Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלת תם ששמע הרגע פיצוץ לראשונה בחייו.

מה עושים במידה ונוסעים, נגיד באיילון. שומעים אזעקה, ומה אז? על פי הפרוטוקולים, אמורים לעצור את הרכב, לצאת ממנו ולהשכב על הרצפה. בחלומות שלי אפילו אני לא אשכב על כביש מהיר, לדעתי זה יותר מסוכן מהאיום מהטיל עצמו.

מה עושים במקרה כזה? ברור לי שתושבי הדרום כבר מנוסים במצב (לצערנו), אך מודה באשמה, לי בעצמי לא יצא לחשוב מה עושים במקרה כזה.

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לי זה קרה בשנה שעברה בדרך לדרום הארץ בפאתי באר שבע,

כביש מהיר אין מקום מסתור.

האוטובוס נעצר, עברנו את מעקה הבטיחות,

נשכבים כמה שיותר צמוד לקרקע, ראש למטה ידיים על הראש,

ומתפללים.

כיפת ברזל באותו הרגע ביצעה יירוט כ 300 מטר מהאוטובוס שלנו.

 

לא לנסות לצלם, ולא להיות גיבור זה עלול להסתיים באסון.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

יש יותר מדקה וחצי, שזה מעל ומעבר בשביל לעצור בצד ברוגע ולקפוץ לתוך איזה תעלה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לא קרה לי עדיין, אבל קרה לי בבאר שבע כמה פעמים, ומה שעשיתי פשוט זה לעצור את הרכב בצד הדרך ולשכב על הרצפה, אם יש אפשרות כמובן אני מעדיף לרוץ ולתפוס מחסה בבניין או במקלט.

 

בכביש מהיר? בחיי שלא יודע מה הייתי עושה, יש סיכוי טוב שהייתי ממשיך לנסוע. הסיכוי שידרסו אותי או יכנסו בי יותר גבוה מאשר הסיכוי שיפגע בי הטיל בזמן נסיעה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בהנחה ויורים טילים בודדים לאזור בו אתה נמצא, ואין סיכוי להגיע למרחב מוגן בתוך הזמן הקצוב עד לנפילת הטיל, הפתרון הכי פשוט הוא להמשיך לנסוע כרגיל, תוך כדי התחמקות ממגוון הטמבלים שנכנסים לפאניקה ומאבדים שליטה על המכוניות שלהם בניסיונות נואשים לעצור במקום הגרוע ביותר האפשרי. במצב כזה יש לזכור שהסיכוי לחטוף את הטיל ישירות לפרצוף שקול לסיכוי שתמלא טופס לוטו אחד ותזכה בפרס הגדול.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בהנחה ויורים טילים בודדים לאזור בו אתה נמצא, ואין סיכוי להגיע למרחב מוגן בתוך הזמן הקצוב עד לנפילת הטיל, הפתרון הכי פשוט הוא להמשיך לנסוע כרגיל, תוך כדי התחמקות ממגוון הטמבלים שנכנסים לפאניקה ומאבדים שליטה על המכוניות שלהם בניסיונות נואשים לעצור במקום הגרוע ביותר האפשרי. במצב כזה יש לזכור שהסיכוי לחטוף את הטיל ישירות לפרצוף שקול לסיכוי שתמלא טופס לוטו אחד ותזכה בפרס הגדול.

 

נכון שהסיכוי שתזכה בלוטו הוא אפסי אבל בסופו של דבר תמיד מישהו זוכה בלוטו.

לא כך?

פורסם

כן, מישהו באמת זוכה. אבל כמו שאני לא נכנס לסרטים (טובים) שאני הולך לזכות בכל פעם שאני ממלא לוטו, אני גם לא נכנס לסרטים (רעים) שאני הולך למות אם אני נוסע בכביש ושומע אזעקה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ההוראות של פיקוד העורף ברורות - לעצור את הרכב בצד הדרך בזהירות ולתפוס מחסה.

 

אני מציע לאנשים לא לנסות ולהמציא הוראות חדשות. להזכירכם, לפני כשנה נהרג אדם בזמן שנפל עליו טיל כשנהג ברכבו. להזכירכם 2, עד כה כל מי שנפגע קשה מהטילים לא נשמע להוראות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לא הפסדת, זו לא חוויה נעימה בכלל.

יש אמנם זכרונות נעימים,

אבל הרוב הגדול הוא זכרון של פחד, חוסר וודאות וחוסר אונים.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
ומתפללים.

 

בעייתי העסק. :wink:

 

כמדומני בת"א יש כדקה וחצי לתפוס מחסה.

לדעתי הכי טוב זה לנסות לעצור בשוליים ולתפוס מחסה בין האוטו לגדר ההפרדה (במידה וקיימת), כמה שיותר קרוב לקרקע.

 

בתור מישהו שמבלה דיי הרבה בב"ש בשנים האחרונות, אזעקות ופיצוצים אינם זרים לי אך גורמים לתחושת אי נעימות כל פעם מחדש.

לא משהו שמתרגלים אליו.

המציאות שתושבי עוטף עזה נמצאים בה מזעזעת וכנראה יחודית לעולם כולו.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

צריך לשמור מרחק סביר מהרחק שמלפנים ולא לנסוע מהר מדי על מנת שתוכל לבלום במידת הצורך. צריך להבין שבמצב של אזעקה עלולות להתבצע המון בלימות חירום בפתע ולכן גם להתכונן לכך בהתאם.

במצב האידיאלי - להאט בצורה הדרגתית אך מהירה ככל הניתן, לעצור בשוליים ולרדת לקרקע.

במצב אמת - לא תמיד המצב אפשרי במיוחד במצב של נסיעה בנניח, 80-90 קמ"ש כאשר מסביבך ישנם עוד מס' רכבים.

אם כולם עוצרים - תעצור. אם כולם ממשיכים לנסוע - תנסה להאט ולעצור בצד. אבל שוב פעם, לא תמיד ניתן לשכב בצד הדרך ולהגן על עצמך.

אתמול בדרך לבסיס, הייתי ממש לא רחוק מכיפת הברזל באשדוד כשלפתע נורה טיל ולאחר שנייה הופעלה אזעקה, אף אחד לא עצר בצד ולכן גם לי לא הייתה האפשרות לעצור ולחפש מחסה(הייתי בנתיב אמצעי, כל הנתיבים מלאים ברכבים ואף אחד לא עצר). מנגד, מי שהיה בנתיב השתלבות כלשהו כן עצר ותפס מחסה.

 

שמרו על עצמכם.

פורסם
בהנחה ויורים טילים בודדים לאזור בו אתה נמצא, ואין סיכוי להגיע למרחב מוגן בתוך הזמן הקצוב עד לנפילת הטיל, הפתרון הכי פשוט הוא להמשיך לנסוע כרגיל, תוך כדי התחמקות ממגוון הטמבלים שנכנסים לפאניקה ומאבדים שליטה על המכוניות שלהם בניסיונות נואשים לעצור במקום הגרוע ביותר האפשרי. במצב כזה יש לזכור שהסיכוי לחטוף את הטיל ישירות לפרצוף שקול לסיכוי שתמלא טופס לוטו אחד ותזכה בפרס הגדול.

לא מסכים.

מרגע שהרקטה יוצאת יש לה יעד. הוא יפול כך או כך.

הסיכויים שלך להנצל גבוהים יותר אם תעצור בשול הדרך ושתכב משאר שתדהר ב130 קמש.

תחשוב על זה.


×
×
  • תוכן חדש...