעוד כשנתיים המנוע ישבוק חיים?

5-איזה טיפים והמלצות אתם יכולים לתת לי

 

תודה וישר כוח:-D

פורסם

שלום,

תתמקד בשנתונים 2005-2007 ותחפש רכב שמור ככל הניתן.

2008 זה הצורה החדשה+גיר רובוטי חד מצמדי - תוותר עליו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יש לי בחירה בין קורולה ....

1-טויוטה אוטומט 2003 עשתה 137000

2- 2008 אוטומט עשתה 64000 קמש

3- 2009 אוטומט עשתה 50000

4- 2007 אוטומט עשתה 140,000

5- ראנקס 2006 אוטומט עשתה 73,000

 

כולם אוטומט לא מתעסק בכלל עם רובוטי

וכולם אצל טריידמוביל

כמובן שהחדשות 2008 2009 עולות יותר וקמש נמוך תוספת מחיר

חשבתי על הראנקס 2006 וכן על ה2003

מאידך כשאני מעלעל בפורום על התקלות ....שמן משאבות וכו' יצאתי מבולבל מהכול

חברה אני לא מבין במכוניות בכלל ....אוהב להתניע וליסוע עם הכי פחות בעיות ...לא מעניין אותי פוזות ושאפוני ולא מהירות ...אני אוהב אמינות ונוחות

פורסם

השנתונים הבעייתיים מבחינת תקלות ממיר\בוצה\מחשב היו לרוב 2003-2004.

אין קורולה אוטומטית מודל 2008 צורה חדשה!

במודעות פרסום כולם רושמים אוטומטית, גם אם הגיר הוא רובוטי.

2009 יכולה להיות גם אוטומטית וגם רובוטית.

אם אין לך צורך ברכב עם בגאז' גדול, ראנקס 2006 עם 73 אלף ק"מ נשמע טוב מאוד, השאלה מה המחיר הבמוקש.

את הרכבים מטרייד מוביל צריך לקחת לבדיקה בדיוק כמו רכבים ממגרש אחר וללא שם.

 

כמובן, אם התקציב מאפשר לך קורולה אוטומטית 2009-2010, ויש לך חשק לשלם את הסכומים, תקבל רכב יותר מתקדם, בטיחותי, חזק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה

 

אם יש לי בחירה בין ראנקס 2006 אוטומט עם 73,000 קמ לבין קורולה 2007 125,000 קמ אבל הדגם החדש והיפה מה הייתם ממליצים ?

פורסם

אני לא מבין למה אתה קורא הדגם החדש והיפה.

 

 

קורולה 2003-2007 נראית ככה:

2004.jpg

 

יש לה גיר אוטומטי .

 

 

וזה הדגם החדש, החל מ 2008:

35994-9a159685.jpg

 

 

הדגם החדש והיפה בשנה וחצי הראשונה שלו הגיע עם גיר רובוטי.

 

 

לשאלתך, הבחירה בין ראנקס 2006 לקורולה 2007 צריכה להיות בהתאם לצרכים שלך, מצב הרכבים ומחירים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לגבי הצורה של הקורולה 2007 טריידמוביל פירסמו קורולה 2007 עם תמונת הדגם החדש ....ובשיטוט באינטרנט ראיתי את ה2007 בצורה החדשה ...אז מה האמת?

 

עכשיו רציתי לדעת בחירה בין קורולה שציינתי לעיל (ראנקס 2006 לניסן טידה vista עם קמ נמוך....מי עדיף ולמי הכי בעיות הניסן טידה או הקורולה? ( מניסיון אישי שכרתי טידה והיא לא חסכונית )

פורסם

אני לא יודע מי מפרסם תמונה של הדגם החדש במודעות של קורולה 2007,

אבל אם אתה רואה קורולה צורה חדשה בשנתון הזה, מדובר בגיר רובוטי, שדווקה הוא הכי חסכוני.

אין בעיות לא לטיידה ולא לרנקס 2006, שני הרכבים אמינים מאוד.

אני לא יודע איזה חסכון אתה מחפש, אבל ניסן טיידה הוא מהרכבים המשפחתיים היותר חסכוניים.

