Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

ברשותי דייהטסו סיריון שנת 2002 אוטומטית נפח 1.3

האוטו עבר 209,000 ק״מ ועוד 4,000 ק״מ הרכב נכנס לטיפול גדול

שבוא חוץ מכל הפלטרים שמוחלפים באופן שותף בטיפול 10,000 אני רוצה לרענן ברכב נוזלים.

 

נוזל בלמים dot 4 אשמח להמלצה על שמן איכותי ברמה גבוהה? כרגע יש ברכב שמן פזגיר.

נוזל הגה כוח לא החליפו הרבה זמן ( בהיסטוריית טיפולים לא החליפו מ-(60,000 ק״מ) כל כמה זמן היצרן ממליץ על החלפה?

במידה וכן אשמח להמלצה לשמן הגה כוח איכותי.

 

בנוגע לנוזל קירור שגם מאוד חשוב, היצרן דורש נוזל קירור LLc OAT ורוד במוסכי דייהטסו מוכרים במחסן חלפים

נוזל קירור של פז העונה לשם פז כולנט LLc גם אותו אני מחליף בטיפול לנוזל קירור מקורי של טויוטה ( שאני ירכוש במוסך מורשה),

ויהיה לי פעם אחת להשקיע ולהיות בראש שקט כמה שנים טובות.

 

שמן דיפרנציאל? לא הבנתי מזה ומתי צריך להחליף רשום בספר רכב ( שמן הינע סופי HD 80w90) אשמח להסבר?

 

בנוגע לשמן תיבת הילוכים דקסרון 3 לפי המלצת יצרן, יש למישהוא מושג כל כמה ק״מ ממליץ היצרן להחליף לרכב שלי?

בהיסטוריית טיפולים אני רואה שהחליפו שמן גיר בטיפול 150,000 השאלה עם כדי להחליף?

כרגע בבקרים יש רעש מכיוון התיבת הילוכים של גרגירי חול רוקדים רעש מציק שנעלם אחרי כמה ק״מ, אני חושב שהשמן גמור.

בכל מקרה במעדה ואכן צריך להחליף שמן גיר, אשמח להמלצה על שמן גיר איכותי?

הרכב מאוד חשוב לי ואני רוצה שהוא יקבל רענון רציני בטיפול הקרוב הכולל את השמנים והנוזלים הכי מומלצים לרכב,

כמובן שעומדים בתקן של היצרן ואני מוכן להשקיע כסף ולא לחסוך שקל שהאוטו יקבל את הטוב ביותר.

 

הדילמה הכי גדולה היא על השמן מנוע שכבר בפוסט מהעבר נאמר לי שאחרי ק״מ כל כך גבוה לא כדי לקחת סיכון ולרדת בצמיגות

היצרן ממליץ (5w30) היבואן בארץ 10w40 חצי סינטטי, מה שהרכב בעצם קיבל 209,000 ק״מ עד היום ונוסע באמת כמו שד בלי נזילה קטנה. חשבתי בהתחלה לנסות אולי 5w40 סינטטי מלא אבל זה עדיין לקיחת סיכון, אז כנראה שאני ירכוש:

 

Castrol magentec 10w40

 

או רויאל פרפל 10w40 שהבנתי שהוא סינטטי מלא.

 

בנוגע לפילטר מזגן, לא ידוע לי מתי החליפו אבל המזגן מקפיא, כל כמה זמן מומלץ בכל זאת להחליף?

 

תודה לעוזרים :-)

פורסם

שלום לך!

 

שמן גיר מחליפים על פי טויוטה המגבילה לדגם שלך כל 60.000 ק''מ

 

שמן מנוע הייתי מחליף ל5W30 וזה המלצה של יצרן אני חוזר של יצרן ולא של יבואן.אני לא מבין מי המציא את השטות הזאת לשנות את הצמיגות של שמן עלפי ק''מ.

 

הוראות יצרן קבעו 5W30 ולא כתוב בשום מסמך שאחרי ק''מ מסוים יש לשנות צמיגות של שמן מנוע.ככה זה בטויוטה.

(5W30 שמן מעודף)ככה במוסכים 10W30 .אני בטוח גם אצלך כי אצלך מכללים של טויוטה.

