Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אצלנו בשכונה פעמיים בשבוע בא רכב של העירייה עם 3 אספנים

ואוספים הכל...לא בטוח שזה אספנות אבל זה אולטימטיבי!

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
איתך בעיניין ה E-TYPE

 

האחת והיחידה

 

אבל

 

כשיש חלום שמתחיל להתגשם אז הוא קודם - ראה ערך לוטוס יורופה

 

ולמרות

 

שבשורה התחתונה

 

הרבה מאוד רכבים הם מדהימים מבחינתי

מה קורה עם הלוטוס ומתי נראה אותה במפגשי מועדון ה 5?

אייל

פורסם

מרצדס טרום מלחמת העולם השניה

 

Duesenberg - מראה מושלם, מתקדמת מבחינה טכנולוגית (למעטים בזמנה שיכלו להרשות לעצמם רכב פאר עם שני גלי זיזים עיליים וארבעה שסתומים לצילינדר), אפילו השם שלה מושלם...

 

duesenberg%20victoria%20convertible%20by%20rollston%201935.jpg

בברכה,

גלעד

פורסם

טוב נו, אז כנראה שאין רכב אספנות מושלם, אבל בכל זאת, מכל הרכבים שניתן להשיג בארץ בתקציב

שלא עולה על 20K$, לאיזה רכב יש יותר כבוד?

פורסם
טוב נו, אז כנראה שאין רכב אספנות מושלם, אבל בכל זאת, מכל הרכבים שניתן להשיג בארץ בתקציב

שלא עולה על 20K$, לאיזה רכב יש יותר כבוד?

אני מוכן למכור לך את שלי ב 20$...

השאלה היא האם אתה מוכן לקנות :wink:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
מרצדס טרום מלחמת העולם השניה

 

Duesenberg - מראה מושלם, מתקדמת מבחינה טכנולוגית (למעטים בזמנה שיכלו להרשות לעצמם רכב פאר עם שני גלי זיזים עיליים וארבעה שסתומים לצילינדר), אפילו השם שלה מושלם...

 

דוסנברג היתה חברת האם של קורד, שכבר הוזכרה קודם. זה תמיד מדהים להסתכל על האמריקניות של היום, ולחשוב על התקופה (שנות ה-30) שעשו בארה"ב דברים שלא התביישו לעומת הרולס-רויס, הדלאז' והמרצדס של אותן שנים

פורסם
דוסנברג היתה חברת האם של קורד, שכבר הוזכרה קודם. זה תמיד מדהים להסתכל על האמריקניות של היום, ולחשוב על התקופה (שנות ה-30) שעשו בארה"ב דברים שלא התביישו לעומת הרולס-רויס, הדלאז' והמרצדס של אותן שנים

עד שבאו משברי דלק בשילוב עם תעשיית הרכב היפנים שהפכה את התעשייה האמריקאית למה שהיא כיום....

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

אגב, ותקנו אותי אם אני טועה, הקורד משנת 1929 היתה בעלת הנעה קדמית, ולכן הקדימה במספר שנים את סיטרואן בתחום.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
דוסנברג היתה חברת האם של קורד, שכבר הוזכרה קודם. זה תמיד מדהים להסתכל על האמריקניות של היום, ולחשוב על התקופה (שנות ה-30) שעשו בארה"ב דברים שלא התביישו לעומת הרולס-רויס, הדלאז' והמרצדס של אותן שנים
היתה חברה בת, נקנתה ע"י קורד בשנת 26.

ואכן, סיטרואן אינה הראשונה ליצר מכונית עם הנעה קדמית.

בברכה,

גלעד

פורסם
אגב, ותקנו אותי אם אני טועה, הקורד משנת 1929 היתה בעלת הנעה קדמית, ולכן הקדימה במספר שנים את סיטרואן בתחום.

היא היתה גם הראשונה, אם אני זוכר נכון, להציע יחידות תאורה נפתחות מלפנים.


×
×
  • תוכן חדש...