Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל הכבוד אם הרנו רלוונטית על 2 דלתותיה עם 2 ילדים...

זאת באמת תהיה הוכחה לגבי סדר עדיפויות חסר פשרות...

לטעמי מדובר בהקרבה בלתי הגיונית. אבל כל הקטע בקטגוריה, אינו בטריטוריית ההגיון...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
הקאפ אכן חיה רעה ומכונית מושחזת ומהנה אבל הוא דיבר על תקציב של 200 אלף ולפי דעתי הקאפ עולה הרבה יותר אלא אם כן תתקן אותי.

 

נדמה לי 220K במחירון, לפני שהתחלת לדבר.

 

הציעו לי בעבר אחת מתצוגה ב-190K.

פורסם
כל הכבוד אם הרנו רלוונטית על 2 דלתותיה עם 2 ילדים...

זאת באמת תהיה הוכחה לגבי סדר עדיפויות חסר פשרות...

לטעמי מדובר בהקרבה בלתי הגיונית. אבל כל הקטע בקטגוריה, אינו בטריטוריית ההגיון...

 

הילדים לא תינוקות. הם יכולים יופי להיכנס דרך מושב מקופל. זה אפילו קצת מגניב בשבילם. זה רק קצת פחות נוח מדלתות ולכן זה נרשם למגאן אצלי כחיסרון. כשמסיעים מבוגרים זה כבר ממש מבאס, אבל זה קורה הרבה פחות אצלי.

לגבי התקציב, רשמתי את המגאן, הפוקוס והג'ולייטה, כולן עולות 230-250 (על הכביש) תלוי בדגם המדוייק.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

נראה לי שרובנו בתור ילדים ישבנו ברכבים הרבה פחות פרקטים ונוחים. לטעמי זה לא ביג דיל..

 

אבל אולי בכלל תאהב יותר את הפוקוס?

 

התלתן זה פשוט רכב מהיר. אבל מהבחינה הספורטיבית זה לא מה שאתה מחפש.

פורסם

אם אתה לא מחפש לתקוף סיבובים במהירות מקסימלית ואתה מחפש רכב שיוכל ללמד אותך המון על תחום שאתה כנראה ובכלל לא מכיר (הנעה אחורית) אז סובארו BRZ או טויוטה GT86 היא בהחלט התשובה.

התמורה שאתה מקבל עבור קצת מעל 200K ש"ח היא לא גדולה אבל מדובר ברכב עם פוטנציאל פאן לא נורמלי.

קח בחשבון שהפלסטיקה מבפנים מאוד יפאנית, המושבים לא מתאימים לאנשים "מאותגרים רוחבית" והמושב האחורי לא יתאים לבנאדם מעל 1.60.

אבל אם אתה מצליח להתגבר על כל הנ"ל, מדובר במכונת עם זנב כ"כ שמח שתחשוז שכל יום זה יום העצמאות.

 

אם אתה מחפש ALL ROUNDER אז אין באמת רכב שיכול להתחרות ב-GTI, במיוחד כשהיא מצויידת ב-5 דלתות ו-DSG.

אבל אם אתה מחפש באמת לקפוץ לשלב הבא אני חושב שהמגאן יותר תתאים.

לדעתי ההגה של ה-GTI יהיה קצת מאכזב בשבילך אחרי שתרד מהלאון. מכיוון שלדעתי בגרסה הזו היא כנראה הכי מתקשרת מכל הגרמניות שיצאו משערי המפעל של הקונצרן מאז.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אם אתה לא מחפש לתקוף סיבובים במהירות מקסימלית ואתה מחפש רכב שיוכל ללמד אותך המון על תחום שאתה כנראה ובכלל לא מכיר (הנעה אחורית) אז סובארו BRZ או טויוטה GT86 היא בהחלט התשובה.

התמורה שאתה מקבל עבור קצת מעל 200K ש"ח היא לא גדולה אבל מדובר ברכב עם פוטנציאל פאן לא נורמלי.

