Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עקב מותו של לוח האם במחשב הישן, כמו כן גם סימני עייפות שהראה כרטיס המסך...והעובדה שהמחשב בבית כבר חגג 4 שנים, הגענו להחלטה שיש צורך במחשב חדש.

 

התקציב הוא עד 2500 שקלים ללא מסך (נרכש מסך חדש לפני שנה).

 

המחשב ייקנה על ידי באילת, על מנת לחסוך את עניין המע"מ, לאחר ביקור ב-KSP הוצע לי המפרט הנ"ל:

 

Intel Core i5 3470 3.2Ghz s1155 6MB, GPU Core, Tray

Zalman SZ CC92HS CPU Cooler

Asus P8H61-M LE B3 s1155 Core i3/i5/i7, Intel H61, DDR3 1333, PCI-E, VGA, DVI

G.Skill 1x8GB DDR3 1333Mhz

Sapphire HD 6570 1GB DDR3 DX11 DVI HDMI PCI-E

Western Digital Caviar Blue 1TB 7200RPM, 32MB, SATA III WD10EALX

Sony Optiarc AD-7280S DVD±RW x24 Black Sata

Golden Tiger 550W Real, 12cm Fan 24pin

Thermaltake Dokker Midi Tower Series Black Case

 

מחיר מזומן: 2412.

 

יש למישהו הצעות אחרות? מהתבוננות על החלקים, רואים שמדובר בחלקים הלא הכי טובים, השאלה אם זה מספיק.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לא אחוה דעתי על המפרט, אבל האם אין לך חלקים טובים מהמחשב הישן - כגון מארז, ספק כוח, דיסקים - שתוכל לנצל בחדש? לפני 3-4 שנים עמדתי לפני מצב דומה - החלפתי לוח אם, מעבד, זכרון וכריס מסך, את השאר השארתי מהמחשב הקודם. דיסק קשיח החלפתי רק כעבור מספר חודשים. כל שאר הרכיבים (מארז, ספק כוח, כוננים למיניהם) נותרו מההרכב הישן ותקינים עד היום. כמובן שמדובר ברכיבים איכותיים, לא ב"מארז מפואר" ו"ספק כוח xxx ואט" ממקור לא ידוע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שתי סלוטים של 2 ג'יגה כל אחד כבר מוצעים למכירה (הבעיה שהם 667 מגה הרץ ככה שאולי בפחות מ-100 שקלים אני יצליח למכור אותם).

הארד דיסק תקין של 320 ג'יגה, ככל הנראה יהפוך להיות הארד דיסק נייד, שאני יידע למצוא באי-ביי מארז נורמלי (קיבלתי הצעה למארז ב-80 שקלים ובטוח באיביי הוא יעלה הרבה פחות).

מעבד, צורב וספק כוח תקינים...אני ינסה למכור לאיזה טכנאי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מה השימושים שלך?

 

מדובר במפרט לא מאוזן. מעבד טוב, לוח אם בסיסי, כרטיס מסך חלש מאוד, ספק כוח של חברה לא מוכרת, מארז לא הכי משתלם למחיר.

פורסם

המחשב הוא לאחי הקטן ולהורים (לי ולאחי הגדול יש לפטופים).

 

בעיקר שימושי אופיס (להורים), סרטים, אינטרנט, משחקי מחשב (בעיקר NBA) ותוכנות של עריכת מוזיקה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אוקיי, במידה ויש אפשרות לחריגה בתקציב תשאר עם המפרט הזה אבל תעלה בכרטיס מסך ל HD7770 בספק הכוח ל ANTEC BASIQ 450.

אם אין אפשרות לחריגה, אפשר לרדת במעבד לאחד הדגמים של core i3 ולרדת במארז לV3 ואולי לקחת בזכרונות 2 סטיקים של 4 GB במקום אחד של 8 ולחסוך עוד כמה שקלים.

 

בהצלחה!

פורסם

לקחת זיכרון כמה סטיקים אמור להפעיל אותם במצב DUAL CHANEL. אני חושב שזה עדיף.

ספק הייתי ממליץ מCOOLER MASTER או THERMAL TAKE. מדובר על ספקים איכותיים ורצויי מסדרה עם נצילות 80+.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הבייסיק של אנטק נותן תמורה מעולה למחיר הנמוך שלו. לקולרמאסטר ולטרמלטייק יש סדרות טובות יותר וטובות פחות אך קשה לי לומר שמדובר בחברות האיכותיות ביותר של ספקי הכוח כשיש לך את סיסוניק, אנרמקס וקורסייר.

 

אם הקונה מוכן לחרוג עוד טיפה אז כמובן עדיף ללכת על סיסוניק.

 

SeaSonic 430W 80+ Bronze Active PFC 12cm Fan S12II-430 Retail

 

שמגיע עם 5 שנות אחריות ע"פ האתר של KSP.

פורסם

לספקים של קולר מסאסטר יש 3 שנים אחריות לי יש ספק של היצרן הזה ועושה את העבודה נאמנה. ללא ספק, הספקים שהציע beastmode מצויינים.