אולי אינך זקוק לרכב משפחתי, ורכב סופר מיני חסכוני יותר גם יתאים לך?

למשל, הונדה ג'אז גם מרווחת, גם חסכונית מאוד וגם אמינה. עד 2007 ג'אז הגיעה עם גיר רציף מוצליח, ב 2008 עם שינוי צורה גם הונדה התחילה לשווק ג'אז עם גיר רובוטי, אבל מהר מאוד הפסיקו עם זה וחזרו לגיר רציף.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הרבה תודות לך ...:-)

 

אם אפשר ....יעצו לי ללכת רק על קורולה כי הכי אמינה ומשתלמת

מאידך בטריידמוביל היועץ מנסה להציע לי....טידה, ומאזדה 3 , ופורד פוקוס (מנוע 2000) והונדה סיוויק 1.8 כולם אוטומטיות

אני לא מבין גדול ברכב ...ולכן הלכתי רק על הקורולה ....אבל אשמח לדעת מה דעתך

אמינות, נוחות,אחזקה זולה, .....

פורסם

הקורולה היא אכן מכונית מאוד אמינה, במיוחד הדגמים האחרונים של הצורה הישנה.

אבל היא לא המכונית האמינה היחידה בשוק. גם למכוניות כמו למשל ניסאן טידה, מיצובישי לנסר או הונדה סיוויק יש רמת אמינות גבוהה ביותר שלא נופלת מרמת האמינות של טויוטה.

 

אני ממליץ לך לא להסתכל רק על הקילומטראז' של הרכב, כי זה לא תמיד מדד אמיתי למצבו.

פורסם

תשכח מהקורולות היקרות האלו.

אם באמת חשובה לך בעיקר אמינות, לנסר, טידה וסוזוקי sx4 יענו על כל דרישותיך בהרבה פחות כסף.

להגיד שהקורולה יותר אמינה מטידה זה קשקוש בלבוש

פורסם

היה לי קורולה 2005, עד לפני 3 חודשים. ללא תקלות בכלל! ושידרגתי ל 2010.

דרך אגב, ברמת איבזור ה05 יותר מפוארת מה 10 ויש לי SUN+ .

פורסם

תחפש 2005 ומעלה יפנית אני לא יודע איזה כי יש קורולה טורקית אני לא יודע איזה שנתון.

 

לגבי טרייד מוביל תזהר כיש רכבים שלא טובים שנמצאים בטרייד מוביל.

 

לחבר שלי היה אצל משפחה שלו פיג'ו עם הרבה תקלות ( הבעל הקודם של הרכב היה רשלן) וגם בעיות בלאי כשבדקו היה הכל תקין אבל חלקים שמתבלים לא נואיים היו צריכים להחליף והחילפו ואחרי החלפת חלקים נשמע רעש ובכל פעם היו לוקחים למוסך ומתקנים ופותרים בעיה אבל בכל פעם היו פותרים בעיה היו מגלים עוד בעייה ואחרי כי שנה שנה וחצי הלך הגיר וכשי שמו גיר חדש נסעו חודש חודשיים והחליפו את הרכב בחברת ליסינג ואחר כך חברת הליסינג שלחה הרכב כמו כל רכב ישן לטריידמוביל.

פורסם

אני בימקומך לא הייתי ננעל על רכבים מטרייד מובייל ובודק גם ביד2, לא חסרות מכוניות שמורות מיד ראשונה עם ק"מ נמוך.

לא מזמן התחדשנו בקורולה 2006 GLI מבן אדם פרטי, מבחינת אבזור הרכב מתעלה על רכבים בני ימינו, אחרי שראינו ונסענו על הרכב אפילו וויתרנו על לכחת אותו לבדיקה.

ד.א, עדיין יש בבעלותינו את הקורולה 1993 הישנה שלנו שעברה רק 205,000 ק"מ, למעט טיפולים שנתיים והצבע שכבר התחיל לדהות ולהתקלף, הרכב במצב מצויין.

 

מה שניקרא, סוס מנצח לא מחליפים, אלה רק משדרגים!

Peugeot 3008 1.6 Premium 2021
Mazda 2 Pure White 2015

Peugeot 206 XS 2006

×
×
  • תוכן חדש...