Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(מחפש המלצה ל)בסיס לשיפורים


bigyr
שימו לב! השרשור הזה בן 4231 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תגיד מה אתה אמיתי או מה?!

מדובר על תקציב של 120 אלף גג!!!

אתה נותן פה מכוניות של 450 אלף שקל ועוד מתפלא שהם לא משופרות?!

הוא רוצה רכב ב-70 ולהשקיע 50 שיפורים, אין רכב שמוערך ב-120 אלף שאפילו יכול להשתתף שם.

בעיה בהבנת הנקרא.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מישהו יכול לתת בבקשה רישמה של רכבים של 800-900 קילו שיש להם אפשרויות שיפור רציניות לרמות כאלה ושלא יהיה הנעה קידמית, או אחורית או 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יכול לתת בבקשה רישמה של רכבים של 800-900 קילו שיש להם אפשרויות שיפור רציניות לרמות כאלה ושלא יהיה הנעה קידמית, או אחורית או 4X4.

4X4 ב-800 קילו אין חיה כזאת, סרן אחורי שוקל 250 קילו.

גם באחורית אין משקלים כאלה כי 90% מההנעה האחורית בארץ הם קבריולט מה שגם מעלה את המשקל

עקב חיזוקים שונים.

אולי תנסה להתארגן על בימר שתשקול 1400 ותתן לך הנעה אחורית.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה תלוי בכמות הכסף שתשקיע.

אתה יכול להשקיע ל 250 כ"ס וגם ל 800כ"ס.

אבל מיאטה זה כבר התחלה טובה.

הכי טוב לגלוש לפורומים בחו'ל,ופשוט להעתיק פרויקט שראית תוצאות שלו.

ושיכנס לך לתקציב שהגדרת מראש+-.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הבעיה לבנות על מיאטה, .

אתה אומר את זה כיאלו זה הדבר הכי קל בעולם,

אני מכיר na של חבר שהוציאה 320 כוח בגלגל הרכב נוסע אש אבל

במהירות נמוכות הוא מפרפר כמו משוגע וזורק תחת לכול כיון,

ואיך אני יגיד את זה הרכב מושקע מעל 150 אלף.

השאלה היא עם מיאטה יכולה להתמודד עם 600 סוסים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד עכשיו הרכב הכי מעניין היה אודי A6 בי טורבו קוואטרו , שזה בערך הכיוון שלי - רכב מפנק ומאוד חזק , אני לא מתכנן להתחרות במרוצים ולכן זה לא מה שייקבע אם אני אנצח את מומי או לא, אותי מעניין להינות מהרכב , לתחרויות יש לי את האופנוע ,שגם הוא משופר מאוד(400 מטר ב8.5).:-o

אל תחזור על דברי אחרים-הם שונאים לשמוע שטויות:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קלאצ מקורי של RS4/ 6 יעשה את העבודה מצוין!

 

תביא אותו מחו"ל והמחיר ירד פלאים, שווה אפילו לטוס להביא אותו לבד! :lol:

 

אם אפשר לתת לך איזה רעיון נוסף, אוודי אול-ראוד מגיעה גם כן עם הV6 בי-טורבו ואתה גם מקבל מרווח (וסטייל) של סטיישן, מערכת מיתלים פנאו-אלקטרית משובחת (ויקרה להחריד לתיקון) שגם שולטת בגובה הרכב וגם בקשיחות המטלים.

 

חלום רטוב שלי כבר כמה שנים!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי חבר גרמני שיש לו סדנא לשיפורי אאודי ככה שבתחום הזה אני מסודר מבחינת מחירים וזמינות חלקים לאאודי,

אל תחזור על דברי אחרים-הם שונאים לשמוע שטויות:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4231 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...