Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שיש לו 3 ילדים קטנים המליץ לי על הפלואנס שברשותו כהרכב הטוב ביותר מבחינת המרווח מאחור.

 

עשיתי בדיקה של כמה דגמים דרך האתר של icar ובאמת נראה שהוא הרכב המשפחתי הרכב ביותר. העניין הוא שראיתי שיש כמה רכבים נוספים שהרוחב שלהם קצר ב-2-3 סנטימטרים מהפלואנס. האם זה משמעותי?

 

בנוסף, בחברות שביררתי אצלם ניסו לעניין אותו במיניוואנים כמו ה-c4 פיקאסו. מעבר לזה שקשה לי לחשוב לוגית שאני נוהג על רכב ל-7 איש כאשר אנחנו רק 5 האם יש טיעונים נוספים לבעד ו/או נגד מיניוואנים?

פורסם

ראשית, הרוחב המוצהר של הרכב במפרט לא תמיד מעיד על המרווח הפנימי האמיתי. הבדיקה האמיתית, היחידה, היא להגיע לאולם התצוגה עם כסאות הבטיחות ולבדוק את המצב בפועל. אני יודע, זה מנדנד, דורש זמן, אבל זאת הדרך הבטוחה לא לטעות בעניין (בכל זאת מדובר על הוצאה גדולה, שאי אפשר להתחרט עליה לאחר מעשה).

 

שנית, תפריד בין מיניוואן, כדוגמת קיה קרניבל, פורד גלאקסי וכד' לבין מיקרווואן כמו הסיטרואן פיקאסו, פולקסוואגן טוראן ודומיהם. הראשונים אכן גדולים, מגושמים ומתאימים להסעת 6 אנשים ויותר. הרכבים בקבוצה השניה לא גדולים, פיסית (אורך ורוחב), מרכבים משפחתיים רגילים כמו מאזדה 3, פורד פוקוס וכו'.

 

לטעמי אין תחליף למיקרוואן, גם אם מדובר רק ב-3 ילדים. השימושיות גדולה לאין ערוך מכל רכב אחר. הכוונה במיוחד לאלו שיש להם כיסאות אחוריים נפרדים, כדוגמת הפיקאסו. הכסאות הנוספים במיקרוואנים מתאימים בעיקר לילדים, לנסיעות קצרות ולרוב ניתן לקפל אותם לתוך הרצפה ולהרוויח תא מטען גדול. אותם כסאות מתגלים כשימושיים כשעושים Carpoll עם הורים אחרים.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

ממליץ לך לנסות את גירסאות הסטיישן של הפוקוס ואפילו את המאגאן אשר קרסו מייבאים, הגירסאות הללו מציעות מרחב טוב יותר מאחור.

 

אכן גם לדעתי עבור משפחה עם 3 ילדים קטנים רכבים כמו הפיקאסו \ מאזדה 5 הם הרכבים המועדפים והנוחים ביותר למשפחה עם ילדים קטמים.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

ממליץ בחום לבדוק כיצד הכסאות מתחברים. כאשר בני היה צריך לחגור את עצמו בבוסטר, בפלואנס הוא לא הצליח בשל מיקום התופסנים ביחס לבוסטר שלו (הם היו עמוקים וצמודים מידי).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מה תקציבך?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

בקשר לפוקוס סטיישן, המרווח לרגליים מאחורה גרוע בצורה מאוד מפתיעה לרכב שכזה.

יש לי מושב לתינוק שהיה בקסרה 2001, יונדאי I30, פוקוס 2009 סדאן, ורק בפוקוס סטיישן 2012 הוא תופס המון מקום מאחורה.

 

כפי שציינו הכיוון צריך להיות בסגנון המיניוואנים/ מיקרוואן

פורסם
ממליץ לך לנסות את גירסאות הסטיישן של הפוקוס ואפילו את המאגאן אשר קרסו מייבאים, הגירסאות הללו מציעות מרחב טוב יותר מאחור.

 

אכן גם לדעתי עבור משפחה עם 3 ילדים קטנים רכבים כמו הפיקאסו \ מאזדה 5 הם הרכבים המועדפים והנוחים ביותר למשפחה עם ילדים קטמים.

 

מאזדה 5 הוא רכב מצויין ל-4 נפשות. סידור המושבים מאחור שולל אותו מלהיות מתאים ל-3 נוסעים מאחור.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

גמני אמליץ לך על המיני/מיקרו ואן דוגמת הפיקסו, סניק, 5008 ויש גם S-max מוצלח לפורד.

אלו כלי רכב שתוכננו עם דגש לשימוש משפחתי (וגם רוכב בודד נהנה בדרך...) והמירווח +הגובה מנעימים לכולם את הנסיעה.

השימושיות והתמורה מדגמים אלו היא מעולה. גם אם המחיר גבוה מסטיישן (שהוא סוג טוב בפני עצמו לצרכים כאלו ואחרים) - התמורה וההנאה שווים את העלות הנוספת.

אם מדובר בליסינג - יש בעיה עם הדגם הפחות מאובזר שהם מספקים, כדאי להתעקש על הדגם המאובזר והבטוח יותר.

 

עזוב את התחושה של שבעה מושבים - בחלקם השניים האחוריים הם רק לילדים קטנים, באים ע"ח נפח מטען, ותמיד יתקפלו פנימה בקלות.

ילה גבר בא נראה! מר +1
×
×
  • תוכן חדש...