Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יגואר E-TYPE. אני מוכן להתפשר בעניין הצבע.

 

 

איתך בעיניין ה E-TYPE

 

האחת והיחידה

 

אבל

 

כשיש חלום שמתחיל להתגשם אז הוא קודם - ראה ערך לוטוס יורופה

 

ולמרות

 

שבשורה התחתונה

 

הרבה מאוד רכבים הם מדהימים מבחינתי

dreamPCDV0021.JPG

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
איתך בעיניין ה E-TYPE

 

האחת והיחידה

 

אבל

 

כשיש חלום שמתחיל להתגשם אז הוא קודם - ראה ערך לוטוס יורופה

 

ולמרות

 

שבשורה התחתונה

 

הרבה מאוד רכבים הם מדהימים מבחינתי

 

מה זו הלוטוס הזאת?

היא מישראל?

פורסם

לא חשבתי שאגיב פה, כי לכל מכונית יש לי פינה חמה בלב, אבל במחשבה נוספת יש בכל זאת אחת נכספת ביותר. לא נהגתי בכזו מעולם. אפילו לא ישבתי בתוכה.

 

האולטימטיבית: Cord מ 1936/7.

 

 

 

 

Cord_37_Super_Charged_White_sf.jpg

 

אפשר גם קונברטיבל:

 

1937%20Cord%20812.jpg

 

גם באדום הולך:

 

Tomoyuki_cord.jpg

 

 

נמרוד

פורסם

בני ניסח את זה הכי טוב, ושאר המגיבים בעצם אישרו: הדבר המוחלט היחיד זה שרכב האספנות המוחלט משתנה מאדם לאדם. זה תלוי בהיסטוריה הפרטית של כל אחד, במכוניות שפגש כילד, או קרא עליהן בספרים.

 

יש מכוניות אספנות נפוצות יחסית בעולם, בדרך כלל כאלה שהיו נפוצות גם כשהיו חדשות: פורד T (לא בארץ), מוריס מיינור, סיטרואן טרקסיון אוואנט - יכול להיות שאחת מהן ראויה גם כן להגדרה, בגלל יתרונן במספרים מוחלטים ובזמינותן.

 

אחרי שנמרוד "גנב" לי את הקורד (מכונית מדהימה: פעם ראשונה ואחרונה כנראה שאמריקנית הקדימה את האירופאים), הייתי הולך על הטרקסיון. גם הראשוניות, גם העיצוב, גם החיבור לאחת התקופות המרתקות בהיסטוריה, ואפילו יש נקודה יהודית.

פורסם

מה בדבר הדלתא הרומניה. או הטאטא ההודית? מי זוכר איך קראו לרכב המדהים הטורקי ששווק בארץ?-:lol:

ורגע של רצינות... איך קראו למכונית עם המנוע של ההליקופטר? אני יודע שעשו עליה סרט-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

המכונית עם מנוע המסוק היא הטאקר,שיוצרה בין השנים 46-48.מנוע המסוק שלה היה בנפח 5.5 בוקסר מאלומיניום עם הזרקת דלק,שפיתח 166 כ"ס ב 3200(!)סל"ד.במהלך הפיתוח "נתקע" טאקר האיש בלי כסף,ומחוסר תקציב ובעיות תיכנוניות(לטאקר היה מנוע אחורי,מה שחייב שימוש במנוע שטוח וקל יחסית)נאלץ לקנות מנועים מחברת מרלין האמריקאית,ולהסב אותם לשימוש במכונית שאולי היתה יכולה לשנות את תעשיית הרכב האמריקאית כולה(ואולי לא).כיום היא מכונית אספנים מבוקשת ויקרה מאד.

Tucker.jpg

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

את הסרט עליה עשה פרנסיס פורד קופולה,יוצר "הסנדק",בסוף שנות ה 80.הסרט היה יפה מאד ומושקע,אבל לא היווה הצלחה מסחררת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
לא חשבתי שאגיב פה, כי לכל מכונית יש לי פינה חמה בלב, אבל במחשבה נוספת יש בכל זאת אחת נכספת ביותר. לא נהגתי בכזו מעולם. אפילו לא ישבתי בתוכה.

 

האולטימטיבית: Cord מ 1936/7.

 

 

 

 

Cord_37_Super_Charged_White_sf.jpg

 

 

נמרוד

 

היתה כאחת זאת בארץ במהלך הראליהשני של של הקק"ל מלונדון לירושלים ב1998. המכונית הגיעה מארה"ב במיוחד ללונדון יחד עם Ford Model A מ 1928, ושייכת לאספן מכוניות Cord.

פורסם

סיטרואןDS לדגמיה השונים.

מבחינת העיצוב: אחד מהעיצובים המהממים שנוצרו אי פעם בעולם הרכב

וספק אם יהיה עוד.

מבחינה טכנולוגית: חלוצה בתחומים שונים כמו מערכת הידרופניאומטית

ששילבה מתלים, הגה ומערכת החלפת הילוכים.

שימוש בחומרים קלים כמו פיברגלס לגג ואלומיניום בחלקי גוף

שונים כמו מכסה מנוע וכנפיים אחוריות.

פנסי ערפל מתכווננים בהתאם לתנועת ההגה ועוד.

אין דומה לה בנוחות נסיעה ואחיזת כביש.

 

בקיצור: "אלילה"

אלפא-סוד 1.3 1978, חיפושית 1200 1963, Citroen DS 20 1973. מתנדב ביחידה הארצית לפינוי צירים - יחפ"צ


×
×
  • תוכן חדש...