 

לגבי שמן דיפרציאל אם אני לא טועה הוא כיחידה עם הגיר אבל שמנים שונים.אם זה באמת ככה אז 80W90 .

 

נוזל קירור LLC של טויוטה .

חברות של שמנים זה לא כל כך משנה אבל שמנים מאיכות טובה וחברה ידוע זה עדיף.

פורסם
שלום לך!

 

שמן גיר מחליפים על פי טויוטה המגבילה לדגם שלך כל 60.000 ק''מ

 

שמן מנוע הייתי מחליף ל5W30 וזה המלצה של יצרן אני חוזר של יצרן ולא של יבואן.אני לא מבין מי המציא את השטות הזאת לשנות את הצמיגות של שמן עלפי ק''מ.

 

הוראות יצרן קבעו 5W30 ולא כתוב בשום מסמך שאחרי ק''מ מסוים יש לשנות צמיגות של שמן מנוע.ככה זה בטויוטה.

(5W30 שמן מעודף)ככה במוסכים 10W30 .אני בטוח גם אצלך כי אצלך מכללים של טויוטה.

 

לגבי שמן דיפרציאל אם אני לא טועה הוא כיחידה עם הגיר אבל שמנים שונים.אם זה באמת ככה אז 80W90 .

 

נוזל קירור LLC של טויוטה .

חברות של שמנים זה לא כל כך משנה אבל שמנים מאיכות טובה וחברה ידוע זה עדיף.

 

 

נוזל בלם של חברת ATE הוא איכותי.אצלנו משתמשים איתו.

פורסם
שלום לך!

 

שמן גיר מחליפים על פי טויוטה המגבילה לדגם שלך כל 60.000 ק''מ

 

שמן מנוע הייתי מחליף ל5W30 וזה המלצה של יצרן אני חוזר של יצרן ולא של יבואן.אני לא מבין מי המציא את השטות הזאת לשנות את הצמיגות של שמן עלפי ק''מ.

 

הוראות יצרן קבעו 5W30 ולא כתוב בשום מסמך שאחרי ק''מ מסוים יש לשנות צמיגות של שמן מנוע.ככה זה בטויוטה.

(5W30 שמן מעודף)ככה במוסכים 10W30 .אני בטוח גם אצלך כי אצלך מכללים של טויוטה.

 

לגבי שמן דיפרציאל אם אני לא טועה הוא כיחידה עם הגיר אבל שמנים שונים.אם זה באמת ככה אז 80W90 .

 

נוזל קירור LLC של טויוטה .

חברות של שמנים זה לא כל כך משנה אבל שמנים מאיכות טובה וחברה ידוע זה עדיף.

 

תודה על ההתייחסות, בנוגע לשמן, לצערי את הרכב קבלתי עם 200,000 עגול ( אני יד 2)

קניתי תרכב מאישה מבוגרת שטיפלה במוסך מורשה דייהטסו בבאר שבע וכמעט ולא נהגה באוטו,

את הרכב היא נתנה לבן שלה ולאישתו ( שתיהם רופאים) הם נסעו די הרבה 90 אחוז נסיעות מחוץ לעיר.

הרכב מאז שיצא מהחברה מהניילונים בשנת 2002 טופל אח ורק בשמן 10w40 של פז ( סינ-טלקר)

בפוסט ארוך בן לא מעט עמודים פה בפורום נאמר מהרבה אנשים שרוב הסיכויים שהגומיות שסתומים ברכב חלשות

ושמן בצמיגות יותר נמוכה עלול לגרום לנזילות בעתיד ( מה שאין כרגע) אולי בדיקה מקיפה של הרכב במוסך אמין תיתן לי אינדקציה בנוגע למצב הרכב והאם שווה לרדת בצמיגות.

מה בנוגע לשמן ברקס ותדירות החלפתו? מה היצרן אומר?

אם אני מחליף נוזל בלמים לנוזל יותר איכותי ( כרגע יש של פז) בתדירות של 10,000 ק״מ זה לא מומלץ?

מה יכולה להיות בעיית הרעש שציינתי מאזור תיבת ההילוכים?

 

אשמח לעוד חוות דעת והמלצות שמנים ונוזלים מעוד אנשים.

