Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גולדן משיר המון אבל המון שיער. הויסלה והויימרנר הם כלבים מצוינים אבל חייבים הרבה מרחב -לא חייב בית עם גינה אבל חייב הרבה פעילות בחוץ.

אני ממליץ על כלב שלי:)

השנאוצר המינאטורי .הוא אומנם לא גדול -בגודל של ביגל אבל זהו ממש לא כלב קטן ולא בעל אופי של כלב קטן.

כמעט ולא משיר שיער (חייב סירוק פעם בשבוע לפחות)

אמיץ, חזק לא נבחן כמו הטריירים. חכם ,אינטליגנטי ,קל לאילוף. מצוין עם ילדים מעט חשדן עם זרים. סתגלתן ,כלומר אם תקח אותו לטיול של יום שלם הוא יהנה מזה וגם אם תרבוץ איתו על הספה בבית כל היום הוא יהנה מזה גם. מתאים מאוד לבית ללא גינה . ללא מחלות אופייניות. שלי נוסע ברכב שעות ללא שום בעיה .

ואני רוצה להוסיף עוד משהו לגבי כלבים גזעיים . היתרון לחלק גדול מהאנשים בכלב גזעי הוא שברך כלל יש להם קוי אופי שניתן לצפות ואתה יודע מראש מה אתה מקבל , כמובן שתמיד יש יוצאים מן הכלל אבל כשמם כן הם יוצאים מן הכלל. הכלל כמעט תמיד עובד . האופי של השנאוצר שלי ממש לקוח מהויקיפדיה.

אוקיי עד כאן על המיניאטורי אם אתה באמת חייב כלב גדול יחסית או בינוני יש לך את השנאוצר הבינוני שהוא בעצם המקור של כל השנאוצרים. כמעט אותו דבר כמו הקטן שלי אבל חייב קצת יותר משמעת וקצת יותר פעילות.

וזאת ההזדמנות להשוויץ זהו רוביק השנאוצר שלי :-) .

2012-04-17 14.01.21.jpg

facebook_-1354920190.jpg

...Our necessities are few but our wants are endless

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הויסלה ידוע בכך שאין לו ריח גוף, כלומר אין לו ולסביבתו ריח כלב.

לא יודע לגביי הוימרינר - אבל הגולדן בהחלט מריח..

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

אכן הקיין קורסו מדהים , אבל הוא כלב מאוד גדול ומאוד חזק שדורש בעלים שיודע בדיוק מה הוא עושה (למרות שכפי שנאמר פה - רוב הכלבים לגזע הזה שאני ראיתי - סופר עדינים.)

 

בכ"א - לא מתאים לפותח השרשור

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

טוב, הגולדן כנראה יפסל. גם משיר הרבה שיער וגם רייח גוף זה קצת יותר מידי.

אני יודע שיש דברים ותכונות יותר חשובות אבל אם אפשר לבחור (ומשלמים) אז אני רוצה להחליט מה הכי מתאים.

 

בין הויסלה לוימרינר יש הבדלים בנשירת שיער? בריח גוף?

הבדלים משמעותיים אחרים שצריך לדעת?

 

לדעתי, הוימרינר יפה יותר, חוץ מזה אני לא מכיר את הגזעים.

פורסם

גולדן באמת נשמע מתאים, הוא לא משיר שיער יותר מהכלבים עם השיער הקצר?

מה המגרעות של הויסלה והוימרינר? מבין שניהם איזה עדיף?

 

כל הכלבים שהזכרת, אם לא תריץ אותם/תספק להם תעסוקה, ישמידו לך את הבית.

כלב אנרגטי הוא אנרגטי, גם כשאתה לא. הם לא בני אדם, שיום אחד בא להם לעשות כושר ויום אחר לא.

 

דבר שני, אין קשר בין אורך השיער למידת הנשירה.

גולדן ישאיר לך הרבה שיער.

זה לא אומר שויסלה/וימרנר לא, הם רק ישאירו הרבה שיער קצר.

מי שלא רוצה שערות בבית, שלא ייקח כלב (מלבד הגזעים שאינם משירים, כמו פודל, ווסטי ושות').

 

בין הוסילה לוימרנר, הויסלה נחשבים ליותר ממושמעים וקלים לגידול.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

שוב,מחזק את הדעות של כולם, ויסלה זה כלב קשה לגידול.

כמו שהוטרינר אמר לי פעם : "כלב זה כמו תינוק, רק שהוא לא גודל".

