Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי מיצובישי קולט 98

יש לי שקע איבחון בצתורת 16 פינים

האם אני יכול לחבר מתאם (ELM 327)?

ומה אני יכול לעשות כדי להיתחבר עצמאית אם הנייד לרכב

תודה

פורסם

OBDII , במקרה הטוב יהיה לך קריאת תקלות מנוע, חלקי, ואולי ללא הטעיות. בדכ לא מקצועי ולא רציני. אם כתחביב, אז אולי.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

כרגע המחשב מכיר את המתאם

אני פותח את התוכנה הזאת EasyObdII

וכאשר אני מחבר לרכב זה רושם לי אין מתח

מישהו מכיר ניתקל יודע מה צריך להיות ברכב הנל

כי הרכב היתחבר כבר בעבר לאיבחון תקלות

האם יש תוכנה אחרת

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

שלום צחי.

נכון שקיים ברכבך שקע 16 פינים אך התשתית ברכב היא לא OBD2 ולכן הסורק שלך שהוא קורא פרוטוקולים OBD2 לא יתקשר ואני אסביר מדוע -

בשקע 16 פינים בתקן OBD2 המתח הוא בפין 16 ( כמו אצלך ) והמינוס הוא בפין 1 ,והתקשורות יוצאות מפין 7 שהוא K LINE ומפינים 6,14 שהם KAN .

ברכב שלך המתח הוא אכן בפין 16 אך פין 1 הוא המוציא את המידע - K LINE לכן המכשיר שלך לא נדלק כלל .

נובע מכך שלהתחבר לרכבך יש צורך במתאם ההופך את סידור הפינים מהשקע לסורק ובתכנה ייחודית למיצובישי .

או לחבר מנורת ביקורת לפין 1 ולהוציא תקלות בפלאש ( דבר שלא ניתן בתקן OBD2 מפני שלא ניתן לייצג אות אלפביתית בהבהוב).

בברכה.

חיים יוד.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

כמו שרשמתי אני צריך עזרה בחיבור המתאם לרכב

כדי ליקראו פרמטרים תודה לעוזרים

ואיזה תוכנה ממולצת לדיאגנוסטיקה למתאם

ELM327%20USB(plastic).jpg

אני מאמין שניתן להיתחבר לרכב אם המתאם הנ"ל

פורסם

נובע מכך שלהתחבר לרכבך יש צורך במתאם ההופך את סידור הפינים מהשקע לסורק ובתכנה ייחודית למיצובישי

 

 

ואם התשובה הזאת מה ניתן לעשות

אני לא מאמין שכול אנשי המיצובישי

הולכים למורשה כאילו אין לאף אחד דרך להתחבר למחשב ההזרקה

:-(

פורסם

אצלי בפולו שנת 98 גם יש שקע OBD2 ,הנורות דולקות בELM327 אבל בתוכנה כותב שאי אפשר להתחבר למחשב של הרכב.

(בכל תוכנה אותו דבר)

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מישהו יכול להמליץ על מכשיר כמו הלאנץ או מתאם כמו ELM327

שיש לא ניסיון במוצרים יכול לתת חוות דעת. בגדול אני צריך רק

פרמטרים ותקלות

×
×
  • תוכן חדש...