Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש לנו סוף סוף ייצוג בGTA Vice City!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שימו לב לתגובות של הגרמנים ה''נחמדים'' האלה. פשוט מגעיל :snipersmi

איך תגובות על סקין של מכונית הופכת לשיחה עם מילים כמו:

hitler
Israel scheisse ist
sry israel ist scheiße
ועוד כמה...

:evil:

פורסם
שימו לב לתגובות של הגרמנים ה''נחמדים'' האלה. פשוט מגעיל :snipersmi

איך תגובות על סקין של מכונית הופכת לשיחה עם מילים כמו:

ועוד כמה...

:evil:

מישהו יכול להסביר לי מה בדיוק אומרים המשפטים השני והשלישי ?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אני מדמיין או שיש לה הנעה אחורית? :-)

למשטרה בGTA VC יש הנעה כפולה (כדי שה"ירוקים" יוכלו לרדוף אחריך גם בחוף)

 

ערכתי קצת את הנתונים, הורדתי את מידת ההאצה, שינית מהנעה כפולה להנעה קדמית ועכשיו אני עובד על מתלים חדשים בגובה המתאים (הרכב יחסית גבוהה וכל פניה מסתכמת בתהפכות טוטאל-לוסט. ממש כמו במאזדה אמיתית :-) )

פורסם

תופים בבקשה!

זהו. סיימתי את יישור הקו למאזדה. אחרי לילה לא קצר.

 

מה שונה?

1) סוג ההנעה - שונתה מכפולה לקדמית

2) משקל הרכב - מ1600 ל-1224.5

3) מידת ההאצה של הרכב. הרכב האיץ חזק מדי בגרסאת המקור ו"סירסתי" אותו.

 

מה שופר?

1) אחיזה - האחיזה המקורית הייתה זוועתית. העתקתי את האחיזה מרכב בשם באנזיי. לוקח פניות כמו גדול גם במהירות גבוהה וללא איבוד אחיזה.

2) מתלים - מתלים מקורים היו באמת זוועתים. קשים כמו אבן. עכשיו הם רכים ומתנדנדים כמו קורטינה.

 

והתמונות להנאתכם: (מקווה שע"פ הסדר)

1) נסיעה שגרתית בפרברים של פלורידה

2) זריקת זנב ביו-טרן

3) המנוע

4) אחת הלאנטיסים שהקריבו את חייהן במהלך סדרת הניסוים. נכנסתי במהירות גבוהה לפניה והתהפכתי

5) שימו לב לחלון האחורי - בובה של.... הומר סימפסון?!

fsscr003.jpg

fsscr006.jpg

fsscr012.jpg

fsscr001.jpg

fsscr015.jpg

פורסם

יש מצב שמישהו שולח לי את הדיסקים למשחק???

 

 

 

תודה מראש -

אני...

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם
שימו לב לתגובות של הגרמנים ה''נחמדים'' האלה. פשוט מגעיל :snipersmi

איך תגובות על סקין של מכונית הופכת לשיחה עם מילים כמו:

ועוד כמה...

:evil:

:bad-word:אני לא מאמין שאנשים שכחו איפה הייתה השואה!! :mad2:

תתעוררו כבר!!!!!!!!

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
תופים בבקשה!

זהו. סיימתי את יישור הקו למאזדה. אחרי לילה לא קצר.

!

אתה גורם לשנאה של ישראל בעולם כולו !

יש דברים שעדיף לשמור בתוך המדינה (שהיא משתמשת בניידות לאנטיס)

 

עדיף כבר לשים ניידת קורולה או קארינה :wink:

 

 

נ.ב. אני מתגעגע לימים שהיה לי זמן לשבת לילה שלם על GTA 1.....

:roll:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אתה גורם לשנאה של ישראל בעולם כולו !

יש דברים שעדיף לשמור בתוך המדינה (שהיא משתמשת בניידות לאנטיס)

 

עדיף כבר לשים ניידת קורולה או קארינה :wink:

 

 

נ.ב. אני מתגעגע לימים שהיה לי זמן לשבת לילה שלם על GTA 1.....

:roll:

 

או ללכת לקראת הגרמנים ולהביא איזה פאסאט

פורסם
למשטרה בGTA VC יש הנעה כפולה (כדי שה"ירוקים" יוכלו לרדוף אחריך גם בחוף)

 

ערכתי קצת את הנתונים, הורדתי את מידת ההאצה, שינית מהנעה כפולה להנעה קדמית ועכשיו אני עובד על מתלים חדשים בגובה המתאים (הרכב יחסית גבוהה וכל פניה מסתכמת בתהפכות טוטאל-לוסט. ממש כמו במאזדה אמיתית :smile: )

ד''ר באיזה רכב החלפת את המאזדה?

הורדתי את התוכנה שרשום עליה ב-README אבל אני צריך לבחור באיזה רכב להחליף את הלאנטיס, בחרתי להחליף במשטרה אבל המשחק לא עולה :-x ומתי שהחלפתי עם כל רכב אחר הלאנטיס לא מופיעה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...