Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום אפל קיימה אירוע מתוקשר שבו הם הציגו את האייפד מיני ואת המקים החדשים.

בנוסף הם הכריזו על הדור הרביעי של האייפד. עם שינויים קלים.

 

נתונים טכניים.

 

אייפד מיני:

 

גודל מסך- 7.9 אינץ'.

רזולציית מסך- 768 על 1024 PPI.

מעבד- A5 כפול ליבה.

מצלמה אחורית- 5 מגה פיקסל, וידיאו HD 1080p.

מצלמה קידמית- 1.2 מגה פיקסל, וידיאו 720p HD.

מחבר נתונים חדש (Lightning).

זיהוי קולי- סירי.

ipad-mini.png

אייפד (תצוגת רשתית)

 

מעבד- A6X כפול ליבה, מעבד גרפי 4 ליבות.

מחבר נתונים חדש.(Lightning).

תמיכה יותר טובה בשבב הLTE.

ipad4thgen.jpg

מקבוק פרו (13 אינץ')

 

גודל מסך- 13 אינץ'

רזולוציה-2560 על 1600, 232PPI. (תצוגת רשתית)

מעבד- אינטל Core i5 2.5Ghz.

זיכרון- פנימי 8GB. איחסון- 128 GB.

מחברים- זוג חיבורי Thunderbolt, חיבור HDMI. זוג חיבורי USB 3.0.

newmbpoifficialsjt.jpg

iMac

 

האיי מק יצא בשני גדלים.

 

דגם ה-iMac עם מסך 21.5 אינץ'.

רזולוציה- 1920 על 1080.

מעבד- Core i5 2.7Ghz.

זיכרון- פנימי, 8GB RAM.

כונן קשיח- 1TB.

כרטיס מסך- NVIDIA GT 660M.

מחברים- זוג USB 3.0. חיבורי Thunderbold. יציאת Mini Displayport.

 

דגם ה-iMac עם מסך 27 אינץ'.

רזולוציה- 2560 על 1400.

מעבד- Core i5 2.9Ghz

 

2013-imac.jpg

פורסם

נראים מוצרים מצוינים שאמורים להוסיף עוד נתח נאה לשווי השוק של אפל.

 

ועם זאת - יותר ויותר נראה ש-WP8 הוא ה-COOL החדש, ויש לי חשק עז ל-SURFACE ...:-o

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

חיכיתי רבות למקבוק פרו 13 אינצ' עם התצוגה רשתית.

אך מעט מאכזב העניין שהוא מגיע רק עם כונן ssd מכיוון ששדרוג הכונן יקר והנפחים קטנים.

פורסם

מאכזב? מעולה!

 

ההפרש בביצועים הוא כ"כ גדול (400 מגה כתיבה לעומת 50-70) שהוא הופך את העבודה למשהו אחר לגמרי.

במשקל ובעובי שחסכת קנה לעצמך חיצוני 2.5" עם USB3 ופתרת את עניין הstorage.

 

בתור משהו שעובד עם ה15" retina - אין דרך חזרה אח"כ.

כל דבר אחר מרגיש כמו עגלה , והמסך פשוט מהמם.

 

גם האיימקים החדשים ממש מרשימים אני חייב לציין.

 

הם בהחלט הפתיעו עם האייפד החדש. עם המעבד החדש (גירסא מהירה יותר ממה שיש כרגע באייפון 5 - שמוביל על כמעט כל הקוודקורים בשוק גם ככה) ויחד עם הכרטיס מסך (שגם ככה היה הרבה מאוד מעל התחרות , למעשה - גם מעל הSnapdragon S4 החדש במבדקים של Toms שבוע שעבר) - זו חתיכת מפלצת ביצועים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אם אפשר לשאול, איזה נפח כונן יש לך במקבוק פרו שלך?

 

וגם אין אפשרות לשדרג את הזכרון מאוחר יותר, או בכלל אפשרות לשדרג משהו.

פורסם

256 גיגה.

וצודק לגבי הזיכרון - אבל בא נזכור שזה מגיע עם 8 מינימום כן?

 

מראש הרטינה מגיעים עם מפרטים מאוד גבוהים שכנראה לא ממש יצריכו שדרוג בטווח של כמה שנים.

(גם לא נראה לי שרוב המשתמשים ממש משדרגים זיכרון ודיסק , אולי כשהם קונים מחשבים במפרט בינוני נמוך מראש ואז נאלצים לשדרג לאורך חיי המחשב).