 

תודה.

פורסם

חברים אשמח לעוד חוות דעת ועזרה מאנשים שמבינים בשמנים?

ובכלל מכירים את הרכב שלי.

 

תודה.

פורסם

תשתמש בשמן 10W40 כמו שהרכב קיבל עד עכשיו, בק"מ הזה אל תעבור ל 5W30. אין שום סיבה שבעולם לשנות צמיגות כרגע.

 

שמן לתה"ל תחליף כל 60.000 ק"מ. אתה גם יכול להשתמש בשמן של טויוטה המקורי שניתן להשיג בארץ.

 

נוזל קירור תשתמש בפז LLC מה שנמכר במוסכים המורשים הוא מצוין ועושה את העבודה טוב מאוד, נוזל של טויוטה מקורי תמצא רק SLLC שיקר פי 2 לפחות.

 

מסנן מזגן אני כמעט בטוח שלא קיים.

 

תבדוק מה מצב המצתים והרצועה חיצונית.

פורסם
תשתמש בשמן 10W40 כמו שהרכב קיבל עד עכשיו, בק"מ הזה אל תעבור ל 5W30. אין שום סיבה שבעולם לשנות צמיגות כרגע.

 

שמן לתה"ל תחליף כל 60.000 ק"מ. אתה גם יכול להשתמש בשמן של טויוטה המקורי שניתן להשיג בארץ.

 

נוזל קירור תשתמש בפז LLC מה שנמכר במוסכים המורשים הוא מצוין ועושה את העבודה טוב מאוד, נוזל של טויוטה מקורי תמצא רק SLLC שיקר פי 2 לפחות.

 

מסנן מזגן אני כמעט בטוח שלא קיים.

 

תבדוק מה מצב המצתים והרצועה חיצונית.

 

את שמן הגיר אני יחליף, השמן שמוכרים במוסך של טויוטה זה שמן של פרסטון, או פז ( שהם לא הכי איכותיים אתה יודע)

פעם ראיתי בפורום פוסטים שאנשים שמו קישור לתמונה שרואים בקבוק של שמנים מקוריים של טויוטה ממש, שמן מנוע שבא מחול

כמו המים המקוריים עם הסמל של טויוטה.

אבל הבנתי שהיום כמעט כל מוסך מורשה כולל פולקסוואגן מכניסים לרכבים שמנים של סונול, פז, דלקול.

במידה ואני יקנה שמן גיר או נוזל בלמים אני ידאג שהוא יהיה מחברה עולמית ( קסטרול, ליקווי מולי, רויאל פרפל, מוטול.)

הבנתי גם שהמנוע של הסיריון מהשנתון הזה, זה מנוע של טויוטה יאריס אחד לאחד.

 

שמן הגה כוח? מתי היצרן ממליץ להחליף ברכב זה?

שמן דיפרנציאל?

 

תודה על העזרה.

פורסם

השמן של פרסטון הוא מגיע ממקור לא ידוע, הדבר היחידי שקושר אותו לחברת פרסטון ארה"ב הינו הזיכיון שקיבל אדון זבדה על השם.

 

לעומת זאת השמנים של פז עומדים בתקנים, ונעשה בהם שימוש לאורך שנים ברוב המוסכים המורשים ככה שאני מאמין שהשמנים שלהם טובים. דא"ג השמנים שלהם לא זולים בכלל לעומת שמנים מיובאים וגם במותגים גדולים יש לא מעט קומבינות.

 

שמן מנוע מקורי טויוטה אתה יכול למצוא בחנויות חלפים והוא מגיע בצמיגות של 10w30, אריזה של קוורט ת. ארה"ב ואריזה של גלון תוצרת הונגקונג אם אני לא טועה. שמן תה"ל גם כן אתה תמצא מקורי אבל נוזל קירור אני לא חושב שיש מקורי (חוץ מה SLLC). ואני אומר לך שהנוזל של פז יותר ממצוין.

 

המנוע הוא לא של יאריס אבל דייהטסו היא חטיבת מכוניות קטנות של טויוטה, בחו"ל אתה תמצא את הסריון שלך עם סמל של טויוטה ושם שונה.

×
×
  • תוכן חדש...