קח בחשבון שהפלסטיקה מבפנים מאוד יפאנית, המושבים לא מתאימים לאנשים "מאותגרים רוחבית" והמושב האחורי לא יתאים לבנאדם מעל 1.60.

אבל אם אתה מצליח להתגבר על כל הנ"ל, מדובר במכונת עם זנב כ"כ שמח שתחשוז שכל יום זה יום העצמאות.

 

אם אתה מחפש ALL ROUNDER אז אין באמת רכב שיכול להתחרות ב-GTI, במיוחד כשהיא מצויידת ב-5 דלתות ו-DSG.

אבל אם אתה מחפש באמת לקפוץ לשלב הבא אני חושב שהמגאן יותר תתאים.

לדעתי ההגה של ה-GTI יהיה קצת מאכזב בשבילך אחרי שתרד מהלאון. מכיוון שלדעתי בגרסה הזו היא כנראה הכי מתקשרת מכל הגרמניות שיצאו משערי המפעל של הקונצרן מאז.

 

קודם כל תודה על הרעיונות המרעננים. אני מאוד רוצה לבדוק שאני לא תקוע ב"קונספציה" וקונה בערך את אותו רכב כל הזמן. אני באמת מכיר הנעה אחורית רק מהדייהטסו שרמנט 83 שהיתה לאבא שלי...

 

הבעיה עם ה-BRZ, מעבר לפרקטיקה ולפלסטיקה שלא בדיוק קולעות למפרט שלי, היא ש-200 סוסים אטמוספריים ב-7000 סל"ד נשמעים לא טוב. גם מומנט שיא של 20 וקצת ב-6500 סל"ד, כשאני רגיל מלפני עשור ל-24 ב-2000 (לפני שדרוג תוכנה), נשמע קצת מאכזב. כנ"ל 8.4 שניות.

בנסיעות שלי יש מעט מאוד הזדמנויות להחלקות זנב מרשימות והרבה יותר ערך לתאוצות ביניים, ולקיחות מדוייקות של סיבובים מהירים.

כל זה בא במחירים שעולים על 230, ויש לי תחושה שמשלמים פה פרמיה על מקדם פוזה של קופה קרבי, שמעניין אותי די מעט.

האם אני מפספס כאן משהו חשוב ומהותי?

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

מה קרה לאוקטביה VRS? סטיישן קרבית וחזקה.

 

האם מייבאים אותה בכלל עדיין?

אם כן, הרי זה רכב שיכול להתאים לדרישותייך.

פורסם
מה קרה לאוקטביה VRS? סטיישן קרבית וחזקה.

 

האם מייבאים אותה בכלל עדיין?

אם כן, הרי זה רכב שיכול להתאים לדרישותייך.

 

לא. זה עוד מאותו דבר.

 

הפואנטה היא לא סתם למצוא רכב ספורטיבי ופרקטי.

כזה כבר יש לי, ועולה לי כל כך זול להחזיק אותו שאני צריך להיות משוגע להוציא כסף (והרבה) על אותו דבר רק משנתון חדש.

 

כמו שכתבתי, אני מחפש לעלות מדרגה מוטורית.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

צריך גם בגאז' גדול?

 

אם אין דרישות מיוחדות לגודל ומרחב מעבר להיות 2 מושבים מאחורה, אז הייתי מציע לך לא לקחת נסיעת מבחן על 500 אבארט כי אז הילדים שלך עומדים למצוא עצמם בהסתברות גבוהה נוסעים ב"פיאט 500" ב-9 השנים הבאות... וברצינות - אין היום רכב שמשאיר חיוך כל כך רחב, בעלי אבארט שאני מכיר נראים ב-HIGH תמידי ולחלקם ילדים. תנסה.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

כמה דברים -

הדור הקודם של 320 ממש ממש ממש ירגיש לך חלש.

