Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

תכירו - Pure i-20

 

http://www.hrc.ch/product_info.php?products_id=15243

 

איזה צעצוע מגניב - בחו"ל הוא כבר רץ בלא מעט סט-אפים.

 

כל היציאות שצריך בכדי להנות מהסמארטפון\טאבלט שלכם כמערכת הבידור הכוללת לרכב שלכם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יפה מאד, לא צריך את כל הקומבינות שמו להוציא Toslink מתוך HDMI וכאלה ,

ויחסית , לא כלכך יקר. מידע שימושי ביותר, תודה.

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

פורסם

רעיון יפה.. רק משהו יודע אם הם שולחים לארץ?:roll:

ח'ברה תיזהרו בכבישים!!

 

מתגלגל לי בבורה 1600 לאט ובטוח.:? נמכרה ב21.8.12 :lol:

ניסן קשקאי 2010 רכב למישפוחה:wink:

פורסם

הדבר היחידי שכן צריך לעשות זה לבנות לו ספק כוח 12V שיורד ל 7.5V



 

לא בעיה לעשות אחד כזה - אפילו היום ראיתי משהו מאוד דומה למה שעשיתי למקלט HQCT שלי רק בדיל אקסטרים ובמחיר מאוד משעשע - אפשר גם לדאוג לסנן מזה רעש נוסף בעזרת מסנן למרות שלא נראה לי שצריך - ולהנות.

 

אני רואה לאחרונה הרבה פרוייקטים בחו"ל עם ה pure i-20

 

אבל אני גם רואה שיש הרבה אנשים שמשתמשים בפתרונות של סדרת ה squeezbox של לוגיטק.

 

תרשמו logitec squeezbox באיביי ותראו איזה דברים מגניבים - בייחוד הסטרימר עם מסך הטאצ' והשלט רחוק.

 

מה גם שראיתי לאחרונה את הגאלאקסי S3 - הוא פשוט מדהים! ביחד עם כרטיס SD 64 גיגה, מתאם הHDMI שלו ואני לא צריך יותר כלום! (טוב HDMI אקסטרקטור טוב עם שעון משלו או פשוט להשתמש בSPDIF במקום).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

את האמת זה לא נראה כלכך נח.

יש רק יציאה אחת של rca ואין כיוונים כלל לדוג׳ חיתוכים, time correction, והאיקולייזר באיפון לא ממש קיים (חוץ מסטטפים מוכנים מראש)

ובמחיר כזה אני לא מבין מה היתרון שלו על למשל רדיו דיסק פיוניר מהאחרונים מתואם איפון, יש את רב הכיוונים, מעבד 24bit

ובנוסף מקבלים רדיו, דיסקים, usb, sd ובלוטוט במחיר של 1000-1200 ש״ח.

פורסם

בפטרון הזה האייפון אמור לשמש כמקור בלבד. היציאה הדיגיטלית תחובר ישירות ל DSP כלשהו ושם יהיו כל הכיוונים שצריך. היתרון הוא שאין איבוד איכות בהמרות לאנאלוגי וחזרה. האות הדיגיטלי יגיע ישירות לפרוססור.

פורסם

והנה עוד משהו מעניין כפתרון אחסנה לסמארטפונים - בייחוד לאייפון שאין לו חריץ SD



 

http://www.youtube.com/watch?v=qR7Op9P0MWw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


 

זה ביחד עם הPURE I20 נראה לי סוס מנצח.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

רעיון יפה, אבל עדיין קצת מוגבל מבחינת מקום אחסון .

 

דרך נוספת שנתקלתי בה לאחרונה להזרים מוזיקה לאייפון היא subsonic .

subsonic היא תוכנת סטרימר שמאפשרת לאחסן את כל המוזיקה שלך על המחשב האישי בבית,

ולהזרים אותה דרך הרשת לאייפד/אייפון בכל מקום שאתה נמצא.

