Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

אני מחפש רכב עד תקציב של בערך 85 אלף ואחרי מספר בדיקות ובירורים (חלקם פה בפורום), התקבעתי על רכב יפני יד 2 משנת 2009 והלאה.

דברים שחשובים לי:

1. רכב אמין

2. טיפולים זולים

3. חסכוני בדלק

4. נוח לנהיגה

 

אני מחפש רכב סופר מיני או משפחתי קטן שישמש אותי בשלוש - ארבע השנים הקרובות.

אני מעדיף רכב אוטומטי, אבל גם תיבה רובוטית מהסוג החדש, אם יש כזה דבר (:, באה בחשבון (אמורה להיות נוחה יותר מהגרסא הקודמת , ה"בעייתית").

מראה הרכב ותוספות אבזור פחות משנים לי.

 

יש לי כמה רכבים שחשבתי עליהם:

1. טויוטה אוריס 2010 - אמנם קצת יקרה לי אבל שמעתי הרבה המלצות עליה

2. טויוטה יאריס 2011 - גיר רובוטי או ידני אבל שמעתי שמאוד מומלצת בין השאר בגלל האמינות שלה

3. הונדה ג'אז 2010 - חסכונית וקומפקטית

4. טויוטה ספייס ורסו 2011 - אמנם נראית גדולה אבל היא לא כ"כ גדולה ואמורה להיות די חסכונית

4. מזדה 2 חדשה - נראית מגניבה אבל חסכונית בכלל?..

5. מזדה 3 האצ'בק - אני אוהב את המראה שלה אבל השאלה איך הרכב?...

6. ניסן מיקרה החדשה (ידנית) - אמורה להיות מאוד חסכונית

 

תודה רבה מראש ושנה טובה לכולם!

פורסם

תיבה רובוטית מהסוג החדש, כמו שאתה קורא לה, יש בעיקר בדגמי פולקסווגן, סקודה, אודי וסיאט וברנו פלואנס דיזל החדשה. ברוב המקרים מדובר על התיבה הרובוטית הרגילה עם מצמד אחד, שלפעמים היא יותר טובה ולפעמים פחות. בטויוטה יאריס 2010 יש תיבה רובוטית מהסוג הישן.

 

ניסאן אקו-מיקרה קולעת בדיוק לדרישות שציינת, אחד לאחד. בתקציבך תוכל לרכוש מכונית ידנית חדשה ללא שום בעיה ואוטומטית משומשת (כמעט חדשה) או חדשה במסגרת מבצעים. שני הדגמים חסכוניים מאוד בדלק, לאוטומטי יש גיר רציף.

 

אם אתה זקוק לרכב קצת גדול יותר אז בהחלט כדאי לך לבדוק גם את הספייס ורסו ואת ההונדה ג'אז. שתיהן מאוד חסכונית ומרווחות יחסית.

פורסם
תיבה רובוטית מהסוג החדש, כמו שאתה קורא לה, יש בעיקר בדגמי פולקסווגן, סקודה, אודי וסיאט וברנו פלואנס דיזל החדשה. ברוב המקרים מדובר על התיבה הרובוטית הרגילה עם מצמד אחד, שלפעמים היא יותר טובה ולפעמים פחות. בטויוטה יאריס 2010 יש תיבה רובוטית מהסוג הישן.

 

ניסאן אקו-מיקרה קולעת בדיוק לדרישות שציינת, אחד לאחד. בתקציבך תוכל לרכוש מכונית ידנית חדשה ללא שום בעיה ואוטומטית משומשת (כמעט חדשה) או חדשה במסגרת מבצעים. שני הדגמים חסכוניים מאוד בדלק, לאוטומטי יש גיר רציף.

 

אם אתה זקוק לרכב קצת גדול יותר אז בהחלט כדאי לך לבדוק גם את הספייס ורסו ואת ההונדה ג'אז. שתיהן מאוד חסכונית ומרווחות יחסית.

 

תודה, עוד מישהו מכיר את הרכבים האלה? יש עצות או המלצות?

פורסם

המאזדות לא חסכוניות בעליל, ותר עליהן.

ספייס ורסו וג'אז הן בחירות טובות אם אתה זקוק לסוג של משפחתית, אחרת לדעתי אפשר לותר על המיקרו ואנים האלו ולהסתכל על מכוניות סופר-מיני אמיתיות.

ליאריס יש צריכת דלק ננמוכה אבל גם גיר רובוטי לא מוצלח במיוחד, אני לא הייתי קונה אבל שמעתי שיש כאלו שלמדו לחיות איתו.

ניסאן אקו מיקרה מכונית טובה לדעתי, אבל יש כמה כתבי רכב שלא אוהבים אותה. שאל אותם מדוע.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לגבי הניסן אקו מיקרה, אני גם התעניינתי ברכב הזה והכל טוב ויפה רק שמשום מה הביטוח שלה מאוד גבוהה, ממש לא כמו של שאר הסופר מיני.

 

תעשה גם את הבירור הזה לגבי המכוניות שאתה מתלבט עליהן, יכול להיות שזה מה שיקבע כי אני וויתרתי על הניסן רק בגלל זה.

בהצלחה

פורסם

אם אני משווה ראש בראש את הרכבים האלה, מי עדיף לדעתכם?

 

אוריס, יאריס, מיקרה, ספייס ורסו

 

מישהו מכיר טוב את האוריס? איך צריכת הדלק שלו?

פורסם
אם אני משווה ראש בראש את הרכבים האלה, מי עדיף לדעתכם?

 

אוריס, יאריס, מיקרה, ספייס ורסו

 

מישהו מכיר טוב את האוריס? איך צריכת הדלק שלו?

 

למישהו יש המלצות?

פורסם
למישהו יש המלצות?

 

אוריס זה כבר ליגה אחרת, כמו גם המחיר שלה (130 בערך). רכב מצויין, אבל הוא כבר לא כ״כ סופר-מיני, צריכת דלק כמו קורולה רגילה פחות או יותר.

×
×
  • תוכן חדש...