 

לכל דבר יש מחיר כאמור.

אבל תראה לי לפטופ אחד שמתחרה בו כחבילה כוללת (בדגמי הרטינה , 13 או 15)?

הם שוב המציאו נתח שוק חדש - בדיוק כמו שקרה ב2008-9 עם המקבוק אייר שב2010 יצר שוק חדש בPC של אולטרהבוקים

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני קורא את זה וכל מה שאני חושב, זה מה סטיב ג'ובס היה אומר על המיני החדש. מצד שני, טים קוק ממש לא בן אדם טיפש, ההפך הוא הנכון.

 

בכל מקרה, אני עדיין מאמין שמסך 7-8 אינץ', הוא עדיין מסך קטן. אני רוצה 12 ! :)

פורסם

אותי מעניין הכונן באיימק החדש, זה עובד טוב השילוב של SSD ודיסק קשיח "רגיל"?

 

 

וגם אין אפשרות לשדרג את הזכרון מאוחר יותר, או בכלל אפשרות לשדרג משהו.

 

המקבוק שלי עם 4GB ראם, ועם מעבד כפול ליבה, בן 4 עוד מעט. בשימוש יומי.

לא מוצא סיבה לשדרג לו את הזיכרון (אצלי זה אפשרי). לא מרגיש לי מיושן או איטי בשום צורה.

!AWDSOME

פורסם

אכן אחד הדברים המסקרנים שהציגו

http://www.macrumors.com/2012/10/23/apples-new-fusion-drive-not-a-typical-hybrid-drive/

הם כל פעם דוחפים עוד טכנולוגיה ועוד טכנולוגיה בקטנה על הדרך

 

מסקרן שהכונן הנוסף מרחיב את השטח ולא משמש רק לקאשינג כמו ברוב הפתרונות כיום

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

כמו שכתבתי אני בעניין של ה-13 אינצ' עם תצוגת הרטינה. ככה"נ אני אשדרג ל-256 ג"ב.

 

ליביו, מה אתה ממליץ לגבי הזכרון? לשדרג עכשיו ל-16 או להשאר עם ה-8?

 

תודה.

פורסם

השדרוג ל256 ממש יקר.

 

לגבי הזיכרון - מעניין , לפי האתר של אפל אני לא רואה שאפשר לשדרג את ה13.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
חיכיתי רבות למקבוק פרו 13 אינצ' עם התצוגה רשתית.

אך מעט מאכזב העניין שהוא מגיע רק עם כונן ssd מכיוון ששדרוג הכונן יקר והנפחים קטנים.

המק בוק 13 הזה עושה חשק עם המסך הזה, יאמי יאמי, חבל רק שאני לא אוהב את מערכת ההפעלה למחשבים של אפל

לקנות כזה מחשב ב-ל-י SSD זו טעות חמורה כמו לקנות פרארי עם צמיגי אליאנס 155/80R13

 

שיוציאו כבר את הסרפייס המלא, לא ה RT!

הוציאו לי את הנשמה כבר MS...

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

SSD זה קטע מעניין - בגלל הנפח הקטן (עוד מעט כבר לא...)

אתה מאמץ הרגלים מסוימים, נמנע מצבירה של שטויות מיותרות

ובאופן כללי עובד מסודר יותר.

 

אח"כ, כשאתה חוזר לעבוד באיזה שהוא מחשב אחר עם כונן רגיל,

אתה מגלה שההרגלים שפיתחת טובים בעצם לכל פלטפורמה! כולל טלפון נייד וגו'.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

קונים בזול היום SD של 64G ודוחפים בחריץ המיועד

שמים עליו את כל ה"שטויות" והנה עוד 64G, איטייים הרבה יותר ועדין 64G במחיר סביר ביותר (בהשווה לSSD) לכל שימוש סביר שאינו מערכת ההפעלה

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
המק בוק 13 הזה עושה חשק עם המסך הזה, יאמי יאמי, חבל רק שאני לא אוהב את מערכת ההפעלה למחשבים של אפל

לקנות כזה מחשב ב-ל-י SSD זו טעות חמורה כמו לקנות פרארי עם צמיגי אליאנס 155/80R13

 

שיוציאו כבר את הסרפייס המלא, לא ה RT!

הוציאו לי את הנשמה כבר MS...

 

המחשבים הללו באים מראש עם כונן SSD, אין לך אפשרות בכלל לבחור אחרת.

×
×
  • תוכן חדש...