מצד השני אני הפסקתי עם הרכבת מחשבים (האחרון היה עם ספק קולר מאסטר). יש היום מחשבי מותג לא יקרים, אמינים שעושים יופי של עבודה עם אחריות בבית הלקוח עבור חלקם, לרוב מערכת אוורור שקטה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
עקב מותו של לוח האם במחשב הישן, כמו כן גם סימני עייפות שהראה כרטיס המסך...והעובדה שהמחשב בבית כבר חגג 4 שנים, הגענו להחלטה שיש צורך במחשב חדש.

 

התקציב הוא עד 2500 שקלים ללא מסך (נרכש מסך חדש לפני שנה).

 

המחשב ייקנה על ידי באילת, על מנת לחסוך את עניין המע"מ, לאחר ביקור ב-KSP הוצע לי המפרט הנ"ל:

 

Intel Core i5 3470 3.2Ghz s1155 6MB, GPU Core, Tray

Zalman SZ CC92HS CPU Cooler

Asus P8H61-M LE B3 s1155 Core i3/i5/i7, Intel H61, DDR3 1333, PCI-E, VGA, DVI

G.Skill 1x8GB DDR3 1333Mhz

Sapphire HD 6570 1GB DDR3 DX11 DVI HDMI PCI-E

Western Digital Caviar Blue 1TB 7200RPM, 32MB, SATA III WD10EALX

Sony Optiarc AD-7280S DVD±RW x24 Black Sata

Golden Tiger 550W Real, 12cm Fan 24pin

Thermaltake Dokker Midi Tower Series Black Case

 

מחיר מזומן: 2412.

 

יש למישהו הצעות אחרות? מהתבוננות על החלקים, רואים שמדובר בחלקים הלא הכי טובים, השאלה אם זה מספיק.

לוח אם די בסיסי, מפרט כמו שנאמר לא מאוזן - מעבד חזק עם כרטיס מסך די חלש, ספק כוח לא איכותי, וצורב של NEC זה לא מי יודע מה.

אם אתה מחפש משהו לגיימינג, כנראה שיהיה כדאי לרדת לAMD של 6 ליבות או I3, ולקחת כרטיס מסך אמיתי ולא כרטיס מסך צעצוע, זכרון אפשר לחסוך ולקבל ביצועים עדיפים בעזרת שני סטיקים של 4GB, אני דוקא לא פוסל את ASUS בתור חברת לוחות אם, נהפוכו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
מצטרף להמלצות:

2*4GB

כ. מסך עדיף

לא מבין בענייני ספקים אז לא מעיר

מי משתמש עוד בצורב?

מי שיש לו מערכת מובנית שהתקמצנו לשים בה USB (רנו קליאו?)

וצורב שימושי כשצריך לצרוב דיסקים לאוטו, להתקין תוכנות מקוריות שלרוב מגיעות בדיסקים, להתקין תוכנות ישנות שבאות בדיסקים, לצרוב תמונות, זו גם עוד צורה לגיבוי מידע.

 

ספקים, מהניסיון שלי SEASONIC מאוד מוצלחים, לי יש ספק של PC POWER & COOLING, גם ספק מאוד מוצלח, כזכור לי זו חברת בת של SEASONIC, בזמנו היה משתלם מאוד, 520W עם 5 שנות אחריות במשהו כמו 400₪, בשימוש אצלי כבר מעל 3 שנים, שקט, טוב, מחזיק את המערכות שלי יפה מאוד.

גם CORSAIR טובים, FSP גם כן, TT סבירים, CM גם לא רעים, GOLDEN TIGER זה סביר, אבל יש פה ושם איזה ספק דפוק שיצא לי להתקל, CHIEFTEC גם סבבה, ENERMAX טובים, אבל היו נפילות פה ושם.

עם OCZ לא היה לי ניסיון אבל כזכור לי גם להם יש חברה שמייצרת, גם SS כנראה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

PC POWER & COOLING נרכשה לפני מספר שנים ע"י OCZ.

 

בעבר, SEASONIC הייתה מייצרת עבורם סדרות מסויימות אך החברה מעולם לא הייתה בבעלותה.

 

רשימה מלאה של היצרניות (מעודכן לשנת 2011, אם למישהו יש רשימה חדשה, אז נא לפרסם)

http://www.tomshardware.com/reviews/power-supply-oem-manufacturer,2913.html

פורסם
PC POWER & COOLING נרכשה לפני מספר שנים ע"י OCZ.

 

בעבר, SEASONIC הייתה מייצרת עבורם סדרות מסויימות אך החברה מעולם לא הייתה בבעלותה.

 

רשימה מלאה של היצרניות (מעודכן לשנת 2011, אם למישהו יש רשימה חדשה, אז נא לפרסם)

http://www.tomshardware.com/reviews/power-supply-oem-manufacturer,2913.html

לכן אמרתי מייצרת עבור OCZ.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...