Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4976 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במאי 2003 נרשמתי כאן בקארספורום, אחרי שהוצאתי מהסוכנות סיאט לאון טורבו (20VT, מקבילה של ה-FR של היום) חדשה ונוצצת, לראשונה בחיי רכב עם שאיפות ספורטיביות.

היום, אחרי 9.5 שנים, אני עדיין עם אותה לאון...

אבל גם אחרי הרבה לימוד של כמה שלא הבנתי כלום מהחיים שלי אז, ואחרי כמה סבבים של שידרוגים מתונים (בעיקר התנהגות ולא כוח), במרווחים גדולים כדי להתרגל כל פעם מחדש.

 

אבל נראה שהגענו, אני והלאון, לסוף הדרך.

 

זה לא שהיא כבר לא מהנה, או שהתקלקלה, או משהו כזה.

שלומה טוב, היא מאוד מהנה והיא עדיין ממש לא מתביישת לא במראה ולא בביצועים ליד צעירות ויקרות ממנה בהרבה.

אבל נדמה שאין לה כבר משהו חדש ללמד אותי.

 

 

אז אני מחפש יורשת ראויה שתקדם אותי מדרגה אחת קדימה. קצת פחות מתונה אולי.

אבל - עדיין לא הגעתי לשלב שאני יכול להרשות לעצמי ספורטיביות טהורה. לכן המועמדת צריכה להיות פרקטית.

כזאת שאפשר ללכת איתה גם לסופר, גם לקחת ילדים לחוגים אבל גם להתחרע קצת כשיש מצב.

 

רשימת דרישות:

- מדרגה מוטורית אחת לפחות מעל הלאון (המשודרגת! נא לזכור שכבר מזמן לא מדובר ברכב לקו ישר).

כוח חשוב, התנהגות חשובה יותר. הגה מתגמל - יתרון בולט.

- פרקטית ליום יום - שני ילדים מאחורה (כלומר למשל רודסטרים לא באים בחשבון)

- לא מנקר עיניים. שוטרים וערסים הם לא הקהל החביב עלי.

- בתקציב שאני מדבר עליו ובשימוש מנהלתי יומיומי - אני רוצה גם פינוק. רכב ספורט ספרטני = חיסרון.

 

רשימת מועמדות שגם מבהירה את הסביבה התקציבית:

- מגאן ספורט קופה (נחיתות בפרקטיות - 2 דלתות)

- פוקוס ST (נחיתות בסקס-אפיל, ממתין לנסיעת מבחן)

- ג'ולייטה (נחיתות בספורטיביות, אפילו לעומת הלאון שלי. נבדקה היום בנסיעת מבחן)

מועמדות בסבירות פחות טובה:

- כל הוריאציות על גולף GTI כולל סיאט, סקודה, גולף עצמה ואאודי שחורגת כמובן מהתקציב ברגע שהיא שווה משהו במפרט

 

אני אשמח לשמוע גם רעיונות בכיוונים אחרים, אם יש להם היתכנות כלכלית באיזור ה-200 ומשהו, ורמת הסיכון בהם נסבלת (כלומר למשל לא רכישת M3 קשישה).

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

הג'ולייטה שנבדקה היא ה170 כ"ס?

נעול על חדשה מהחברה?

אני חושב שאם תתן מושג לגבי רמת השיפור שהלאון עברה, נדע כמה התנהגות לרשום :-)

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

המגאן מצויינת, נהגתי בה והתאהבתי. פשוט מכונה מושחזת, אפילו דיי נוחה ולא מנקרת עיניים ככה שעונה לדרישות שלך. אם תבחר בה תלך על ה"קאפ".

 

את הפוקוס אני לא מכיר, מעניינת מאד.

 

הגולייטה זה לא "זה" מהבחינה הספורטיבית, נהגתי והתאכזבתי(מדבר על התלתן).

 

לגבי הואגיות, ה-GTI דור 6 טובה. אבל הייתי מחכה לדור החדש של הגולף והלאון בגזרה הזאת.

פורסם
הג'ולייטה שנבדקה היא ה170 כ"ס?

נעול על חדשה מהחברה?