יתרון נוסף של subsonic זה אפשרות שיתוף מוזיקה , כלומר אני יכול לקבל מחבר הרשאות לספריית המוזיקה שלו, ולשמוע מוזיקה ישירות מהמחשב שלו (ולהיפך).

 

עדיין לא נסיתי להשתמש באפליקציה אבל לפי הביקורות היא צריכה להיות דיי מוצלחת, הסימן שאלה היחיד שלי לגביה זה איכות השידור.

 

http://www.subsonic.org/pages/index.jsp

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

פורסם

יש גם הרדיסקים גדולים יותר כמו פאטריוט - חצי טרה בייט יספיק לך?

:-D

 

לדעתי שני כרטיסי SD של 64 גיגה זה די והותר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

SUBSONIC נכון לעבשיו 64k שזה די נמוך אפילו לרדיו

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

subsonic יכולה לשדר את השיר אחרי קידוד מסויים באותו bit rate שהוא קודד במקור, אלה אם אתה מגדיר אחרת בשרת.

יש מספר אפליקציות לאייפון שקולטות ומנגנות את השיר, חלקן מוגבלות ל64K,

האחרות , אלו שעולות כסף (במיוחד אם האייפון לא פרוץ) כמו iSub לא מוגבלות ויכולות לנגן כל bit rate.

 

היום התקנתי את התוכנה עם השרת, ואת האפליקציה , ולדעתי יש פגיעה באיכות בגלל הקידוד שהשיר עובר,

עדיין לא הזדמן לי להשוות שיר שמושמע מול המקור (במחשב) , אבל אני מאמין שההבדל שמיע.

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

פורסם

טוב, בכל זאת המטרה היא כמה שפחות לגעת בשיר, כמה שפחות המרות ואיכות כמה שיותר גבוע. כל העניין של היחידה הזאת, היא יציאה אופטית וחיבור לפרוצסור. צריך התקנת קסתום כדי שיהיה נוח, למרות שזה לא יהיה כל כך נוח עם טלפון מנסיון אישי לפחות. וגם צריך לחזק אותו,כי בתושבת הזאת הוא יאוף בסיסוב או בקפיצות.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

והנה הבעיה שלי כרגע,



 

אם אני לוקח סמסונג S3 -

 

מסך מדהים וגדול - טלפון דק ונוח.

יש לו כרטיס הרחבה לSD אז אפשר גם לשים עליו 64 גיגה וביחד עם ה16 במכשיר זה כבר 80 גיגה!

 

אם אני לוקח IPHONE 4GS אז יש לי רק 16G ואני צריך להתחבר לHDD בWIFI - אבל! כאן בדיוק הבעיה

 

הבעיה שלי היא

 

או איפון עם PURE I20 שיש לו שעון משלו ליציאה האופטית אבל אני מוגבל לתיקיות בודדות בגלל שככה עובד החיבור לHDD WIFI.

 

או סמסונג S3 עם HDMI EXTRACTOR שאין לו שעון משלו (בעיית JITTER שלפי מה שאני מבין - מורגשת) אבל יש לי קיבולת של 80 גיג שמספיקה לי מעל ומעבר.

 

 

השאלות שלי הן:

 

1. האם באמת מתאם הHDMI מייצר בעיות JITTER באופן שמיע?

2. מה אם אני בוחר לעבוד עם יציאת הSPDIF של מתאם הHDMI - לפי מה שאני מבין - אין שם מנסרה ולכן אין שם JITTER כי זה לא אופטי אלא טווח דיגיטלי על גבי חיווט חשמלי.

3. האם יש אפליקציית נגן שיודעת לעשות פליי-ליסט על חיבור לHDD WIFI?

 

למה אני שואל את זה?

 

כי - IP4GS אני כנראה אוכל לקבל דרך העבודה ע"י שדרוג של ה3GS שלי בעד סכום שיהיה לי מאוד כדאי.

 

סמסונג S3 אני אצטרך לקנות מכספי שלי בתשלומים.

 

מה דעתכם?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...