לפי דעתי האישית זה טעות לקחת כלב ציד כזה ככלב ראשון,ועוד כגור,עם ילדים בבית,בלי גינה.

תחשוב על זה.

 

 

נדב.

פורסם

גולדן משאיר הרבה ריח? שלי - לא. של חבר - כן. תלוי גם בטיפוח האישי שמוענק לו (שלי מטופח - נקודה).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
הילדים לא מפסיקים ללחוץ והחלטתי לתת לזה צ'אנס.

בכל מקרה מה שחשוב זה:

 

1. אם כבר כלב אז כ-ל-ב ולא איזה פודל קטן. בקיצור גודל בינוני+ ויותר

2. כמה שפחות משיר שערות, כלב עם שיער קצר כנראה עדיף

3. גזע שלא מרייר הרבה.

4. טוב עם ילדים ורגוע אבל יודע את העבודה אם קורה משהו לא שגרתי

5. יסתדר טוב עם נסיעות ברכב. אנחנו מטיילים הרבה.

6. לא יתקשה לרוץ איתי בערבים

 

איזה גזע הכי מתאים?

זכר או נקבה?

איפה הולכים לראות, להתרשם ולקנות?

 

תודה

 

רועה גרמני מתאים בול להגדרה שלך

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

רועה גרמני זה כלב שצריך לגדול בלי להיות קשור רוב היום.

 

יציאה פעם ביום לא תספיק לו, הם כלבים עם הרבה אנרגיות.

 

 

לגבי הקורסו, שלנו לפעמים בתוך הבית ולפעמים בחוץ. כלבים מאוד חכמים, יודעים להתאפק עם עצמם(לא לאכול את כל הבית או להרוס), יודעים להיות מאוד עדינים.

 

אני מחכה כבר שלוקה תגיע לגודל המלא, כרגע היא בת 10 חודשים ושוקלת 40 קילו, נחכה לראות לאן היא עוד תגיע :)

 

 

 

גולדן אכן יכולה להיות גם אופציה טובה! לא סתם רוב כלבי הנחיה הם גולדן.

היה לנו בעבר גם בוקסר, היה כלב מדהים! חי אצלנו משהיה גור בן חודשיים עד גיל 13.

Got To love It

פורסם

גולדן כן יכול להסתפק עם יציאה אחת ביום?!

 

אף כלב אתלטי לא יכול להסתפק עם יציאה אחת ביום.

כל כלב צריך שלוש יציאות, במינימום, וכלב אתלטי צריך שתי יציאות של הוצאת מרץ ביום. מינימום.

אחרת, לגדל אותו בדירה יכול להתברר כסיוט.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אכן הקיין קורסו מדהים , אבל הוא כלב מאוד גדול ומאוד חזק שדורש בעלים שיודע בדיוק מה הוא עושה (למרות שכפי שנאמר פה - רוב הכלבים לגזע הזה שאני ראיתי - סופר עדינים.)

 

בכ"א - לא מתאים לפותח השרשור

 

מעניין כמה כאלה ראית אם בשם אתה טועה.

קאנה - כלב באיטלקית.

פורסם
גולדן כן יכול להסתפק עם יציאה אחת ביום?!

 

אף כלב אתלטי לא יכול להסתפק עם יציאה אחת ביום.

כל כלב צריך שלוש יציאות, במינימום, וכלב אתלטי צריך שתי יציאות של הוצאת מרץ ביום. מינימום.

אחרת, לגדל אותו בדירה יכול להתברר כסיוט.

 

מחזק. כלב חייב להוציא אנרגיה אחרת הוא יתעל אותה לבעיות התנהגות וזה יכול להתבטא, בין היתר, גם בהרס הדירה כמו גם בהתנהגות שתפריע לכם. אגב לא רק בדירה, גם בדירה עם גינה הכלב יכול להרוס את הגינה(על ידי חפירות וכו').

בלי קשר, כלב חייב לצאת ולעשות את צרכיו ופעם ביום זה עינוי לדעתי.

פורסם
רועה גרמני זה כלב שצריך לגדול בלי להיות קשור רוב היום.

 

אם אתה מתכוון להחזיק את הכלב קשור רוב היום, אל תביא כלב.

 

להחזיק את הכלב כל הזמן קשור זאת התאכזרות.

 

אם אתה צריך שישמרו על הבית, תתקין אזעקה או משהו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...