-
הודעות
481 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי חיים שטיין
-
עוד רכב נוסף למשפחה [שברולט בל אייר 1955]
חיים שטיין פרסם הודעה בנושא של חיים שטיין בתוך רכבי אספנות
השבוע שיפצנו את הסטרטר. היה חופש בבוקסות חופש של איפשר עבודה סדירה של המתנע. המתנע פורק המכסה והפעמון נשלחו לחרט לחריטה והתאמה של הבוקסות המזלג של המשלב נמסר למילוי השיניים שלו אחר כך הורכב המתנע נצבע והורכב. עכשיו הוא מתפקד באופן תקין השבוע נתחיל שיפוץ של מערכת הבלימה. היא מתפקדת אך בצורה לא טובה. אחר כך נבנה מערכת חשמל חדשה שאלה שעלתה במוחי איך מנקים ומבריקים את כל הנקלים בצורה קלה ומהירה ? מה עושים אם פריטים מצופים ניקל שהציפוי לא טוב ומפתח חלודה ? מצורפים תמונות של הסטרטר וחלקיו שעברו חריטה. ומבט חטוף של תא המנוע עריכה: שלמה אני לא מצליח לשלוח לך ה.פ -
השבוע נכנס רכב חדש למשפחה שברולט בל אייר 55 4 דלתות 6ציל' 235' הרכב יזכה לשיפוץ אך קודם כל הוא יושמש למצב נסיעה בעקבות הרכש החדש החדש יהיו שינועים בצי המצב כרגע המנוע מניע מערכת הבלמים וההיגוי יעברו רענון כמו כן גם מערכת חשמל כרגע אני עוד בודק מה יש מה חסר ומה צריך לעשות. אבל בינתיים צריך סטרטר נורמאלי, זוג ג'אנטים 15' 5 חורים אם קליפסים לטסה לא אם טבעת וכל חלק אחר שיש
-
אכן הרימו סוללות עפר שמסתירות אך יש פירצה קטנה דרכה יוצאת תמונה יפה. אם אני יוכל אני יעבור שם ביום שישי הקרוב
-
קצת יותר טוב. אבל אם אתה מגיע מכיון הגן הלאומי בחניה הראשונה לפני הירידה לחוף יש פינה שצופה לים וגם המסגד נראה באופק. אני לא מצליח למצוא תמונות כרגע אבל תמונה שצילמתי הייתה נראת כמו נוף בגלויה
-
למכירה מערכת נייטרוס של NOS עם הרבה תוספות.
חיים שטיין פרסם הודעה בנושא של חיים שטיין בתוך מכירה - חלקים, חלפים, אביזרים, שיפורים ועוד
up.... -
קיט נייטרוס של חברת NOS עם 3 מצבים 30 כ"ס, 50 כ"ס 70 כ"ס. אין צורך בשום שינויים או חיזוקים במנוע. הקיט ימכר עם תוספות כמו פורק חיצוני של חברת ZEX מחמם בקבוק של חברת ZEX שעון לחץ וסוגר חשמלי לבקבוק. המערכת יחסית פשוטה להתקנה ורוב העבודה של חיבור המערכות החשמליות, מדובר בתמורה הטובה ביותר בין שקל לכ"ס. 0524205432 לפרטים נוספים ושאלות. מחיר גמיש.
-
יפה מאוד עצה קטנה בחניה הראשונה מהכניסה יש נקודה שמעמידים את הרכב ותופסים בתמונה אחת גם את הים וגם את הצריח של המסגד אני גם אוהב לצלם את הרכבים שלי שם
-
700-249 וויליס עבר תאונה ב1971 טנדר\מסחרי ? 18-545 פורד פרפקט עבר תאונה ב65 הערכת הנזק שלו הייתה 760 ל"י. ובלאי [כנראה ירדת ערך] 30% 97 לי לפי דעתי שתי הרכבים כבר ירדו מהכביש רק מעניין אותי כמה זמן אחרי שתוקנו. יש לי תיעוד מתאם חברת הביטוח שטיפלו המקרים אם זה מעניין ועוד אחד 82-707 שברולט 1955 מה שמעניין אותי זה הרישום הקודם שלה. הרכב מודל 1955 ונרשם רק ב1959 איפה הוא נעלם 4 שנים ?
-
מערכת של חברת NOS פשוטה מאוד להתקנה. למערכת 3 מצבים של תוספת כח, 30 כ"ס, 50 כ"ס ו 70 כ"ס. המערכת מתאימה לכל רכב ואין צורך בחיזוקים למנוע. עם הערכה הקונה יקבל פורק חיצוני לנייטרוס של חברת ZEX ,מחמם בקבוק של ZEX ,שעון לחץ, ופותח בקבוק חשמלי. ינתן מחיר מיוחד למי שיקנה הכל ביחד אבל יש אפשרות לקנות גם בחלקים. דניאל 0524205432. עדיף ליצור קשר בטלפון, גם הודעה זה בסדר.