מי שממליץ לך על RS כשאתה צריך להסיע אנשים או ילדים מאחור לא יודע על מה הוא מדבר. ההמלצה שלי אליך היא לבצע את נסיעת המבחן על הרכב (הבאמת מוצלח הזה) ביחד עם עוד חבר, וכשהוא נוהג (אפילו רק חצי-ספורטיבי) לשבת מאחור. תאמין לי שלא תרצה שהילדים שלך יעברו את זה כל פעם שאתה מסיע אותם. אני לא יודע גם מי חושב שהיא לא מושכת אש. היא מאוד קרבית (ומאוד יפה).

פוקוס היא אופציה דווקא מעניינת, אם אתה מסוגל לחיות עם עיצוב הפנים שלהם וצבע שחור (מסתבר :-) ).

לגבי ה- GTI, אני לא יודע אם נהגת על הדור הנוכחי, עם ה- XDS וכו', זה נכון שהוא לא מאוד RAW, אבל בסך הכל הוא לא רע. הייתי שמח לדעת מתי מגיע הדור החדש, אני מקבל תשובות סותרות (בין כמה חודשים לשנה). בינתיים, בכל מקרה, הם מוכרים את אלה שיש בלי בעיה, לצערי.

ההצעה שלי - תנסה את סדר 1 החדשה. ה- 120 בטוח בתקציב, לא יודע לגבי ה- 1M. גם זריזה, גם יותר מקום מאשר בדור הקודם, וגם מבצעת. כמובן, כדאי להגדיל את ביטוח החיים ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
קודם כל תודה על הרעיונות המרעננים. אני מאוד רוצה לבדוק שאני לא תקוע ב"קונספציה" וקונה בערך את אותו רכב כל הזמן. אני באמת מכיר הנעה אחורית רק מהדייהטסו שרמנט 83 שהיתה לאבא שלי...

 

הבעיה עם ה-BRZ, מעבר לפרקטיקה ולפלסטיקה שלא בדיוק קולעות למפרט שלי, היא ש-200 סוסים אטמוספריים ב-7000 סל"ד נשמעים לא טוב. גם מומנט שיא של 20 וקצת ב-6500 סל"ד, כשאני רגיל מלפני עשור ל-24 ב-2000 (לפני שדרוג תוכנה), נשמע קצת מאכזב. כנ"ל 8.4 שניות.

בנסיעות שלי יש מעט מאוד הזדמנויות להחלקות זנב מרשימות והרבה יותר ערך לתאוצות ביניים, ולקיחות מדוייקות של סיבובים מהירים.

כל זה בא במחירים שעולים על 230, ויש לי תחושה שמשלמים פה פרמיה על מקדם פוזה של קופה קרבי, שמעניין אותי די מעט.

האם אני מפספס כאן משהו חשוב ומהותי?

 

 

כן. כל היופי ברכבים האלה (וגם במיאטה) שגם בכיכר ליד הבית, במהירות 20 קמ"ש אתה יכול לצאת להחלקות מדהימות.

זה משהו שברכבים הרבה יותר מכובדים (כגון במוו, 370Z, S2000) לא ניתן לעשות, מכיוון שיש להם יותר מדיי אחיזה ולכן המגבלות נמצאות הרבה יותר גבוה.

אתה צריך לקחת את הרכב למגרש חניה נטוש, לנתק לגמרי את בקרת האחיזה כדי להבין למה הרכב הזה מסוגל.

 

אני מסכים אתך שהמחיר מוגזם אבל אין הרבה מה לעשות עם זה. גם מחיר של 220K ש"ח על גולף GTI (או 300K ש"ח על גולף R) זה מחיר מוגזם.

לגבי הביצועים, רק נסיעת מבחן תוכל לפתור את זה. אני לא הרגשתי שלרכב חסר כח, אבל הוא בהחלט לא מפלצת תאוצה.

מצד שני גם המיאטה שלי היא לא מפלצת תאוצה. היו לי רכבים חזקים ממנה בעבר (קליאו ספורט) אבל לשימוש יומיומי זה בהחלט מספיק. אבל מה שיותר חשוב זה שבכבישים הנכונים הלינאריות הזו של המנוע מאוד חשובה כדי לשלוט ברכב כמו שצריך.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...