Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מצטרף להמלצה על החנות שמעליי. גם אני קניתי משם שעון והמשלוח והשירות מהשורה הראשונה.

 

חשוב! לראות את השעון בעיניים ורק אז להזמין באינטרנט. שעונים במציאות לרוב נראים אחרת לגמרי (במיוחד בכל הקשור לגודל).

 

ולענייננו- מציע לך לבדוק אם השעון של CERTINA מסדרת DS-ACTION הוא לטעמך. יש רגילים ויש כרונוגרף. אני מתעצל בלשים קישור כי אני כותב מהסלולרי. מחירם הוא סביב ה1700-2000 ש"ח. רק אומר שלמעט אתר היצרן, ואתר היבואן בארץ- לא מצאתי שעונים שלהם באמאזון/ איביי, ובטח שלא במחיר שפוי יותר.

 

בהצלחה.

מדהימים!!! בנתיים אני רושם את הדגמים שאהבתי,יום ראשון נקפוץ לחנות לראות אותם,אגב ממש אהבתי את זהhttp://www.youtube.com/watch?v=zL0dOkyHZ8U

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה מחפש שעון של חברה רצינית או סתם שעון שיראה יוקרתי? ב2000 ש"ח לא תמצא שעון יוקרה, בטח שלא אוטומטי, במקרה הטוב תוכל למצוא דגמי כניסה עם מנגנוני קוורץ של טיסו או סרטינה (אין בכך שום דבר רע, הם עדיפים לאין שיעור על פני שעוני Guess).

מה רע בguess?

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם
???

אתה מוזמן להציץ בתשובה שאני נתתי; יש לאוריינט ולסייקו שעונים מעולים באותה הרמה של זו השווייצריים (ואולי אף עמידים יותר?) במחירים טובים. לבחור שמחפש - ראיתי שאתה לא פוסל גם שעוני צלילה, לכן קבל גם הצעה זו - http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_ss_i_0_9/179-2356984-7129565?url=search-alias%3Daps&field-keywords=orient%20mako&sprefix=orient%20ma,aps,629&rh=i%3Aaps%2Ck%3Aorient%20mako

למרות שלדעתי שעון צלילה לא משדר סולידיות. הוא יכול גם להתאים לחליפה אבל אז הוא ישדר רצינות ספורטיבית ואני מרגיש שאתה מחפש רצינות "נינוחה" יותר.

שעון יפה!! קלעת לטעמי =]

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם
מה רע בguess?

 

מנגנון קוורץ סיני או במקרה הטוב מיוטה או סייקו בסיסי בתוך גוף שמיוצר בסין וכל זה במחיר מנופח כי יש על זה סמל של חברת אפנה.

 

אגב ה DS Action Automatic הרבה מעבר לתקציב שלך http://www.amazon.com/Watches-CERTINA-Certina-Action-C0134071705100/dp/B009ENON20

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

שעוני CERTINA האוטומטיים אכן יקרים למדי (החל מ3500 ש"ח).

 

בארץ, סדרת DS- ACTION, בעלי המנגנונים הלא אוטומטיים עולים כ1900-2200 ש"ח לדגמי הכרונוגרף (המחיר גם בהתאם לרצועה- גומי או מתכת). הדגמים שאינם כרונוגרף עולים סביב ה1600 (המחירים נכונים לפעם האחרונה שבדקתי- בחנות קניון הזהב שבראשל"צ).

 

 

נ.ב. יש גם כאן חלק מדגמי הסרטינה של הסדרה. המחירים, נעים מ1450 ש"ח ומעלה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

מתעלק על השרשור,

 

כבר כמה זמן שמתחשק לי להתחדש בשעון ״חדש״ ואשמח לעזרתכם בהמלצה לאתר ממנו ניתן לרכוש שעונים משומשים מקוריים.

 

אם זה רלוונטי אני מדבר על Cartier או Brietling.

 

תודה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מקפיץ כי ממש מגרד לי לקנות עוד שעון אבל לא רוצה להוציא סכום ארבע ספרתי על אוריס או לונג'ין. למי כאן יש Orient Mako?

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
כמה אוטומטים יפים ואיכותיים למדי בתקציבך ואולי גם לטעמך. זה רק לכיוון, כדאי לך לנסות ולראות בעין בחנויות בארץ לפני קנייה גם אם תרכוש בסופו של דבר באינטרנט.

 

http://www.amazon.com/Hamilton-H70685337-Khaki-Field-Watch/dp/B002MZZBKA/ref=sr_1_23?s=watches&ie=UTF8&qid=1356635119&sr=1-23&keywords=hamilton

 

http://www.amazon.com/Bulova-Accutron-Amerigo-Automatic-63B022/dp/B003ZUAK0C/ref=sr_1_62?s=watches&ie=UTF8&qid=1356635440&sr=1-62&keywords=bulova

 

http://www.amazon.com/Orient-CFA05002B-Sapphire-Crystal-Carbon/dp/B002LE7AZQ/ref=sr_1_35?s=watches&ie=UTF8&qid=1356635603&sr=1-35&keywords=orient

 

ההמילטון ממש יפה !

עשית לי חשק :)

!AWDSOME

פורסם

לי יש מאקו כחול .והוא באמת שעון מעולה ותמורה מצוינת למחיר . בחיםם הוא נראה יותר טוב מבתמונות הגימור מצויון והמנגנון האוטומטי אמין מאוד. בקיצור מומלץ בחום

...Our necessities are few but our wants are endless


×
×
  • תוכן חדש...