-
בהצלחה. אוטו אם הרבה פוטנציאל
-
שיפוץ יפה. ששיפצתי את הפורד פרפקט רכשתי גומיות לשמשות לפי מידה אצל ירגום. גומי אם פס לבן באמצע
-
על הסבה של הארלי שמעתי גם מפי המעסיק שלי
-
קצת סטייה מהנושא. תלת אופנוע צבי, מיכלין צבי, שלום שיינפלד. אם מישהו יכול לעשות קצת סדר בדברים המעסיק שלי בעבודה סיפר שבצעירותו הוא עבד אצל מיכלין צבי שהיה מיבא אופנועי BSA מפרק ומשפץ אותם ומסב אותם לתלת אופנוע אבא שלי עבד במוסך הגל בשנות ה80. והסתבך אם האופנוע הפרטי שלו [היה לו ג'וואה] האופנוע נסע רק אחורה [כנראה המנוע הסתובב הפוך] ואף אחד לא הצליח לסדר את זה. רק אמרו שיחכה שיגיע לקוח שמתעסק אם מערבלי בטון קטנים הוא מבין בזה. וכך היה הגיע הלקוח והאופנוע חזר לנסוע קדימה. אחר כך אבא שמר איתו על קשר ואותו בן אדם סיפר לו שהוא היה מייצר תלת אופנוע. אותו בן אדם התעסק אם מערבלי בטון קטנים מונעים במנוע דיזל ובית המלאכה שלו היה בראשון הבנתי שמיכלין צבי הבית מלאכה שלו היה בסביבות יפו [אני לא זוכר בדיוק איפה המעסיק שלי זוכר בבירור].והבית מלאכה של שלום שיינפלד ברח' הסדנאה [כמו שמופיע בכתבה] האם היו כמה יצרנים לתלת אופנוע צבי ? מישהו יכול לשפוך אור על הלקוח שהתעסק אם מערבלי בטון? דרך אגב השבוע נמצא עדות למישהו שטוען שאבא שלו היה שותף במפעל להרכבת למברטות בקרית שמונה
-
תמונות ממסע תאילנד-טורקיה על כבאית מפתח תקווה
חיים שטיין פרסם הודעה בנושא של sinkto בתוך רכבי אספנות
החלמה מהירה לפצועים -
האירוע המוטורי המרכזי של מועדון החמש בפארק הלאומי ר"ג 17.10.14
חיים שטיין פרסם הודעה בנושא של מועדון החמש בתוך רכבי אספנות
ואני חשבתי שאני בא להנות ולא "לעשות בייביסיטר" לאוטו. יש מספר אירועים שאני שמח להגיע אליהם כל שנה ולהנות בהם ולא להיות צמוד לרכב ולהסביר לאנשים לא לדפוק על האוטו לא להישען על האוטו. השנה החלטתי לא להבריק מה שהבריח קצת את הנשענים. היה לי עצוב לראות מוסטנג אחד שהבעלים שלה היה עסוק בלהעיר לכל כך הרבה אנשים שלא מכבדים את הרכב ובאמת שהוא היה סבלני ולא צעק וקם לעבר להעיר רק במקרים חריגים שהיו רבים במספר בכל אופן אני מקווה שזה לא הרס לו את האירוע באירוע סוף הקיץ אני מאוד נהנה לשאוף השראה מרכבים ושיפוצים אחרים להכיר חברים חדשים ולשוחח אם חברים וותיקים וכמובן להציג את היצירה שלי ששוב אגיד באתי להציג אותה ולא לשמור אליה ולפי דעתי אם אני יעשה חיבלול אך ורק לרכב שלי הוא יראה כאילו הוא בעונש ויוריד את היצוגיות של השורה בה הוא מוצג. עוד שתי דברים קטנים שהפריעו לי בדף ההוראות שחולק בכניסה הופיע שצריך להיות מטף בקרבת הרכב היה אפשר לצרף את ההוראה הזו גם לשאר ההזמנות ולא רק בכניסה כי הייתי יכול להגיע מצויד במטף שלא נצטרך אבל אם. סרט הסימון שהיה ברצפה אני מניח שהוא זה שיצר את הסדר של השורות והיה צריך להוות סוג של חיבלול. היה מוטל על הרצפה מעט אחרי תחילת האירוע וראיתי כמה אנשים נתקלים בו וכמעט נופלים [בנקודה אחת מישהו דורך אליו בנקודה אחרת מישהו נתקל בפס ברגל]. גם באירוע פתוח המזמין צריך להתחשב ולהקל על המועדון ולא לעשות "טובה" שאתם עורכים את האירוע שלכם.ואחר כך שואלים איך מגדילים את כמות הרכבים באירוע כמו זה גם לא נתנו לקהל להיכנס לאוטובוסים שהוצגו שזה גם היה חבל מזל שלפתוח מכסה מנוע היה מותר להם אבל אם כל הנקודות הקטנות האלה היה אירוע מאוד יפה אותי הנקודות הקטנות האלה לא ישברו ביינתים ואני אני מקווה שגם את שאר "המתלוננים" -
האירוע המוטורי המרכזי של מועדון החמש בפארק הלאומי ר"ג 17.10.14
חיים שטיין פרסם הודעה בנושא של מועדון החמש בתוך רכבי אספנות
הייתי. השער היה פתוח נהנתי. רק חבל שהשנה לא היה רונדו כמו בשנים הקודמות השילוט מכיון מסובים עד הפארק היה טוב, גם לסדרנים המתנדבים וכל העוסקים במלכאה הייתי רוצה להגיד תודה. היה אירוע נפלא -
יש פורד THAMES בפ"ת
-
שוקעתיק: מכירה בלבד של חלקי חילוף / אביזרים לרכבים קלאסיים
חיים שטיין פרסם הודעה בנושא של razmel בתוך רכבי אספנות
מנועי מגב למגוון רכבים בעיקר לרכבים אירופאים פיאט 127,850,פיורינו,אונו פג'ו 404 אופל רקורד,קדט סובארו פורדים ועוד למגוון רכבים. קיימים גם מנגנוני ווישר זרועות ועוד חלקים פרטים בה"פ -
בהצלחה בהמשך השיפוץ רכב מאוד נחמד
-
צליל גירגור מהמם בעקבות חור בדוד האחורי וצרות עם הרשויות והשכנים,מה לעשות?