אני חושב שאם תתן מושג לגבי רמת השיפור שהלאון עברה, נדע כמה התנהגות לרשום :-)

 

לא ממש נעול על חדשה מהחברה, אבל חושש להוציא סכומים דומים על רכב ממקור פרטי בלתי ידוע, ש-10 דקות אחרי העברת הבעלות לך חפש מי ייתן לך תשובות.

בנוסף יש את עניין המימון שהוא חיוני בסכומים האלה וקצת יותר נוח כשקונים מסוכנות.

 

הלאון שלי לא משופרת בהיסטריה. היא מוחלפת מתלים לחלוטין (בולמי קוני וקפיצי אייבך,מונמכת כ-4 ס"מ אם אני זוכר נכון) ובנוסף יש בה אנטי רול של ניוספיד. סה"כ זה מביא אותה להתנהגות נייטרלית ומאוד נשלטת ומהנה, במקום תת-היגוי כרוני.

במנוע יש רק צ'יפ. צמיגים החולפו כמה דגמים והתייצבתי על Eagle F1. סה"כ לא מפלצת אבל מייצר מכונית שמבחינת כיף ספורטיבי עולה למשל על הג'ולייטה תלתן (שנבדקה) בקלות.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

קצת קשה להעריך עבורך רכב , בניתה לך בכייף רכב מושחז ומשופר .

 

לבדוק את ה ST .

להמתין ל GTI / קופרה / FR החדשות , או לקנות מהדגם הישן אם נשאר בחברה , כדאי לבדוק גם באוטו-דיל .

בדוק את ה BMW החדשות - אולי יש שם פוטנציאל .

במידה ואהבתה את הג'ולייטה - בקש אותה שוב ליום יומיים , ואם מתאים אפשר לשפר אותה עם צ'יפ ל 200+

ובדוק אפשרויות להקשחה והתאמה לדרישתך , קפיצים בולמים וכו' .

( יש בוחנים הטוענים כי ה TCT יותר מהנה לנהיגה מהתלתן )

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

יותר פרקטית מפוקוס ST סטיישן? לא נראה לי שתמצא.

בכול מקרה לראות סטיישן כזאת על הצד יכול להיות נחמד ביותר.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

במידה ואהבתה את הג'ולייטה - בקש אותה שוב ליום יומיים , ואם מתאים אפשר לשפר אותה עם צ'יפ ל 200+

 

 

 

אייל .

 

לפי מה שאני יודע אין בארץ תוכנה לרכב הזה.

מה עם EVO או STI שנים 2008 וצפונה? יש כמה אופציות ביד 2 עם קילומטרז' נמוך.

צריכה להגיע עוד מעט אסטרה OPC, רכב סופר מעניין :-P

קופרה חדשה ו-GTI MK7 יגיעו בעוד מס' חודשים, שווה לך לחכות.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

וואו, להחזיק לאון טורבו 9.5 שנים, כבוד! 8):shock:

יהיה מעניין לשמוע ממך סיקור על הרכב, אם תרצה כמובן.

 

בנוגע לרכב החדש, אם בכל זאת תחליט לשקול גם יד 2, יש המון אופציות טובות ומעניינות, ולדעתי הסיכון לקנות רכב בן שנה-שנתיים עם 40 אלף ק"מ (הרוב פחות) מאוד נמוך, לפחות בכל הנוגע לVAG, הTSI והTFSI מנועים מעולים ואמינים ועם השקעה מינימלית אפשר להגיע לתוצאות יפות הן בהתנהגות והן בכוח. גם מההיבט התקציבי אתה תרוויח הרבה יותר.

אני מכיר לא מעט אנשים שהיה להם רכב כמו שלך והשתדרגו ללאון FR/CUPRA וGTI למיניהן.

אגב, גם לקנות רכב חדש היום זה לא תמיד 100% אמינות, יש לא מעט דוגמאות לכך.

 

אם בכל זאת אתה מעוניין רק ברכב חדש, לדעתי המגאן CUP הכי טובה מבין האופציות הנ"ל (לפחות עד שנדע מה באמת שווה הST) אבל לדעתי היא נופלת בגדול בתא פנים (הגולף והלאון למשל נראות הרבה יותר איכותיות), אני לפחות ממש לא אהבתי.

