Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריכוז סרטוני מצלמות רכב של דבילים


יוסי פרנקוס

פוסטים מומלצים

ובהמשך לדברי 'לב טוב', בירידה ל-431 מ-1 נראה שיש כ-500-600 מטר של נתיב יציאה. אם אתה בו, מותר לך לחלוף על פני הרכב האחר. 

 

לגבי עקיפה מימין/שמאל או האטה לפני הגעה לאותו נתיב, זה ענין גם של תכנון נהיגה וראיה קדימה. 

 

לגבי "אף אחד לא יכול לדעת", יש אמצעי אכיפה טכנולוגיים או שסתם במקרה או לא יהיה שוטר ממקום על אי התנועה בירידה או שנוסע במקרה אחריך ברכב גלוי/סמוי. וכן, אם יעצור אותך לצד הדרך יש בכך סיכון, ולכן בדר"כ הניידת תהיה מאחוריך להגן ולהיראות ועליך להישאר ברכב, חגור.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עקיפת רכב משמאל ואז יציאה ימינה היא מעשה נפוץ במקומותינו. אם הדבר נעשה בתכנון מספק מראש זה תקין, אבל הבעיה היא שרבים עוקפים ממש לפני שהם רוצים לצאת - לפעמים אפילו  בנתיב השלישי מימין - ואז מושכים חזק ימינה כדי לצאת, תוך בלימה לא עדינה שמאלצת את הרכב בימני לבלום, ואף מעבר על ה-815. לפני איזה שנה היה שרשור בפורום המשפטי של מישהו עושה זאת במחלף ״פז״ ב-22 דרום, ממש שמחתי לאידו, כי אני סופג את ההתנהלות הזו במקום הזה בממוצע פעמיים בשבוע (צתוך הכרת מורכבות ההשתזרות ב״הסתדרות צפון״ ו״ידין״ אני נוהג לעבור לימני לפחות קילומטר לפני היציאה הזו).

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לגבי נת"צ +2 - כאשר אני נוסע בו (כמובן עם עוד נוסע) ועוקף רכבים שנמצאים משמאלי? האם יש לכך התייחסות שונה בחוק?

 

ואכן, אחד הדברים המכעיסים לגבי אנשים שנוסעים בנתיב האמצעי ולא בימני ביותר, זה שעדיין הם חושבים שהם בסדר כי הם לא בשמאלי ביותר. מה שלמעשה הם עושים - זה לקחת כביש שהושקעו בו משאבים רבים כדי שיהיה שלושה נתיבים או יותר ולהחליט על דעת עצמם להפוך אותו לכל משתמשי הדרך לכביש בעל שני נתיבים (כמובן אם אף אחד לא יעקוף מימין).

 

 

 

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, גור אדם כתב:

מה לגבי נת"צ +2 - כאשר אני נוסע בו (כמובן עם עוד נוסע) ועוקף רכבים שנמצאים משמאלי? האם יש לכך התייחסות שונה בחוק?

לכאורה לזה הוא נוצר. נתיב לעקיפה מימין לתח"צ או רכבים רבי תפוסה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נת"צ מוחרג בתקנות, הוא כמו נתיב יציאה או השתלבות, מתיר עקיפה/חליפה מימין. התנאי הוא, כמובן, שאתה נוסע בו כחוק.

  • אהבתי 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, sperial כתב:

נת"צ מוחרג בתקנות, הוא כמו נתיב יציאה או השתלבות, מתיר עקיפה/חליפה מימין. התנאי הוא, כמובן, שאתה נוסע בו כחוק.

יש שעות שהנתיב הזה לא מתפקד כנת"צ, ואז למעשה אין הגבלה חוקית בנסיעה בו.

 

כמו כן, נהג חדש(או סתם אחד שלא בטוח בעצמו), ירצה הרבה פעמים לנסוע בימין, מסיבות מובנות.

 

לגבי נתיב אמצעי, נסיעה בו במהירות נמוכה משמעותית מהמקסימלי ומהזרם הכללי(למשל, 80, כאשר אפשר 100), יכולה להוביל למה שברוסית נקרא "יצירת מצב תאונה", כלומר, תגרום לשאר משתמשי הדרך להסתכן, כשהם נאלצים לסטות מהנתיב או לשנות מהירות. כלומר: אי התחשבות בנהגים אחרים. לא בטוח אם יש בסיס חוקי כאן, אבל יש גם חוקים פנימיים של תנועת רכבים, והם לא תמיד זהים לחוקים הנאכפים על ידי משטרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם מדברים על קיפוח זכות:
שני מקרים של קיפוח זכות בכביש 1 לכיוון ת״א במחלף חמד (אבו-גוש).
אוטובוס אגד נדחף לאוטובוס פרטי, מיד לאחר מכן רכב פרטי נדחף לפניי.
שניהם נוסעים באופן ברור על הנתיבים של ירידה ימינה במחלף.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, bigfoot7375nadav כתב:

ואם מדברים על קיפוח זכות:
שני מקרים של קיפוח זכות בכביש 1 לכיוון ת״א במחלף חמד (אבו-גוש).
אוטובוס אגד נדחף לאוטובוס פרטי, מיד לאחר מכן רכב פרטי נדחף לפניי.
שניהם נוסעים באופן ברור על הנתיבים של ירידה ימינה במחלף.

 

אולי אם השוטר בסוף היה של משטרת התנועה, הספארק היה מקבל דוח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, Cherniy Bumer כתב:

אולי אם השוטר בסוף היה של משטרת התנועה, הספארק היה מקבל דוח

לצערי, רוב הסיכויים שאתה טועה.
רוב השוטרים שאני פוגש בכביש (כולל משטרת התנועה) עסוקים בלעשות עבירות יותר גרועות ממה שהספארק עשה.
אחת הסיבות (ויש רבות) שהפסקתי את ההתנדבות ב״שומרי הדרך״ היתה שבפקק נוסע בכביש 1, דיווחתי על ניידת ללא אורות או סירנה שעוקפת על השוליים.
נפסל. לא נשלח אפילו לבדיקה.
וזה מחזיר אותי לפוסט מה-4 באפריל.
נסגר ללא חשד לעבירה פלילית ואפילו לא נשלח למשטרת התנועה.

הרבה שוטרים במשטרת התנועה עם עבריינים קשים בעצמם אז מה הפלא.
מי אמר משטרע ולא קיבל?

  • אהבתי 4
  • מבאס 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זאת אומרת במרכז? 2 ק"מ מזרחה והחברה של ג'לג'וליה( כנראה אלה שבסרטון) לא מביישים את החברה מהכפרים בצפון. 

 

לא פעם עקפו אותי מהשוליים בכביש 444 במקטע שבין ראש העין לטירה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 46 דקות, lm007 כתב:

אחד הדברים ההזויים שראיתי באיזור המרכז, בד"כ קורה באיזור הכפרים בצפון.

 

זה הנורמה, לא? לקח לי פעמיים, כדי לראות שהרכב השני גם עושה עבירה. נסיעה בשוליים, חוסר איתות - עוד יום בכבישי מדינת ישראל, מדינת האפשרויות הבלתי מוגבלות.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...