חיים שטיין פרסם הודעה בנושא של much בתוך רכבי אספנות
אני רוכב כרגע על אופנוע "מודרני" הונדה CB250 1993 שמותקן אליו סעפת 2ל1 אם דוד פתוח [ללא משתיק בכלל דוד חלול] האופנוע מייצר רעש מאוד יפה וחזק. המעסיק שלי טוען שאני מגיע בבוקר לעבודה שומעים אותי קילומטר לפני שרואים אותי. אם השכנים אין לי בעיות אבל אני מרגיש שהרעש שלו מייצר מטרד בגלל זה אני משתדל בבוקר לחמם אותו בסרק ולא לעלות טורים באיזורים מיושבים [אני יוצא לעבודה ב5:30 בבוקר]. גם לא לתת הרבה גז ליד מכוניות חונות כי האזקות שלהם מתחילות לצפצף יש חבר אחד שאני מבקר אותו אני משתדל לכבות מנוע מרחוק ולדחוף את הכלי כמה מטרים כדי לא להעיר את ההורים והשכנים שלו. אם כל זה אני אומר שהאופנוע הבא שלי יהיה בעל מנוע גדול יותר ומערכת פליטה גדולה יותר שהוא יעשה יותר רעש. כי זה לא רעש זה מוזיקה שבעניי יותר יפה מכל מוזיקה יותר יפה מכל כלי נגינה אחר. אבל צריך להיתחשב גם בסביבה ואם זה מפריעה לה אז צריך למזער נזקים. חשבת על טי אם פרפר לאגזוז אם עוד דוד פתוח ? -
ערן שלום יש ברשותי חלקים לשברולט C10 ואנדורה ועוד כמה מתוך המשפחה מחר [באור יום אחפש אבורך את הרוטורים]
-
שוקעתיק: מכירה בלבד של חלקי חילוף / אביזרים לרכבים קלאסיים
חיים שטיין פרסם הודעה בנושא של razmel בתוך רכבי אספנות
זוג בקליות איתות ימין+שמאל אלפא סוד/ספרינט בקלית איתות סובארו פנס ראשי מלבן יש גם מסגרת לפנס זוג פנס ראשי מלבן -
רק אחרי שקראתי את מהללי הנסיעה הבנתי למה לא עצרת בתחנת דלק בכביש שש אבל שמחתי לראות את דוקסית בנסיעה וככה זה היה נראה בכביש 6
-
לא שיפוץ... לא בנייה... ה-BiS - בריטי שנת 1952 שקיבל חיים אחרים
חיים שטיין פרסם הודעה בנושא של lior_baruch בתוך רכבי אספנות
אהבתי האופנוע מאוד יפה. כשראיתי אותו בתחילת דרכו לא האמנתי ממש נגיעה אפילו אבא שהוא משומרי המקוריות אמר שהוא יפה -
אחרי הרבה זמן אבל הרבה זמן עידכון קטן העבודה על השילדה נגמרה והמרכב חזר באופן זמני. זה זמני כי האוטו עובר דירה יותר נכון הפחחיה עוברת דירה. בבית החדש יופרד המרכב שוב לצורך צביעת תחתית המרכב, והרכבת גומיות וברגים באופן סופי אחר כך תימשך העבודה על המרכב וכל חלקיו. יודגש כי בשלב הזה הרכב עובר פחחות וצבע וכל המכלולים שמורכבים בשילדה יפורקו בשלב מאוחר יותר וישופצו במידת הצורך. שבוע הבא מיצי ואני חוגגים שנתיים קצת תמונות [התמונות באיכות לא טובה יד רשעה נגסה בפחחיה המיסקנה והקטינה אותה {או שמיצי גדלה } ]