אם חשוב לך פרקטיות ואיכות פנים, לדעתי הGTI היא הבחירה הכי טובה בשבילך ומתאימה בדיוק לדרישות שלך.

פורסם
יותר פרקטית מפוקוס ST סטיישן? לא נראה לי שתמצא.

בכול מקרה לראות סטיישן כזאת על הצד יכול להיות נחמד ביותר.

 

אין סטיישן.

אין איבזור אופציונלי.

אין בחירה חופשית.

no soup for you. come back - one year.

האמת, הם גם די אמרו שאני יכול לקבל אותו בכל צבע שאבחר, כל עוד הוא שחור. ברצינות.

 

ככה זה אצל דלק מוטורס. זה מה שהבאנו וככה זה עולה. טוב לך - תיקח, לא טוב - לא צריך.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

נראה שאתה הולך לחיות עם פשרה...

גם הגה מתגמל וגם לא BMW סדרה 3 (יד שניה).

גם פרקטית וגם ספורטיבית...

אם חיכית 9.5 שנים, שווה לחכות ל MK7 ואחיותיה ולהשוות לST. מה נשאר?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לאון קופרה תוצג רק ב-2014, ככה שלא רלוונטית.

 

אסטרה OPC צריכה להיות מאד מעניינת, את הקורסה מאד אהבתי.

 

מההצע הקיים הייתי הולך על מגאן קאפ\פוקוס ST.

 

למרות שחסרות למגאן 2 דלתות, היא מאד נוחה. ילדים יכנסו מאחורה בקלות.

 

אם אתה יכול, תחכה ל-GTI MK7. לפחות מבחינת interior היא בטח תהיה ליגה מעל למתחרות. בנוסף לרכבי VAG, יש יתרון ענק בשוק השיפורים.

פורסם
נראה שאתה הולך לחיות עם פשרה...

גם הגה מתגמל וגם לא BMW סדרה 3 (יד שניה).

גם פרקטית וגם ספורטיבית...

אם חיכית 9.5 שנים, שווה לחכות ל MK7 ואחיותיה ולהשוות לST. מה נשאר?

 

האמת שעלית פה על נקודה רגישה. הסדרה 3 (רגילה, לא M) זו האופציה היחידה שגורמת לי לחשוב מעבר להוט-האצ'. אם יש למישהו הכוונה בעניין הזה, אני אשמח לשמוע.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם
האמת שעלית פה על נקודה רגישה. הסדרה 3 (רגילה, לא M) זו האופציה היחידה שגורמת לי לחשוב מעבר להוט-האצ'. אם יש למישהו הכוונה בעניין הזה, אני אשמח לשמוע.

 

אכן ה 3 נראית כבסיס מצויין, אבל כתבת בנוגע לקהל שאינו חביב עליך. לדעתי השאלה כמה אתה מסוגל להשתחרר מתדמיות בשביל לקבל תמורה מוחשית.

 

אאל"ט 325/330 שנת 2010 כדוגמא, בטווח תקציבך. מומחה גדול לשוק של הבימריות, אני לא!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
המגאן מצויינת, נהגתי בה והתאהבתי. פשוט מכונה מושחזת, אפילו דיי נוחה ולא מנקרת עיניים ככה שעונה לדרישות שלך. אם תבחר בה תלך על ה"קאפ".

 

את הפוקוס אני לא מכיר, מעניינת מאד.

 

הגולייטה זה לא "זה" מהבחינה הספורטיבית, נהגתי והתאכזבתי(מדבר על התלתן).

 

לגבי הואגיות, ה-GTI דור 6 טובה. אבל הייתי מחכה לדור החדש של הגולף והלאון בגזרה הזאת.

 

הקאפ אכן חיה רעה ומכונית מושחזת ומהנה אבל הוא דיבר על תקציב של 200 אלף ולפי דעתי הקאפ עולה הרבה יותר אלא אם כן תתקן אותי.

×
×
  • תוכן חדש...